Ga naar inhoud

Cattie : 10 mei 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Misschien kun je iets duidelijker zijn, zodat andere meiden er ook iets aan hebben :) Op die manier kunnen we mekaar helpen he :)

Hoop dat je met ons wilt delen wat je gevonden hebt om tot deze beslissing te komen.

Heb je wel al een andere pc op het oog?

xx BB

Hallo, ik had het over de BCAS kliniek in Brussel. Blijkt ne kynesist geweest te zijn in zijn eigen land Polen. En niemand snapt hoe die hier chirurg is kunnen worde. Heel rare bedoening daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik zal je titel even aanpassen en wat topics samenvoegen hier, dan blijft het wat overzichtelijker voor jezelf en voor anderen ;)

Succes met aftellen!!

xx BB

Bedankt dat je het allemaal even hebt verzet want was hier even de weg kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. We hebben dus paar weken zonder pc gezten. Hebben andere moeten kopen. Ondertussen is het aftellen naar vrijdag. Om 9u30 moet ik dus in Welness kliniek in Genk zijn. Spannend...

Zonder pc gezeten... Hier had ik het over computer hahaha. Sorry, foutje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, alles is opeens een stuk duidelijker :35:

Bedankt he :)

xxxx

Ik moest het nu doen, ook problemen gehad met die stomme computer en dan geraakt alles achter eh.... En vele waarschuwen om niet naar BCAS te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen!!!

Ik ben nu 5 dagen po, heb alleen nu nog wel wat stekende pijn in hechting aan ene kant en ander kant precies een slaap gevoel. Het is wel achter de spier dus dat hebben ze wel gezegd dat het wat meer pijn doet als voor de spier... Maar het gevoel is natuurlijker...

Maar al bij al valt de pijn wel mee, ik neem nog wel wat pijnstillers, maar 500mg nu.

Wat ik wilde is een volle c cup, op consultatie had hij op papier gezet 275cc, had een 75a. Maar nu op het ID pasje staat 265cc, maar hoop alleen dat het een volle c is. Voor de operatie had ik nog wat foto's opgezocht en las dat sommigen met die hoeveelheid op een cup B komen, maar ik wil geen pijn lijden voor dat beetje meer... Dus voor de opratie was heb ik aan verpleegster gevraagd als dat klopte, maar iedereen heeft een ander lichaamsbouw zei ze, moest me niet zoveel zorgen maken. Bij mij zou volle c meer als genoeg zijn, ben klein en tenger gebouwd...

Maar zullen dus zien wat het resultaat gaat zijn. Ben benieuwd als het verband eraf mag na 9 dagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is even geleden dat ik nog iets gepost heb...Ben nu sinds maandag terug aan het werk, 2 weken thuis geweest. Ik ben blij dat ik terug aan de gang ben, alleen heel opt gemak natuurlijk... Verveelde me serieus thuis hehe...

Morgen ben ik 3 weken po, sinds vorige week dinsdag sport bh aan, heb niks last ofzo. Ben er toch heel tevreden mee, je ziet het zo fel veranderen, dr Damen heeft zijn werk wel heel goed gedaan vind ik... Dit w-end nieuwe foto's opzetten... Heb er ook niks last van, qua pijn... Alleen supergevoelig, het is ook achter de spier...

Maar het is het toch waard dit doorstaan, nu aftellen tot sport bh uit mag!!! :)

Grtzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.