Ga naar inhoud

Even Voorstellen, en op zoek naar ervaringen met een borstverkleining.


Lady2801

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is hier Lady2801.

Ik ben 19 jaar en ik studeer nog.

Verder werk ik in een restaurant en ik voetbal.

En ik ben dol op panterprint hihi

Eigenlijk heb ik verder niet veel interessants te melden haha.

Als jullie meer willen weten, just ask :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik ben Lady2801 en ik ben 19 jaar, graag zou ik een BVK willen ik heb namelijk cup 85F dit maakt mij erg onzeker en ik heb ook vaak rug en nek klachten ik weet alleen niet of dit door mijn borsten komt. Verder houdt het mij ook vaak tegen om te gaan sporten omdat een sport BH niet echt werk en als ik echt een super goede wil zijn die heel duur dus heb ik heel veel over elkaar heen zodat alles een beetje blijft zitten.

Maar vooral mijn onzekerheid is het probleem waardoor ik heel erg graag een BVK wil. Grote borsten zit in de familie mijn moeder heeft nog veel grotere dan ik en ze heeft nooit een BVK gemogen omdat ze 10kg moest afvallen. ik ben ondertussen aan het afvallen en ben aardig goed opweg.

Wanneer ik 10 kg kwijt ben wil ik de BVK laten doen, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.

Moet je namelijk eerst naar de dokter om doorverwezen te worden ofzo?

En ik hoorde dat je het alleen vergoed krijgt als je echt heel erg lichamelijke klachten hebt en je hier voor bijvoorbeeld naar de fysio bent geweest maar het niet heeft geholpen.

En ik ben echt heel erg bang voor de pijn.