Ga naar inhoud

Gel nagels eraf???


Happy

Aanbevolen berichten

Sommige anesthesisten willen graag dat er tenminste aan 1 vinger de gel eraf gaat. Het is idd, wat Pascalle al zegt, voor de saturatiemeter. Dit metertje/klemmetje, meet het zuurstofgehalte in je bloed en dat is voor de anesthesist een indicatie hoe het met je gaat tijdens de operatie :)

Als je te weinig zuurstof in je bloed hebt, dan kan dat bijvoorbeeld komen door een te diepe narcose...

Vraag dus even bij je eigen arts na, of ze eraf moeten, of dat het ook 1 vinger mag zijn? Welke vinger dan? ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben nagelstyliste en vroeg gelijk hoe het zat met mijn nagels. Ik moest alleen mijn rechter wijsvinger voorzien van de natuurlijke nagel.

Dus gewoon even na vragen. Ieder PC gaat daar anders mee om. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze er allemaal af maar achteraf moest alleen linker wijsvinger. Ff bellen en vragen dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle keren heb ik mijn nagels speciaal french gedaan, en dan transparant..ging prima en was geen probleem zei de anestesist(?)

Ik heb zelf een nagelstudio en heb nog nooit iemands nagels ervoor hoeven af te halen :)

Maar zou het zeker even vragen of gewoon transparante nagels met lak en dan zodra t moet alsnog van de ene vinger je lak eraf halen...want nagel er

af laten halen is niet echt handig he...en dan daarna er weer op laten zetten...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder mijn rood geverfde haar ben ik nog steeds blond haha ;)

Krijg vandaag eindelijk weer nieuwe nagels :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn 1e operatie álles eraf gehaald, niet alleen om de kleur van mijn nagelbed te kunnen zien, maar ook voor extra hygiëne.

Ik wilde voorkomen dat in een ontsteking ofzo zou krijgen door mijn eigen toedoen. Achteraf kreeg ik toch een infectie, maar mijn bedoeling was goed :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.