Jump to content

Upgrade seksleven?

Recommended Posts

Oké, even eerlijk hè...

Ik heb sinds (bijna) vier weken een voorgevel en sjongejonge...... ondanks de beperkingen in mijn bewegingsvrijheid heeft mijn seksleven een enorme boost gekregen. Het was precies wat mijn vriend en ik nodig hadden na een kind, stress - the usual.

Ben ik de enige of ervaren jullie dit ook zo?

Van te voren schatte ik in dat ik me minder zou schamen tegenover mijn vriend, maar ik had niet kunnen bedenken dat dit zo'n groot effect op me heeft. Ik geniet veel meer, voel me vrij en daardoor zie ik dat hij ook meer plezier heeft. ;)

Ik koester deze bijkomstigheid enorm, maar ik ben vast niet de enige? :D

xoxo

Hey, dat is leuk Lunacy! Ik herinner me nog wel dat ik na mijn BV meer belangstelling van mannen kreeg, ik voelde me ook veel meer vrouw.

Maar ik heb eigenlijk geen sexleven als singlemum. Toen de borsten gingen vervormen had ik geen seksueel gevoel meer, ik vond mezelf te lelijk, en dat werkt niet.

Dus ik ben benieuwd wat mijn explantatie (= verwijdering van de prothesen) uit gaat richten.

Ik heb nog steeds geen sexleven, nee, echt niet!

Meer belangstelling van mannen... geen idee, want ik loop al bijna vier weken in jogging broeken. Daar kom ik later op terug. ;)

Schrok wel een beetje van het verloop van je post. Ik dacht dat je met een succesverhaal kwam, maar na de eerste alinea schrok ik erg. Wat vreselijk dat het zo mis is gegaan en dat je een explantatie moet ondergaan. Krijg je genoeg steun na de operatie met je kids?

Ik hoop voor je dat als alles achter de rug is je wel weer een seksleven krijgt (indien gewenst) en uiteindelijk een vent kan laten genieten én natuurlijk andersom. X

Ohh sorry, /edit. Zie net in de gallerij dat de explantantie reeds is uitgevoerd! Had het verkeerd geïnterpreteerd hierboven. Een goed herstel gewenst!

Dank Lunacy! Ja, die BV is alweer van 6 jaar geleden..

Dat was dus jammer genoeg geen succesverhaal, maar na deze operatie heb ik wel een goed gevoel. Het was nogal een operatie, en ik ben bont en blauw, maar het gaat echt wel mooi worden. Niet perfect, maar ik heb altijd ellende met mijn borsten gehad en met gewone borsten ben ik al heel blij.

En een man...ik zou echt niet meer weten wat ik ermee moet.

Maar goed...als je verliefd bent praat je wel anders, maar dat ben ik al zolang niet geweest.

Zonder vent is het ook okay hoor, ik vind het ook wel weer heerlijk rustig, geen seks meer te hoeven als je moe bent! ;-)

Ach, je weet het nooit...

O, en ik wil dat verhaal van die joggingbroeken wel lezen! Ik loop nu ook de hele dag in mijn joggingbroek, ook omdat je die zo gemakkelijk aanschiet, maar als ik volgende week weer voor de klas moet dan moet ik aan de gewone broeken geloven...

Ik snap dat je momenteel andere dingen aan je hoofd hebt. Ik moet zeggen dat het niet mijn intentie was om een boob job te nemen voor mijn vriend en het daarbij horende seksleven. Ik was aangenaam verrast van het effect. En ik hoop dat anderen dit ook zo ervaren.

Echt #$!¥@ dat het bij jou zo moest uitpakken, toch heb je nog best wat over lijkt het.

Ik had toen ik bevallen was ook dat me veel Sexier voelde met de big boobs en werkte ook positief op sexleven. Maar ach nu ik weer zwanger ben heb ik nu wat last vd hormonen hahaha..maar me borsten. Zijn echt nu al veel harder en had ik de vorige 2 keer niet.

Maa ik kan me voorstellen als je door je borsten je zekerder voelt nu,het een positief effect heeft.

Ik zou zeggen geniet ervan! En pas op voor je het weet ben je in verwachting van de 2e hahahahahahahahaha....

Rosanne, je krijgt gewoon de BV die je al zo lang wilde maar dan natuurlijk. Kun je de centjes mooi bewaren voor een babykamer hahahaha. :D Had dat ook liever gehad, maar mijn dochter heeft ze me ontnomen en me er vies voor laten betalen. Daar heb ik het later nog wel eens met haar over. ;)

Neeeeee, geen tweede kindje nu..... eerst even oefenen hoe die ook nog maar weer gemaakt worden. Het is me momenteel ook veel te druk met mijn studie en mijn zwangerschap was juist een killer voor mijn libido.

Ik heb helaas al betaalt,heb gebelt om het zwart op wit te krijgen dat het geld blijft staan,maa niks weer gehoord dus maandag gauw weer bellen.nik wil het o papier hebben staan dat me geld staan blijft tot volgend jaar,of ik wil het terug. Nou de babykamer heeft me dochter nog,dus we gaan denk ik gewoon een bedje ff vAn mp halen en commode etc hebben we wel dus is overbodig. Duowagen hadden we ook al ;) maar een dakkapel met er wel op hahaa...

Haha ja die zwangerschappen doen net veel goed met je figuur he haha.. I now. Wat voor studie doe je?

Ik zou het echt net kunnen kids en school,ben blij dat ik me diploma had toen.

Ik zit al te plannen wanneer het het handigst is om de bv te doen volgend jaar. Ik ga denk ik geen bv geven,dus misschien kan het ook direct achterme verlof aan haha..

Ik vind dit een geweldig onderwerp!! Ik hoop ook dat het bij mij het geval is. Weet wel dat ik al heel snel een mooi setje ga uitzoeken.

weet alleen nog niet wanneer ik het aan durf met mijn partner.... Voor nu dus nog maar even wachten en dan Hopelijk met een boost inhalen :-) Geniet er van!!

@Rosanne, niet verkeerd bedoeld maar vanuit hun perspectief kan ik het wel begrijpen als ze moeilijk gaan doen over het terugstorten. Dit zou ik eerder aanvragen dan dat het blijft staan. Zij kunnen nu maanden rentenieren met jouw centen, want jij hebt een dienst aangevraagd die zij niet hebben geleverd. Het is handiger als je zelf rente kan vangen, toch? Ik weet niet hoe het zit, maar ik hoop dat het goed komt.

Ik studeer psychologie, nu derdejaars. Het is inderdaad wel pittig, heb momenteel veel problemen met concentreren vanwege alle middelen die ik de afgelopen weken heb gebruikt. :P Maar het is een bewuste keuze geweest om het te combineren en mijn vriend stemt zijn werkuren af op mijn studieuren. Heerlijk.

@Kelly4, nou ik vind het dus ook interessant om dit te weten. Niet de ins en outs van elkaars seksleven, maar wel of het een positief of negatief effect heeft. Wilde eerst een poll aanmaken, maar zag niet zo snel of dat kom. :D

Ik zie dat je nog maar een paar dagen PO bent, dus er veranderd nog een hoop. Daarom kun je je al wel vast een beetje oriënteren. Ik doe al weken niets anders, hahaha.

Stel dat je toch nog die poll wilt maken.... Dan heb ik hier de link voor je:

http://www.borstenforum.com/forum/89-polls/

Misschien krijg dan meer reacties? Ik weet het niet hoor, maar zo kun je wel aan de hand van vooropgestelde antwoorden anonieme stemmers ook mee krijgen ;)

Verder is het zaterdagavond, dus rustig hier haha.. Dat zou ook wel eens de reden kunnen zijn dat je nog niet meer reacties hebt :)

xx BB

Ben alleenstaande moeder van twee kids, kort geleden nog een hele korte relatie gehad van 6 weekjes! Gelijk toen het over was heb ik werk gemaakt van /voor mijn bv.

Hoop deze zomer flink te kunnen sjansen, had normaal ook wel sjans maar ben toch benieuwd of het met de boobies een stuk meer is (vast wel mannen kennende ... maar dat geeft niets hahaa).

Laat de zomer maar komen!!!!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe dat bij mij uit gaat pakken. Ik lig sinds vorige maand in een scheiding en ben heel blij dat ik nou als vrijgezel niet meer onzeker hoef te zijn over mijn boobs! Ik denk ook dat ik me echt een stuk zekerder ga voelen in bed. Mijn ex mocht mijn borsten altijd het liefst overslaan tijdens de sex. En ook als ik on-top was voelde ik me heel onzeker over mijn boobs.

En de spannende setjes natuurlijk! Daar hoefde mijn ex ook niet mee aan te komen, schaamde me kapot. Nou kan ik niet wachten om mooie setjes te kopen en me daar sexy in te voelen. Ik weer alleen nog niet voor wie haha

Zooo,ben ik weer. :D

@BB, ohh leuk haha! Ik ga hem vanavond wel even aanmaken, nu nog een beetje duf.

@Mommy_D, je nieuwe boobies gaan vast een hoop sjans opleveren en desgewenst ook een nieuwe vent. Hopelijk heeft het net zo'n positief effect op jou als dat het op mij heeft.

@Leona, wow wat een heftige periode moet dit voor je zijn. Heel veel sterkte. Dat on top herken ik enorm, nu voel ik me een soort godin hahahahaha.

heel herkenbaar allemaal, bij ons is dit ook zo.Mijn man zegt wel eens, jij bent na de BV net dat meisje van de palmolive reclame geworden. Of an die shampoo in iedergeval dat ze ineens alles weer ziet zitten. haha, en dat is ook wel zo. Voel me op een feestje ook 10 keer beter, gewoon om dat ik me niet meer schaam om gezien te worden.

heel herkenbaar allemaal, bij ons is dit ook zo.Mijn man zegt wel eens, jij bent na de BV net dat meisje van de palmolive reclame geworden. Of an die shampoo in iedergeval dat ze ineens alles weer ziet zitten. haha, en dat is ook wel zo. Voel me op een feestje ook 10 keer beter, gewoon om dat ik me niet meer schaam om gezien te worden.

hahahahaah geweldig!!! Meisje van de palmolive :45:

Weet je, ik denk dat die upgrade voor iedereen wel geldt.. en dan misschien niet zozeer bij iedereen kwa frequentie, maar zeker wel kwa zelfverzekerdheid.

Ik merk het zelf ook, al is het maar dat ik me niet vluchtig omdraai als manlief binnenkomt terwijl ik aan het douchen ben, of dat ik zo vlug mogelijk het licht uitdoe in de slaapkamer als ik naar mn bed wandel :P

Linnie, Piepke: jaaaa! Ik liet de meisjes van de week even 'luchten' en zat nonchalant in m'n blootje een half uur op de bank op de ipad. M'n vriend merkte toen ook op dat ik dat voorheen nooit zou hebben gedaan. Besefte het pas toen hij het zei!

Of bh's passen, en dat de verkoopster dan het gordijn open rukt om dan wel even 'behulpzaam mee te kijken' *OMG... door de gronddddd kun je dan zakken*

En nu vind ik het nog steeds irritant als dat gebeurt, maar niet meer uit schaamte :45:

Nu is het van "Nee, past niet, kijk maar *BoobFlash* !!! :45::101:

Ik ben nu bijna 4 weken po en afgelopen zaterdag had ik weer zo iets van jaaaaa sex!!!!

Maar helaas werd ik ongesteld :( zo flauw!

Dus we wachten nog een weekje haha.

Ik ben wel veel zekerder. Heb zin om me mooi te kleden en heb t idee dat alles mooier staat nu. Zelfs mn jas staat beter dan voorheen!

Het liefste loop ik de hele dag met blote borsten rond. Het is helaas nog iets te koud daarvoor hahaha

Ahh wat erg voor je !! Dan maar nog een weekie wachten en lekker uit de kast komen, ben blij dat jeje nu veel zekerder voelt ! Ja daar is het zeker veelste koud voor afwachten totdat het mooi weer word :P

Nou geniet ervan zal ik zeggen hihi

Hmmmm mijn sex leven is niet anders als voorheen ;) Die is altijd al goed geweest!!

Mijn man vind me mooi en heeft me altijd al mooi gevonden. Toen ik dikker was, toen ik te dun was. Toen ik hangtieten had, het maakte hem allemaal niet uit.

Wel is mijn zelfvertrouwen omhoog gegaan en daardoor voel ik me sexier bij hem. Maar de sex is niet veranderd ;)

Guest Mus82

Mijn man vond me ook mooi voor de bv (ook al hing het kleine beetje boob toen bijna op mijn knieën ;-) )

Maar ik voel me nu 200x zekerder en heb zelfs lichtelijk exhibistionistische neigingen (welliswaar binnenshuis voor alle duidelijkheid!), zonder bh even naar de slaapkamer voor je in bad springt, even topless ronlopen in de badkamer en me niet doodschamen als manlief binnenkomt, t zijn zo van die 'kleine' dingen waardoor ik merk dat ik me zoveel beter in mijn vel voel, en ja, dat heeft ook wel een positieve invloed op ons sexleven. Het licht moet (mag! ) niet meer uit :-D

Hahaha... Jaaaaaa... Hoe miniem het detail ook is maar de aanwezigheid van de duidelijke diepe spleet tussen je borsten wordt wel opgemerkt hoor!!!! Ik draag nu sinds 2 weken "normale" bhs, en de blikken vallen me echt op. !! Nu doe ik ook wel bloesjes aan waarbij ik net een knoopje meer open laat dan voor de bv. Ik ben lange tijd single mum met 2 kids geweest, ik wou dat ik dit eerder had laten doen . Maar het maakt wel veel duidelijk over een man.... De interesse in een vrouw wordt voornamelijk aangestuurd vanuit de broek!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.