Ga naar inhoud

debora31 : 26 maart 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Wooo eindelijk thuis. Wat een dag. 7uur van huis vertrokken om daar om 9uur te zijn, tog nog in de file gestaan.half 10 aangekomen in nijmegen. Om half 11 werd ik getekend en ging de operatie kamer in. Kreeg een stofje in me infuus en weg was ik. Om 12:10 werd ik wakker. Veeeel pijn. Ik wou zo graag onder de deken kijken, helaas werkte me armen niet mee. Kreeg se niet eens omhoog. Heb eem verpleegster geroepen ofdat ze de deken omhoog wou doen. Wauwww wat zijn ze mooi. Kreeg pijnstiller toegedient via me infuus. Helaas werd de pijn niet minder. Kreeg nog meer pijnstilers en mocht 3uur naar me kamer. Daar kreeg ik nog tramadol. Om half 5 kwam frans straten kijken. Het zag er goed uit. Daarna naar de wc, aankleden er klaar maken om naar huis te gaan. Wat een ramp om te lopen alsof ik dronken ben. nu thuis en proberen te slapen. Kijken hoe me dag morgen gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten meid! Hoop dat je morgen weer een beetje meer kan! Morgen afspraak met f.straten en kreeg vanmiddag brief dat ik 8april al geholpen kon worden! Zenuwen gieren door mijn lijf wil toch liever eind april geopereerd worden dus ga afspraak toch wat vooruit schuiven ! Ben heel benieuwd na het eindresultaat ! Groetjes zoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me wekker heb k niet hoeven zetten. Erg slecht geslapen. Om half 3 met veel moeite een zetpil ingebracht. Net me pilletje tramadol genomen, maar dat lijkt wel een nep medicijn. Pijn wordt er niet minder van. Helaas. Ook net echt een half uur bezig geweest om me bed uit te komen. Maar als k in de spiegel kijk word k helemaal gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je de paracetamol dan wel geregeld in? Elke 6 uur 1000mg? (is de maximale dosering trouwens)

En tramadol mag je daarnaast elke 4 uur...

Als je geen schema maakt, heeft een enkele pil idd geen effect :)

Sterkte!! en als ik moet helpen bij een schema opstellen (weet niet of je nog andere medicatie hebt?) Dan kun je me een pb sturen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooo eindelijk thuis. Wat een dag. 7uur van huis vertrokken om daar om 9uur te zijn, tog nog in de file gestaan.half 10 aangekomen in nijmegen. Om half 11 werd ik getekend en ging de operatie kamer in. Kreeg een stofje in me infuus en weg was ik. Om 12:10 werd ik wakker. Veeeel pijn. Ik wou zo graag onder de deken kijken, helaas werkte me armen niet mee. Kreeg se niet eens omhoog. Heb eem verpleegster geroepen ofdat ze de deken omhoog wou doen. Wauwww wat zijn ze mooi. Kreeg pijnstiller toegedient via me infuus. Helaas werd de pijn niet minder. Kreeg nog meer pijnstilers en mocht 3uur naar me kamer. Daar kreeg ik nog tramadol. Om half 5 kwam frans straten kijken. Het zag er goed uit. Daarna naar de wc, aankleden er klaar maken om naar huis te gaan. Wat een ramp om te lopen alsof ik dronken ben. nu thuis en proberen te slapen. Kijken hoe me dag morgen gaat lopen.

Aah, dus vanwege jou moest ik wachten op mijn consult :P

Ik had namelijk diezelfde dag mijn consult daar om half vijf met Frans Straten. Maar mooi om te horen dat het zo goed gelukt is! Ik ga dit topic denk ik maar even volgen omdat ik waarschijnlijk ook naar dezelfde kliniek ga :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag om 9uur nog even naar diana geweesr omdat t me niet lkkr zat dat de linker borst hoger zat. Heb nu een "martel" bh band over me sportbh. Dat gaat er voor zorgen dat ze beide in dezelfde positie gedrukt worden. Het is nu 01:38 en k ben alweer wakker. Erge druk op me borstkas. Hopen dat ik dit vol hou hoor tot volgende week donderdag. Dan weer op controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, dat gaat langzaam afnemen hoor ;)

Hoe minder vocht, hoe minder het lijkt dat die band zo hard drukt (zeggen ze... ik heb er geen ervaring mee hihi)

Er zijn er die het in het begin een vreselijk ding vinden, hem 6 weken moeten dragen en na die 6 weken niet durven of willen afdoen hihi ;)

Komt dus goed :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.