Ga naar inhoud

Angelll : 26 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 2 april heb ik mijn intake gesprek bij dr verdonck in de wellness kliniek voor een borstvergroting, echter weet ik nog niet wat ze precies gaan doen om het gewenst resultaat te krijgen. In alle waarschijnlijkheid word ik op 26 april geopereerd.

Ook ben ik nu al best bang voor de pijn, en ik weet ook niet of ik ronde of anatomische protesten zou nemen ? En voor of achter de spier?

Ik heb nu een 75b en wil graag een volle d cup. Ik ben 1.67 lang en weeg 55 kilo.

Heeft er iemand tips of advies ? Vind het echt spannend allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelll,

Spannend he, als de dingen eindelijk aan het rollen gaan.

Ik ga zelf ook bij Dr Verdonck en kan je bijna met zekerheid zeggen dat hij opteert voor rond achter de spier! :38:

Dat is blijkbaar zijn ding...

Ik moet nog even wachten dus bij mij geen ervaring te vinden, maar wel veel spanning (positieve) net als jij.

Veel succes met je uitpluiswerk. Je zal hier zeker veel antwoorden vinden.

x Maran

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat Maran al zegt haha, ik gok mee op rond achter de spier.. Durf zelfs te zeggen dat het naar alle waarschijnlijkheid een extra high profile gaat worden :)

Echter, als jouw borstbreedte iets breder is, dan zou een high profile ook nog tot de mogelijkheden horen.

Heel veel succes de 2e!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En BB heeft het bijna altijd goed! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.