Ga naar inhoud

Upgrade seksleven?


Aanbevolen berichten

Geweldig!!! Ik kijk er al helemaal naar uit...en denk mijn ventje ook wel.

Kan me zo inbeelden dat mijn nieuwe boobs MIJ een boost (gelinkt aan zelfvertrouwen) zullen geven die HEM zal boosten :125:

Hmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin net na de bv had het wel een boost maar nu 3mnd verder lijkt het weer ver bij het oude. Nu hoeft het ook echt niet iedere dag hoor........ik denk dat de winter een mindere periode veroorzaakt. Daarbij ook de drukke dagen....druk druk druk.

Ik ben niet echt heel veel meer veranderd dan voor de bv. Ik moet zeggen dat het geen pretje is om ze echt vast te pakken en te kneden. Niet leuk!

Misschien veranderd het nog wel...maar nu ff niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien veranderd het nog wel...maar nu ff niet.

Ja, dat verandert nog meid! Dat rare gevoel, dat gaat weg, of je nou gevoel terug krijgt of niet.

Bij mij heeft het ook een hele tijd geduurd eer hubby er echt aan mocht zitten, in de zin van, dat hij ermee mocht spelen :) Wel tot een maand of 7 po..... (oke.. ik denk wel dat we tot de uitzonderingen horen haha, maar bij mij was het zo :) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de reacties allemaal!!! Ik ben niet altijd in de positie om uitgebreid te reageren i.v.m. openbare gelegenheden, stiefkids, studie etc... Dus val me niet af als ik inhoudelijk soms wat traag reageer!

@Piepke, omg ik dacht dat ik laatst gewoon een naar mens had als verkoopster, maar het is blijkbaar normaal dat ze zomaar je pashokje binnenkomen? Ik had me al voorgenomen om me nooit meer door haar te laten helpen. :93:



@Yessie, ohhh jeeej de rode zee... Mijn vriend heeft daar altijd een mening over dat een echte schipper ook die bevaart. Dáááág!! Hahaha, ja ik ken het om de hele dag naakt te willen rondlopen... maar koude boobs (cq. Stijve Tepels) doen me af en toe behoorlijk zeer door de samentrekkingen!


@Enibas, wat je zegt over dat je man je altijd al mooi hebt gevonden klinkt naar mijn vent, maar omdat mijn zelfvertrouwen is gestegen maakt me hier dat ik mezelf ook mooi vind. En dat creëerde hier een fantastische boost. :101:


@Mus82, die exhibitionistische neigingen heb ik inderdaad vaker gehoord (waaronder in dit topic hehehe).




@Nic, tsjah die jarenlange evolutie kun je moeilijk tegengaan... een rondborstige vrouw staat van oudsher nu eenmaal voor een vruchtbare vrouw. :47:


@Maran, nog even geduld en jij kan ook bij de exhibitionistische boobies club!!


@Mooi, iedere dag seks is hier ook altijd al iets meer voor de zomer geweest. Hoeveel weken/maanden/jaren ben je PO? Ik hoop voor je dat ze gauw een beetje lichaamseigen gaan worden en gekneed/vastgepakt willen worden.


@Best_Boobie, thanks voor de add. Ik kan je nickname nu ook ineens goed plaatsen want jij hebt inderdaad één van de mooiste paar boobies die ik hier heb gezien. Ik weet niet of zeven maanden PO gebruikelijk zijn of niet, maar mijn vriend heeft het advies vanuit de kliniek dat ze dagelijks moeten worden gemasseerd geïnterpreteerd alsof HIJ ze dagelijks moet masseren. We hebben gisteren onze eerste woordenwissel al gehad rondom de meisjes... hahahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeeeeeer herkenbaar allemaal! Hier ook altijd al geweldige sex gehad. Mijn man vond me altijd al erg mooi. Maar het gaat er ook heel erg om hoe je je zelf voelt. Ik ben nu veel zekerder en durf me veel meer te laten gaan dan eerst. Toch altijd beetje geschaamd na de borstvoedingen van mijn kindjes. Mijn man weet niet wat ie mee maakt Ha Ha! Dus ja, sex leven is er zeker nog beter door geworden! Zelfs nu al na twee weken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik kan, als gescheiden moeder, niet beantwoorden of de BV mijn sexleven een boost heeft gegeven.

Mocht ik iemand ontmoeten dan zal ik wel ontzettend spannend vinden wat diegene er van vindt. Zal hij het direct zien, ook de ribbels voelen, er misschien op afknappen, etc.

Die onzekerheid ga ik toch hebben bij de eerste aanraking. Tis ook niet dat ik me nu opeens sexy voel, misschien door bescheiden maatje.

Maar zonder borsten zou die onzekerheid nog veel groter zijn geweest (een handje ribben is ook niet alles). Het had in ieder geval een negatief effect in de slaapkamer, schuw gedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik hoop het zo!

M'n huwelijk is op t moment aardig naar de kl#te en heb al zo lang geen behoorlijke sex gehad.

We lopen al bij een relatie therapeut om te onderzoeken of we nog "te redden" zijn.

Nou denk ik niet dat m'n bv alle problemen zal oplossen maar ik hoop wel dat mijn zelfvertrouwen weer terug zal gaan komen zodat ik daar iig van af zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou!! Ik dacht dat ik na een bv een spetterend sex leven zou hebben. Mijn vriend heeft altijd geroepen dat als ik ooit een bv laat doen, het over is. Hij meent het..... Hij is niet geinteresseerd in mn big boobies. De steun die ik kreeg....minimaal! Hij heeft me naar huis gereden, anders moest ik 4 uur met de trein! Ik word er wel verdrietig van, maar ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik het voor mezelf heb gedaan. Als hij wil gaan, moet ie dat vooral doen. Ik ben wel benieuwd hoe de "1ste" keer gaat zijn! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website van ACCZ staat het volgende, alhoewel er een foutje in is geslopen denk ik : ).

"Door middel van een relatief kleine ingreep, hetgeen een borstvergroting is, kan vaak het zelfvertrouwen terug gegeven worden. Een borstvergroting kan daarbij ook een verbetering van het seksleven geven, maar eventueel aanwezige diepere persoonlijke of seksuele problemen kunnen altijd met een borstvergroting worden opgelost."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website van ACCZ staat het volgende, alhoewel er een foutje in is geslopen denk ik : ).

"Door middel van een relatief kleine ingreep, hetgeen een borstvergroting is, kan vaak het zelfvertrouwen terug gegeven worden. Een borstvergroting kan daarbij ook een verbetering van het seksleven geven, maar eventueel aanwezige diepere persoonlijke of seksuele problemen kunnen altijd met een borstvergroting worden opgelost."

Whahahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.