Ga naar inhoud

Pam0123 : 9 april 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Pam, bb is nu niet online dus ik heb even voor je gezocht.

Als je boven naar het zoekvenster gaat, dan staat er een klein keuzemenuutje achter. Waarschijnlijk heeft dit op "dit topic" gestaan toen je ging zoeken. Als je daarop klikt kun je kiezen voor "dit forum" en doorzoekt hij heel het forum ipv alleen dit topic.

Mocht je uitgebreid willen zoeken, dan klik je op het loepje erachter :35:

Ik weet alleen niet of je mijn link kan bekijken. Ik krijg namelijk een uitgebreider resultaat te zien als administrator.

Maar er zijn veel zoekresultaten :

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag! Benieuwd naar je verslag. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Omdat ik me niet eerder heb voorgesteld zal ik dit nu even in het kort doen. Moeder van twee prachtige dochters, 4 jaar en mijn jongste wordt bijna 1 jaar. Oh ja, en niet te vergeten: 37 jaar, lengte 1.65 en 51 kg.

Nooit gedacht dat ik zou kiezen voor een borstvergroting maar na mijn tweede zwangerschap en twee borstvoedingen verder bleef er weinig over. Na veel zoeken en paar consulten verder kwam ik uit bij dr. Van der Weij, Boerhaave Kliniek Amsterdam. Mijn eerste keuze was eigenlijk Velthuis kliniek. Tijdens het consult vond de pc 280 cc het beste bij mij passen maar ik wilde graag iets groter namelijk 320 cc, dit zou dan uiteindelijk wel gedaan worden maar dan tegen het advies in van de pc. Dit gaf mij geen goed gevoel en daarom koos ik uiteindelijk voor dr. van der Weij.

Omdat ik zelf niet te groot wil en ook bewust voor anatomisch koos kwamen we uit op Natrelle ST 335 cc FF. Eindelijk was het dan zover, gisteren 08-04-2013 geopereerd en wat viel dat mee zeg. Hartelijk ontvangen en voordat ik het wist lag ik met de blauwe operatieschort op de operatietafel. Het laatste wat ik me kan herinneren waren de grapjes van de anethist, en weg was ik. Werd wakker onder een warme dekken met een glimlachende verpleegkundige aan mijn bed. Meteen natuurlijk gekeken naar mijn borsten, zag er goed uit. Ja, alles ziet er goed uit wanneer je suf bent. In ieder geval heerlijke boterham gegeten en thee gedronken. Alles ging voorspoedig, weinig pijn. Kreeg een bh om maat 70c.

Ik heb vannacht goed geslapen alleen is het erg lastig om alleen maar plat te moeten liggen, ik slaap namelijk niet graag lang op mijn rug dus dat deed wel pijn. Op dit moment voelt het aan de zijkanten dik aan, ik weet dat dat vocht is, dus dat moet ook nog even zijn plekje vinden.

Net voor het eerst gekeken en weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden of denken maar meer dames zullen die gedachte met mij delen nadat zij een bv hebben gehad. Ik vind namelijk dat ze ver uit elkaar staan. Ik lees veel op dit forum dat je het de tijd moet geven en geduldig moet zijn, dat moet ik dan ook maar doen.

De foto's zal ik zsm plaatsen

Graag jullie reactie en vooral van best-boobie

Thx dames

Groetjes,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam! Toch gelukt, he? Het plaatsten..... :) Leuk verslag, is heel herkenbaar hoor, die onzekerheid over je borsten na de bv. Ze gaan nog zoveel veranderen! Dus maak je niet teveel zorgen wanneer je ze nu nog niet top vindt, eerst maar even goed herstellen en, ja idd, geduld!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam

Van harte met je nw boobs! Wat fijn dat de operatie je meeviel . Wilde je zelf dual plane ? Want dacht dat dr v d weij altijd voor de spier plaatst ? En vind ze er mooi uitzien hoor ! Idd iets uit elkaar maar hadden je borsten dat hiervoor ook al niet wat ? Heb altijd begrepen dat ze worden zoals je oude om alleen dan paar maten groter Hahah . Zou er tevreden mee zijn , vind ze nu iig al prachtig

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

In het begin staat alles nog strak en lijken ze nog klein haha. Niet meteen stressen ;) Je spier moet nog uitrekken en je huid :)

Ik zag wel dat je veel vocht hebt, wat niet zo vaak voorkomt bij van der Weij, omdat hij een speciale manier van dual plane opereren heeft (dacht ik) Hij opereert 'droog'..... Je zou hem dat eens kunnen vragen als je op controle moet :)

Verder denk ik echt dat het gaat bijtrekken. Vooral zit er veel vocht op je borstbeen en als dat weg is, dan gaan je borsten toch meer 'vorm' aannemen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.