Ga naar inhoud

debora31 : 26 maart 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Vandaag mijn 2e consult gehad bij Diana gabriels. Ben gelijk super happy.

Aankomende dinsdag word ik al geholpen in Nijmegen. Om 9 uur.

Nu heb ik een 75b en dinsdag krijg ik 350cc erbij. Wat spannend seg. Welke pijnstillers hebben jullie gebruikt. En ik lees over al over het slapen op meerdere kussens. Heb ik zelf nog niks over gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dat is al snel zeg!!! Had je vandaag dan het gesprek met Dr. Straten zelf??

Met op meerdere kussens slapen wordt bedoelt dat je wat meer steun in je rug maakt, zodat je wat rechterop slaapt. In het begin is dat prettig omdat je sowieso niet echt lekker zult kunnen liggen door de pijn.

Rechtkomen is ook niet echt handig in het begin, dus goed uitproberen wat de beste houding is voor jou.

Standaard neem je iedere 6 uur 1000mg paracetamol, en daartussenin de medicatie die door de pc of anesthesist voorgeschreven wordt :)

Ik zal je titel aanpassen, dan hoor je er helemaal bij, en oh ja, naar de operatieverslagen verhuizen, dan kun je hier ook doorschrijven na je operatie :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. In januari heb ik met frans straten gesproken. Hele lieve man. Heb een sport bh gekregen maat 75c. K trok hem net aan, en zit best wel strak. En het lijkt me dat k met 350cc tog wel op een cup d uitkom. Ga morgen nog even een bh kopen, maar denk dan maar een 75d. Heb er zo, n zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super voor je! Ik ben afgelopen maandag door Straten geopereerd ! Personeel van de kliniek (ziekenhuis) was ook super aardig voor me vond ik wel erg fijn!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. In januari heb ik met frans straten gesproken. Hele lieve man. Heb een sport bh gekregen maat 75c. K trok hem net aan, en zit best wel strak. En het lijkt me dat k met 350cc tog wel op een cup d uitkom. Ga morgen nog even een bh kopen, maar denk dan maar een 75d. Heb er zo, n zin in.

hey debora, wat fijn dat je nu al zo snel geopereerd word!.. ik ben 4 weken geleden door frans geopereerd en super tevreden! :)

en over de sport-bh... ik heb 425cc gekregen en had een sport bh 75D. de sport bh moet goed stevigheid bieden dus ik denk dat een 75C met 350cc niet verkeerd is hoor!.. je moet het ook zo zien dat een sport BH maat kleiner is als de maat die je dadelijk krijgt met gewone bh's, ik heb dus een sport bh 75D aan maar heb gewone bh's maat 75 F nu!

succes met de dagen aftellen!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 28 januari jl door Frans Straten geopereerd, niks dan goeds hoor!!!! Ik had ook 75b, met 425cc erbij zit ik nu op 75d, dus met een c ga je echt wel goed. Veel succes dinsdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ,ben gisteren bij diana gabriels geweest en heb as woensdag afspraak met f.straten benieuwd hoe het gesprek zal verlopen! Had eigenlijk donderdag nog een afspraak met accu en in de wellness kliniek maar als ik woensdag een goed gevoel heb bij het gesprek ga ik de knoop toch maar doorhakken,en de operatie door hem laten uitvoeren! Ben heel benieuwd of ik ook van die mooie borsten ga krijgen,ben zo bang dat het misschien tegen gaat vallen! Dus ben dan ook heel nieuwsgierig hoe alles dinsdag bij je zal verlopen,heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooww wat toevallig!!

Ik ben voor jou, haha..

Ik ben morgen en moet mij kwart over 7 melden..

Misschien zie ik je dan wel.. ;)

Zit jij niet meer over de cc te twijfelen.?

Ik namelijk wel, want is zo'n groot besluit..

Succes!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok super. Net even de zetpillen 1000mg ingeslagen hihi.

Houd je er rekening mee dat de kans groot is dat je deze NIET zelf kan zetten :17: Je arm zover naar achteren bewegen is de eerste tijd haast onmogelijk vanwege de pijn aan je borstspieren.

Ik weet niet hoe goed de verstandhouding is met degene die bij je woont :45:

Maar misschien is het handig om ze gewoon in orale vorm te halen?? Zeker ook omdat je snachts je wekker zet voor medicijnen, dan is het erg lastig om iemand ervoor wakker te moeten maken die een zetpil moet zetten.

Heel veel succes, nog maar 1 nachtje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!!

Debora31 gefeliciteerd en heel veel succes morgen!!

Ik hoop dat het allemaal goed voor je verloopt en dat het resultaat er mag zijn!! Wat spannend allemaal.

Ook voor TattGirl natuurlijk :)

Van de andere meiden lees ik al een tijdje mee.

Ik ben hard aan het sparen en was ook op Diana Gabriels/ Frans Straten uitgekomen. Maar wat ik me afvraag is, waarom zo goedkoop? Aangezien alle goede verhalen die ik lees ben ik het aan het overwegen. Maar hoe kan de prijs zoveel verschillen?

Alvast bedankt

Groetjes big wish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe deze mooie prijs kan, denk ook om de boel te promoten (alleen 2600 euro bij rond he)

Kreeg gisteren te horen dat Straten net een jaar terug is uit London daar heeft ie gewoont en maakte daar ook boobies!

In nederland is het meestal iets duurder dan bv in Belgie. Ben blij met de prijs en met het resultaat wat Straten maakt, vind alle Straten boobies hier er erg mooi uit zien!

Succes voor de dames die nog moeten, vond de verpleging in Nijmegen erg goed en het personeel super vriendelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel jij ook veel succes!! :D Hopelijk kunnen we vanacht een beetje slapen, haha..
Ikzelf weet nu bijna wel zeker dat ik voor de 375cc ga..

Ik heb zelf een A en wil ook op een D uitkomen.

Liever heb ik dat ik het net iets te groot vind, dan te klein, want ik hou wel van bog boobs.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi consult is in Barendrecht (naast Rotterdam) en operatie dan in Nijmegen!

Succes!!

Thanks MommyD!!

Ik had al via google uk zijn info gezocht en daar kwam ik inderdaad wat dingen tegen.

Met al deze goede verhalen denk ik toch op consult te gaan. Het ziet er naar uit dat mijn doel eerder bereikt kan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.