Ga naar inhoud

Cattie : 10 mei 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey hey, ik ben hier dus nieuw, beetje zoeken dus... Even voorstellen.

Ik ben 33 jaar, 2 jaar geleden ons huisje gekocht, verbouwd en nu is het tijd voor terug even op adem te komen :)

Ben dus al paar jaar aan het nadenken om een bv te laten doen. Serieus wat research gedaan, paar afspraken gemaakt voor consultatie. Weet iemand ervaringen over het BCAS kliniek in Brussel? Ik heb maat 70A maar zou toch een C willen. Je moet u toch wat vrouw kunnen voelen vind ik.

Ik hoop dat ik juist zit met deze topic.

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je zit helemaal juist met dit topic!!

Over jouw kliniek is hier volgens mij wel iets te vinden. Je kunt de naam van de kliniek, of de naam van je pc intikken rechtsboven in de zoekbalk. Zorg wel dat het grijze vakje op; forums staat. Daarna op het loepje klikken en dan krijg je de zoekresultaten!

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, na zoveel jaren na te denken heb ik de beslissing genomen om bv te laten doen.

Na zoveel research te doen heb ik wel wat gevonden. Eerst ZOL Genk en Welness kliniek Genk afspraak gemaakt, moet eigenlijk volgende week gaan, maar toch voelde ik me er niet goed bij. Echt raar gevoel erbij. Dus ik maar verder zoeken en kwam bij BCAS kliniek in Brussel uit. Prijs/kwaliteitverhouding super. Veel opgezocht, heb positieve ervaringen gelezen. Dus heb ik gebeld en afspraak gemaakt, gisteren kon ik gaan, anders moest ik nog even wachten. Mijn vriend en ik verlof genomen en dagje uit naar Brussel.

Ik heb er echt goed gevoel bij, mijn wensen zullen uitkomen. Had gehoopt van 75 A naar volle C en dat gaat nog net, heb al van mijn eigen veel borstspier. Ik wilde het achter mijn borstspier en hij doet alleen maar dat omdat het natuurlijker aanvoelt. PIJNLIJKER MAAR MOOIER. En heb de mooie druppelvorm al, dus hij gaat de ronde plaatsen zodat ik een druppelvorm heb die mooi opgevuld is vanboven. Anders gaat dat veel te fel zijn en dat gaat niet mooi zijn.

Ik ga in mei bellen voor onder mijn groot verlof te laten doen, ongeveer 12 juli 2013 en kan ik 3 weken rusten. En ben nu al overgeschakeld van gewoon sigaretten naar elektronische sigaret WANT op de implantaten is levenslange garantie MAAR krijg je de onstekingen die door roken komt, alles op uw eigen kosten. En dat is afzien. De implantaten die hij alleen gebruikt lekken niet. En hij zegt waarom dat het goedkoper is, na 4u mag je naar huis enzo, waarom zo doortellen voor dat extra glaasje drinken,... Hij wint gewoon klanten door een beetje normaal in prijs te zijn... Mijn vriend is ook een heel kieskeurige en bezorgd, maar wilt eerst alles zien voor dat hij het gelooft. Hij heeft ons rondleiding gegeven en mijn vriend heeft op de kleinste details gelet en zei zelf dat ik het daar moet laten doen... Kraaknet...Dus dat zegt al genoeg.

Dus de rest volgt nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, Cattie...moet wel een echte tegenvaller geweest zijn.

Ben je van plan om toch nog consults te doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van mening veranderd, want hier heb ik wat van gevonden en daar ga ik dus niet naartoe voor bv.

Gr

Hoi hoi

Misschien kun je iets duidelijker zijn, zodat andere meiden er ook iets aan hebben :) Op die manier kunnen we mekaar helpen he :)

Hoop dat je met ons wilt delen wat je gevonden hebt om tot deze beslissing te komen.

Heb je wel al een andere pc op het oog?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag iedereen,

zijn net terug van consultatie voor BV bij Wellness kliniek in Genk bij dr Damen... En afspraak is vastgelegd... Op 10 mei zal het doorgaan, dr Damen weet wel waar hij het over heeft. Meteen gevoel van vertrouwen en meteen de nodige uitleg gehad en de protheses gepast. Het zal 550cc zijn in totaal. En qua prijs valt het heel goed mee, er is nu een aanbieding van 2400. Ben al bij dr Darius geweest in Brussel, ZOL kliniek. Maar Wellness kliniek meer professioneel vind ik...

En van BCAS kliniek gehoord dat het gene chirurg is, maar een kinesist???

Dus nu is het spannend afwachten voor de operatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal. We hebben dus paar weken zonder pc gezten. Hebben andere moeten kopen. Ondertussen is het aftellen naar vrijdag. Om 9u30 moet ik dus in Welness kliniek in Genk zijn. Spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gho indd spannend! :)

Ik word ook door dokter damen geopereerd :)

Wel pas in juli.

Maar ik tel echt af omdat ik er zo naar uit zie.

En ik lees er toch goeie dingen over :)

Groetjes Wanda

En succes he! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben dus paar weken zonder pc gezten.

Ik moest 3 keer lezen: huh? drie weken zonder Plastisch Chirurg gezeten??? :45: maar nee hoor, een pc is ook een computer.. ja duh, ik gebruik dat woord alleen nog maar voor plastisch chirurg haha..

Maar goed, heel veel succes morgen met je pc en je bv op de ok!! ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ook ik las Plastisch Chirurg.. Dacht dat het het tijdstip was,maar snap m nu :P

Spannend meis morgen!! Goed dat je hebt afgewacht totdat je gevoel ook juist was. Ik ben zelf op 18 maart geopereerd in de Wellness en ben erg over te spreken.

Heel veel succes morgen. Kijk uit naar je verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

B) Dag iedereen. Ik heb ze heel zeker :) en geen moment spijt van!

Sorry voor de misverstanden haha... Hebben idd even zonder computer gezeten. Ik ken het forum ook nog niet zooo goed.

Ben terug al wat bekomen, gisteren ging het nog niet echt voor mijn verhaal te doen. De operatie is goed verlopen, alleen wat druk, pc was wat te laat dus was het een beetje hectisch daar, maar al bij al viel het goed mee. het is nu de 4de dag en heb wel wat krampen gehad. Vandaag meer pijn aan hechtingen. En precies dat mijn linkerkant slaapt. Ja meiden, we moeten er iets voor over hebben eh. Ben echt benieuwd als het verband eraf mag... Maar zo ziet het er al goed uit :)

Bedankt voor de steun...

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.