Jump to content

M1410 : 15 juli 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal hartstikke nieuw hier, dus moet nog even goed kijken hoe alles werkt..

Ik zal me in iedere geval even voorstellen.

Ik ben 23 en heb al jaren last van mijn veel te kleine borsten...

Nu eindelijk de stap ondernomen om me deze zomer te laten opereren.

Lang overal rond gevraagd en gekeken naar goed plastisch chirurgen. Ik ben uiteindelijk uitgekomen van ACCZ.

Een afspraak gemaakt voor een gesprek , en er eigenlijk heen gegaan met een instellen van... ik zie het wel.

Het aller belangrijkste voor mij, is dat ik me goed voel op een plek.

Ik moet zeggen dat dit mij ACCZ helemaal het geval was, ik ben op consult geweest in Groningen bij mw Poker.

ik heb me daar ontzettend op mijn gemak gevoeld.. veel gepraat en natuurlijk gepast. Ze werken daar met eurosillicone, en ik zat onwijs te twijfelen tussen nummer 4 en 5 ... na contact met dokter van onselen.. uitgekomen op 340 CC.

Ik heb nu een 85 A kleine 85B...

Ik vind het natuurlijk super spannend.. maar kijk er ook enorm naar uit! Volgende week een afspraak maken!

Liefs M1410

Welkom,

ik ben ook in groningen geweest en word 8 april geopereerd door van onselen.

ook toen ik er was voelde het meteen goed ;)

340cc wat ga je dan ong krijgen?

ik vraag me de laatste paar dgn af of ik niet te groten heb gekozen(achteraf)ik krijg 480cc dat was nummer 6(de grootste dus)

benieuwd wanneer jij aan de beurt bent..groetjes

Hallo

Huh eurosilicone? Ik heb elke keer begrepen cereform.. Of het moet in 2mnd verandert zijn...

Spannend,wanneer wil je de operatie doen?

Hoi M1410,

Mw Poker, die naam kon ik nog niet bij ACCZ? Is dat de pc die je heeft nagemeten en geadviseerd?

Gefeliciteerd met je (bijna) operatiedatum, en het voornemen om nieuwe boobies te krijgen :43:

Had je zelf nog wensen, of heb je de beslissing over de vorm en de cupmaat enz compleet overgelaten aan ACCZ?

Veel plezier op het forum :35:

Gefeliciteerd met je datum, ik ben ook geholpen door van Onselen. Bij mij is 480 CC geplaatst voor de borstspier.

Dit is precies een maand geleden gebeurt en ik ben zo ontzettend blij.

Veel leesplezier op het forum en succes

Groetjes Monique

hallo lieve allemaal! de datum is bekend!!!!! 15 juli it is!,

en mijn fout! cereform is het! geen idee hoe ik bij eurosillicone kwam? Sorry!

ik krijg 340 CC en ga naar een goede C, ik heb jarenlang gezwommen , en daardoor breed , maar ook gigantisch borstloos!.. beetje het idee dat met bikini aan je je moet afvragen wat de voor en de achterkant van mij is!

ik ben super blij met mijn datum! ik wil dit al zooooo lang!! we gaan maar snel beginnen met aftellen!

liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.