Ga naar inhoud

TattGirl : 26 maart 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb de laatste weken veel op dit forum gelezen en heb er heel wat aan gehad.

Over 2 dagen is het zover voor mij!! Jeehh.!

Nu (zoals iedereen denk ik wel heeft gedaan) twijfel ik over hoeveel cc.

Zelf neig ik naar de 375cc, omdat ik wel van grote borsten hou.

Nu heb ik een kleine A cup.

Ik ben vrij slank, maar wel 1.78 lang.

Ook ben ik danslerares en fitnessinstructrice.

Dus moet nog wel goed kunnen bewegen en geen last hebben van een te grote boezem.. ;)

Wie kan mij helpen.?

Heeft iemand foto's die ik mag bekijken van ongeveer dezelfde hoeveelheid cc.?

Liefs,

TattGirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had 70aa (of nog minder). Bij mij is er 275cc geplaatst. Ik heb nu een 70D

Ben 1.75. Altijd lastig wat je moet kiezen, en inderdaad een paar dagen voor de operatie gaat iedereen twijfelen. Doen wat je gevoel je ingeeft denk ik. Succes met kiezen en met je operatie.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jane1812

Hoi, hoi

Ook ik had een kleine a cup, heb 320cc gekregen , anatomisch gevormd , dual plain.

Zit nu op 70d, 70e . Ben geen 1.75m ( helaas !! ) maar ben wel heel slank.

Doe ook veel aan sport ( fitness , hardlopen ) heb geen last van mijn boezem , draag wel een goede sportbh.

Wens je veel succes met je operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Lastig he, die cc's haha...

Ik neem even aan dat het om Eurosilicone high profile gaat? Die heeft namelijk een 350 cc en een 375 cc die even breed zijn, maar de 375 cc geeft net wat meer projectie.... Bij welke pc ga je? En krijg je idd Eurosilicone? Ik kan namelijk wel eens in de catalogus kijken welke cupmaat je ongeveer zou kunnen krijgen aan de hand van de projectie van de prothese.. Puur afgaan op een aantal cc is echt niet handig, want dat zegt helemaal niks over wat je zou kunnen krijgen :)

Dus als je even de info aanvult (ben wel morgen niet online waarschijnlijk,oeps...) dan laat ik het je weten...

Ik zal (omdat ik er morgen waarschijnlijk niet ben) even uitgaan van de Eurosilicone...

De 350 geeft 4,7 cm projectie en de 375 geeft 4,9 cm projectie (minimaal verschil dus) en ze zijn dus allebei evenbreed... Vanuit een A cup zou je hiermee uitkomen op een D cup. (misschien kleine E) Dat staat er tenminste in het bh-label. Aangezien prothese borsten er altijd net wat kleiner uitzien dan de bh doet geloven, zal het qua zicht uitzien als een volle C of een kleine D.

Hoop dat je hier iets aan hebt :)

En succes met je operatie!! Als je je pc doorgeeft in dit topic en je kliniek, passen we je titel even aan en verhuizen we je naar de operatieverslagen :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllooo, ik zie nu pas dat er is gereageerd..

Sorry, ik snap niet veel van deze forum, dcht dat ik wel wat binnen kreeg als er gereageerd zou worden, maar niet dus, haha..

Heel erg bedankt voor het reageren, uiteindelijk heb ik voor de 375cc gekozen..

Ben er super blij mee en ben super benieuwd hoe ze gaan worden als ze heelmaal genezen zijn.

Ik ben bij Diana Gabriels geweest en ben geholpen door Frans Straten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal.

Ik ben ook bij Diana Gabriels geweest en ze heeft mij geadviseerd voor een 375 cc rond van mentor. Ik heb een slappe 75B...maar goed ik heb eerst as zondag een gesprek met de pc (Schiettecatte) en met Diana Gabriels. Dus dan gaan we het nogmaals bekijken. Ik wil graag een mooie volle natuurlijke boezem hebben. Ik ben zelf 1.70 meter en weeg 56 kg en sport regelmatig. De operatie staat geplant voor 20-5-2013 ben benieuwd.

Gr. Faas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.