Ga naar inhoud

Monobloc siliconen


patricia85

Aanbevolen berichten

Ben even verward , heb je ronde of anatomische protheses ? Er staat beide vermeld ...

Protheses worden ALTIJD achter je borstklierweefsel geplaatst maar dan op/onder de spier of dual plane (dan wordt - meestal - een ronde prothese bovenaan onder de borstspier geplaatst en onderaan op de spier) .

Verschil op (krijg jij dus) of onder de spier > meer info (met foto's) hier op 't forum .

Het feit dat het bij jou op de spier kan wil waarschijnlijk zeggen dat je genoeg vet- en klierweefsel hebt om de rand van de prothese te bedekken . Op de spier is minder pijnlijk en herstelt dus ook sneller omdat de borstpier niet te fel geraakt wordt . Ook verlies je op de spier geen cc wat onder wel is én je borsten zouden beweeglijker zijn en zachter dan wanneer achter de spier geplaatst .

Niks als voordelen dus :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zoals je kan zien bij mijn handtekening hebben ze bij mij deze protheses gebruikt. Ik ben erg tevreden over het model. En ik had eerder ook de vraag hoe en wat en over het aantal cc. Ik ben er ook achter dat dat dus helemaal ligt aan hoe je zelf gebouwd bent en hoe je borsten zijn. Bijdeze is het dan ook heel moeilijk te zeggen hoe ze zullen worden.

Wil je de foto's zien stuur mij maar ff een pb..

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.