Ga naar inhoud

sa_li : 4 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik had cup 70AA en was er totaal niet blij mee, het maakte me erg onzeker en probeerde het altijd te verbergen.

Ook wist ik dat het niet meer zou gaan worden!

Nu heb ik dus op 4 maart een borstvergroting laten doen, de maat van de sport bh is 70B dus ben er ook erg blij mee!

Maar zit telkens ook weer met vragen.

Mijn borsten waren namelijk eerst gedeeltelijk gevoelloos, gisteren is het bij mijn rechter borst weer terug gekomen.

Bij mijn linker borst is het nog steeds hetzelfde, alleen loopt deze borst mooi rond van onderen en de rechter is meer plat van onderen.

Een beetje raar uitgelegd maar zo zie ik het haha.

Nu was ik erg benieuwd naar hoe de eerste weken na de operatie bij jullie verliepen?

En vragen zijn natuurlijk ook altijd welkom.

-sa_li

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten meid!!

Mag ik vragen bij welke pc je geweest bent en in welke kliniek? En heb je de prothesen achter of voor de spier?

Normaal gesproken zijn de eerste 6 weken tot 3 maanden de tijd die je het moet geven om alles op zn plek te laten 'landen' ;) De prothesen zitten vaak in het begin redelijk hoog en dat heeft tijd nodig om 'in te dalen'. Heb je ook zo een band over je bh?

Misschien dat je eens een foto kunt plaatsen van je borsten, hoe ze nu zijn. Het handigst is dan om een foto van de voorkant te plaatsen en van beide zijkanten. Hoe je een album aanmaakt, lees je hier:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Wil je je foto's alleen zichtbaar hebben voor mensen die jij accepteert als vriendin hier op het forum (administratoren kunnen sowieso alles zien) dan kun je dit doorlezen:

http://www.borstenforum.com/topic/6758-hoe-je-fotoalbum-alleen-voor-vriendinnen-zichtbaar-maken-en-houden/

Misschien dat wij je dan verder kunnen helpen :)

En moet je nog op controle bij je eigen pc?

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten meid!!

Mag ik vragen bij welke pc je geweest bent en in welke kliniek? En heb je de prothesen achter of voor de spier?

Normaal gesproken zijn de eerste 6 weken tot 3 maanden de tijd die je het moet geven om alles op zn plek te laten 'landen' ;) De prothesen zitten vaak in het begin redelijk hoog en dat heeft tijd nodig om 'in te dalen'. Heb je ook zo een band over je bh?

Misschien dat je eens een foto kunt plaatsen van je borsten, hoe ze nu zijn. Het handigst is dan om een foto van de voorkant te plaatsen en van beide zijkanten. Hoe je een album aanmaakt, lees je hier:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Wil je je foto's alleen zichtbaar hebben voor mensen die jij accepteert als vriendin hier op het forum (administratoren kunnen sowieso alles zien) dan kun je dit doorlezen:

http://www.borstenforum.com/topic/6758-hoe-je-fotoalbum-alleen-voor-vriendinnen-zichtbaar-maken-en-houden/

Misschien dat wij je dan verder kunnen helpen :)

En moet je nog op controle bij je eigen pc?

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Haii,

Dankjewel!!

Ik ben bij ACCZ A klinieken geweest, en de pc was dr. E. van Onselen.

Ze hielden er gelukkig rekening mee dat ik last had van hyperventilatie en als de dood was voor naalden haha.

Het was redelijk snel voorbij.

De prothesen zitten achter de spier, weet niet wat de meeste mensen voelen na zo'n operatie maar het was niet erg prettig.

De eerste week was het zwaarst, veel tranen laten vallen maar uiteindelijk is het, het allemaal waard natuurlijk!

Ja, heb 2 banden. Heb na de operatie nog een extra sport bh besteld met een band zodat ik in ieder geval kan afwisselen.

En heb het idee dat de prothesen al iets gezakt zijn.

Had afgelopen dinsdag nog een afspraak daar gehad om de hechtingen deels te verwijderen, de rest lost gelukkig vanzelf op.

Ze zeiden dat het er tot nu toe goed uit zag, dat het alleen nog wat gezwollen was.

En uiteraard over een aantal weken weer een afspraak ( die ik nog wel moet maken ) voor het eindresultaat.

Zal morgen even kijken of ik foto's kan maken!

-sa_li

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.