patricia85 Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 hoi hoiwie heeft er ervaring met deze inplantaten?Monobloc siliconen-rond hoog profiel, anatomisch van 400cc dit zijn de inplantaten die ik krijg 6januari 2010 Ze worden voor de borstspier geplaatst achter het klierweefsel.wat is het verschil met voor en achter plaatsing?liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Ben even verward , heb je ronde of anatomische protheses ? Er staat beide vermeld ... Protheses worden ALTIJD achter je borstklierweefsel geplaatst maar dan op/onder de spier of dual plane (dan wordt - meestal - een ronde prothese bovenaan onder de borstspier geplaatst en onderaan op de spier) . Verschil op (krijg jij dus) of onder de spier > meer info (met foto's) hier op 't forum . Het feit dat het bij jou op de spier kan wil waarschijnlijk zeggen dat je genoeg vet- en klierweefsel hebt om de rand van de prothese te bedekken . Op de spier is minder pijnlijk en herstelt dus ook sneller omdat de borstpier niet te fel geraakt wordt . Ook verlies je op de spier geen cc wat onder wel is én je borsten zouden beweeglijker zijn en zachter dan wanneer achter de spier geplaatst . Niks als voordelen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloodelf Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Hey,Zoals je kan zien bij mijn handtekening hebben ze bij mij deze protheses gebruikt. Ik ben erg tevreden over het model. En ik had eerder ook de vraag hoe en wat en over het aantal cc. Ik ben er ook achter dat dat dus helemaal ligt aan hoe je zelf gebouwd bent en hoe je borsten zijn. Bijdeze is het dan ook heel moeilijk te zeggen hoe ze zullen worden.Wil je de foto's zien stuur mij maar ff een pb..Groetjes Bloodelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts