Ga naar inhoud

debora31 : 26 maart 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee, ik ben savonds om kwart voor 8 pas.. :(
Vind wel dat ik laat terecht kan, maar ik maak me niet echt zorgen, want genezen enzo gaat allemaal wel goed..

Hoe is het nu met je.? Pijn al iets gezakt.? Hoop het voor je.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi hoi

Heb net even je oude topic gezocht en jij bent bij dr. Straten geopereerd zag ik.. Zag ook dat je 350 cc hebt gekregen, alleen zag ik in de vlugheid niet welk profile je gekregen hebt.. Misschien dat je dat hier nog even kunt vermelden?

Zoals ik op de foto van 3 maanden po kan zien is de aanzet van je borst goed.. daar lijkt je prothese niet te breed.... Maar uiteraard is dat niet zo alleen maar te beoordelen...

Als mijn man mij van achter bekijkt dan ziet hij ook mijn borsten, dus dat hoeft ook niet persé iets te zeggen...

Weet wel dat met dual plane de borsten iets naar buiten gedrukt kunnen worden door de spier.. Dit lijkt me eerder aan de hand bij jou... Als ik het goed zie op de foto....

Het komt trouwens wel al eens voor dat meiden lang pijn hebben na een bv.. zoals bijvoorbeeld Vlinder en Undercover89. Misschien dat zij jou iets meer kunnen vertellen over welke pijn ze hadden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik idd dat de prothese niet te breed is..

Je hebt een 75B... en die prothese is 11,7 cm breed.... Ik heb zelf ook een 75B gehad en heb een prothese gekregen van 12,7 cm breed, die goed zit :)

Contact hun idd maar eens, misschien dat dat je al gerust kan stellen.

Als je het echter niet vertrouwd, dan zou ik gewoon ff naar de kliniek bellen en een afspraak maken met je pc :)

Succes he!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier Vlinder :48:

Idd bij dual plane drukt de spier je protheses wat opzij,ik heb dat ook ,en heb de meeste bolling daardoor idd aan de zijkanten ,ik vind het heel sexy staan ,maar had ook graag de bolling bovenop gewild,daarvoor kreeg ik dan de high profile versie,maar goed,dat terzijde.

Wat de pijn betreft lijkt me niet echt goed,ik heb helemaal geen pijn ,maar ik denk dat het herstel een beetje langzaam verloopt bij jou,hoop dat het met een half jaar allemaal wel oke zit en je dan ook geen pijn meer hebt.

geef het dus nog even de tijd,en praat er desnoods met je pc even over.

Gewoon even langs gaan kan geen kwaad,en het stelt jou ook gerust denk ik.

Ja,het enige wat ik je kan zeggen is dat het herstel van dual plane niet altyd over rozen gaat en erg lang kan duren.

Liefs Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey debora, wat naar dat je weer pijn hebt... een tijdje terug ging het toch goed? Misschien moet je toch wat rustiger aan doen... ? Had je nog contact opgenomen met de kliniek? Xxx klaudje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier Vlinder :48:

Wat de pijn betreft lijkt me niet echt goed,ik heb helemaal geen pijn ,maar ik denk dat het herstel een beetje langzaam verloopt bij jou,hoop dat het met een half jaar allemaal wel oke zit en je dan ook geen pijn meer hebt.

Maar jij hebt wel langer pijn gehad toch?

Ik snap dat je nu geen pijn meer hebt hihi (je bent ook al 3 jaren po of zo ;) ) maar ik dacht dat jij tamelijk lang last gehad had :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Vind ze helemaal niet zo ver uit elkaar staan eigenlijk.... Mijne staan iig nu echt veel verder uitelkaar, maar ik heb ook echt een breed borstbeen, dus kon ook niet anders... Is ook niet beloofd van te vorem...

Wellicht dat het met de tijd nog wat verandert?

Ziet er goed uit hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik sluit me aan bij de rest, ik vind het echt wel meevallen joh.

Ben nog niet verder gaan kijken, maar hoe was de voor- situatie ??

Want vaak kunnen ze niks veranderen aan de vorm van je eigen borsten/lichaam..

En sorry dat ik dit nu ga zeggen, maar de naam Diana Gabriels is vandaag al vaker voor gekomen, en ik weet niet of je nu echt zo heel erg veel waarde aan haar mening moet hechten......dat is mijn mening dan hé :38:

Maar ik vind in ieder geval dat je hele mooie borsten hebt en ik weet zeker dat er vele dames hier jaloers zouden zijn op zulke boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wat je bedoelt met ongelijke borsten. Ik vind ze daarentegen wel natuurlijk ogen en 'die spleet' absoluut niet storend. Maar goed, het gaat er niet om wat anderen vinden maar wat je er zelf van vindt. Ben benieuwd wat de pc zelf zal zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.