Ga naar inhoud

Even Voorstellen, en op zoek naar ervaringen met een borstverkleining.


Lady2801

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is hier Lady2801.

Ik ben 19 jaar en ik studeer nog.

Verder werk ik in een restaurant en ik voetbal.

En ik ben dol op panterprint hihi

Eigenlijk heb ik verder niet veel interessants te melden haha.

Als jullie meer willen weten, just ask :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik ben Lady2801 en ik ben 19 jaar, graag zou ik een BVK willen ik heb namelijk cup 85F dit maakt mij erg onzeker en ik heb ook vaak rug en nek klachten ik weet alleen niet of dit door mijn borsten komt. Verder houdt het mij ook vaak tegen om te gaan sporten omdat een sport BH niet echt werk en als ik echt een super goede wil zijn die heel duur dus heb ik heel veel over elkaar heen zodat alles een beetje blijft zitten.

Maar vooral mijn onzekerheid is het probleem waardoor ik heel erg graag een BVK wil. Grote borsten zit in de familie mijn moeder heeft nog veel grotere dan ik en ze heeft nooit een BVK gemogen omdat ze 10kg moest afvallen. ik ben ondertussen aan het afvallen en ben aardig goed opweg.

Wanneer ik 10 kg kwijt ben wil ik de BVK laten doen, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen.

Moet je namelijk eerst naar de dokter om doorverwezen te worden ofzo?

En ik hoorde dat je het alleen vergoed krijgt als je echt heel erg lichamelijke klachten hebt en je hier voor bijvoorbeeld naar de fysio bent geweest maar het niet heeft geholpen.

En ik ben echt heel erg bang voor de pijn.

Bovendien zit ik nog op school en loop vanaf april tot september/oktober (nog 2 jaar) stage dus ik zat er aan te denken me in de herfstvakantie volgend jaar te laten opereren, alleen heb ik geen idee hoe lang ik dan niet naar school mag, want ik moet bijna elke dag een laptop mee zuilen. En verder wil ik graag weten of je zelf een beetje mag aangeven wanneer je geopereerd wil worden en hoe lang het duurt voordat je aan de beurt bent.

Een lang verhaal met veel vragen maar ik hoop dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven en uiteraard ben ik ook erg nieuwsgierig naar ervaringen. Ik zit er trouwens zelf aan te denken om naar een bergman kliniek te gaan omdat ik daar op deze forum alleen maar positieve dingen heb gelezen.

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wekom op het forum... :35:

En zoals best-boobie al vraagt.. wil je ook iets aan je boobies laten doen, of zoek je gewoon en panterprint bh? :45:

Dan ben je vast ook dol op alles van Little Diva :55:

Meer vragen heb ik niet op dit moment haha ;)

*Edit* Ik zie dat je komt voor een borstverkleining, heb je andere topic inmiddels ook gevonden ;)

We zullen ze bij elkaar plaatsen die topics, dat is handiger bijhouden voor jezelf en dan scheelt verwarring zoals je al aan ons hebt kunnen merken :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady2801,

Welkom op het forum, hier zul je echt veel verhalen en ervaringen over BVK kunnen lezen.

Het is inderdaad heel handig om eerst wat af te vallen voordat je aan de operatie begint.

Rug en nek klachten zijn vaak gerelateerd aan je borsten omvang en dames die een BVK overwegen hebben het allemaal.

En er zijn idd heel veel vrouwen naar de fysio eerste geweest om die klachten maar helaas zonder resultaat want zulke pijnen kan je niet weg masseren als het door het gewicht van je borsten komt.

In NL is de voorwaarde dat je cup D hebt als je in aanmerking wil komen voor een BVK en jij voldoet prima aan die norm.

Dat samen met je huidige klachten is genoeg reden voor een Huisarts of je een verwijsbrief te geven voor een Plastisch Chirurg. Tegenwoordig is net niet specifiek nodig zo'n verwijs brief want je kan zo naar een kliniek binnen stappen voor een consult. Afhankelijk van waar je wenst geopereerd te worden helpen de Plastisch chirurgen je verder met verzekeringen en het vergoed krijgen van je operatie.

Ik zou wat er op straat wordt gezegd over een BVK met een korreltje zout nemen, kijkt tenzij ze het zelf al hebben meegemaakt.

Ik zou je willen adviseren de operatie verslagen topics door te neuzen om zo een beetje de ervaringen te lezen.

Elke BVK is anders en er zijn ook verschillende methodes van opereren. Zo kan je ook veel info vinden bij de Algemene informatie over BVK topics.

Voor een BVK moet je zeker 1 maand trekken en je echt strikt aan de regels houden en het rustig doen voor optimale genezing...en zelfs dan kan het langer duren afhankelijk van hoeveel de PC weghaalt. Dus je kan inderdaad bij een ziekenhuis of kliniek aangeven wanneer je het wil laten doen. Zo kan je zelf bepalen met school hoeveel je mist enof je andere maatregelen kan treffen om zo toch nog me te doen maar toch rustig aan te doen.

Kijk toen ik het heb laten doen toen ik 23 was heb ik voor mijn eigen zekerheid bij mijn HA aangeklopt en mijn situatie uitgelegd....hij heeft je dan meer informatie en kan je dan ook een verwijs brief meegeven voor een PC.

Zo had ik ook de geruststelling dat ik niet gek was en het gaf mijn meer zelfvertrouwen om naar een PC te stappen.

Daarna ga je een beetje shoppen voor een PC....de ene PC is de ander niet dus je moet er eentje vinden waarbij je je vertrouwd voelt en ook veilig....het gaat om jouw lichaam dus je moet je je er goed bij voelen. Aan een eerste consult om informatie zijn geen verplichtingen verbonden, je geeft dit ook heel duidelijk aan dat je informatie aan het inwinnen bent.

Zo weet je gelijk wat die arts voor je kan betekenen en hoe hij de operatie ziet en hoe hij het wil gaan aanpakken.

Ik weet niet in hoeverre je al bent met afvallen maar dit is al iets wat je alvast kan doen en als je iemand hebt gevonden waarbij je je prettig voelt kan je aangeven dat je bezig bent met afvallen en dat je alvast de procedure wilt starten om alles voor mekaar te krijgen. Het kan zijn dat de verzekering moeilijk doet over je gewicht, maar dit is een beslissing die je kan aanvechten enof opnieuw een verzoek doen als je je gewenste gewicht hebt bereikt.

Ik zeg dit alvast omdat afhankelijk van waar jij je je wilt laten helpen , een ziekenhuis of Kliniek er wachtijden kunnen zijn, zeker in een ziekenhuis dus dan heb je bijv ook meer tijd om op je gewenste gewicht te komen etc.

Mag ik vragen in welke regio je zoekt? Zo kan je ook topics zoeken die specifiek van klinieken en ziekenhuizen uit jouw regio zijn. Ik zag dat je bergman clinics op onderaan je bericht had staan....dat is een hele goede kliniek met echt goede dokters.

Dus stap 1 voor jouw is : Stap bij een kliniek binnen en maak een afspraak of ga even hij je Huisarts langs!

Heb net en hele hap getikt....en volgens mij heb ik al je vragen zo'n beetje beantwoord maar als je meer vragen hebt, stel ze gerust....

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.