Ga naar inhoud

Pam0123 : 9 april 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Beste dames,

Ik twijfel tussen 335 cc High profiel of 350 cc anatomische prothese. Zelf ben ik tenger van figuur 1.65m en weeg 51 kg. Heeft iemand voor mij foto's, dan heb ik ongeveer een idee. Vind het best moeilijk.

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Welk merk prothese krijg je? En die high profile is dat een ronde prothese??

Iets meer info zou handig zijn, want anders is het heeeeeeeeeel moeilijk te vergelijken :)

Het is sowieso altijd moeilijk om een plaatje te vergelijken. Misschien dat je aan kunt geven wat je huidige bh-maat is en dus even goed merk en profiel vermelden van de verschillende prothesen. Dan kunnen we je een richtlijn geven van welke maat het ongeveer zou kunnen worden. Met het passen van voorgevormde bh's in die maat, gevuld met sokken of zakdoeken ;) , kun je dan al een idee krijgen van wat het zou kunnen gaan worden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal vanavond eens goed bekijken welke cup-maat ik nu precies heb en de rest van de info kom ik later op terug. Hopelijk kan je me hier verder me helpen want vind het allemaal beste verwarrend. :141:

xxx

Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Excuses voor mijn verlate reactie. Ik laat de borstvergroting doen door Dr.L.P. van der Weij doen, is hij jou bekend? Ik heb inmiddels het één en ander over hem kunnen lezen en dit was positief. Laat ik inderdaad beginnen met mijn maat op dit moment. Ik ben 1.65 lang en weeg op dit moment 51 kg, normaal weeg ik 56 kg maar wegens stress afgevallen. Na de geboorte van mijn tweede dochter zijn mijn borsten echt klein geworden, het ziet er gewoon niet meer uit. Wat ik zelf heb kunnen meten is 72/73 cm onderwijdte en bovenwijdte 80 cm., kom ik uit op 70/75 aa.

Het worden in ieder geval anatomische prothese van Natrelle, zelf wil ik geen ronde. Wat voor mij helder is, is dat ik het wel zo natuurlijk mogelijk wil en groter boven kleiner verkies. Ik zie het namelijk niet zitten om nogmaals een operatie te moeten ondergaan omdat ik ze op den duur te klein zal vinden. Ik heb a.s. maandag een 2e consult omdat ik nog steeds twijfel over het aantal cc's 335 of 350 high profiel. Het schiet al op want half april zal het gebeuren.

Wat ik me ook afvraag is, scheelt het echt veel tussen de 335 en 350 en klopt het ook dat je toch wat cc's kwijt zal raken wanneer het dual plane wordt geplaatst (in mijn geval). Zelf gaf hij aan dat ik het wel kan hebben de 350 cc maar het toch net iets buiten mijn verhoudingen zou gaan liggen. Wil je ook laten weten naar Velthuizen Kliniek te zijn geweest bij dr. L. Mooijen-Zaal, zij adviseerde mij 295 cc dual plane, mocht ik meer willen zou ik tegen haar advies ingaan. Dit gaf mij geen fijn gevoel.

Hoop dat je me verder kunt helpen en hier snel op zult reageren.

Thx....

Groet,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik laat de borstvergroting doen door Dr.L.P. van der Weij doen, is iemand bekend met deze chirurg? Ik heb inmiddels het één en ander over hem kunnen lezen en dit was positief. Ik ben 1.65 lang en weeg op dit moment 51 kg, normaal weeg ik 56 kg maar wegens stress afgevallen. Na de geboorte van mijn tweede dochter zijn mijn borsten echt klein geworden, het ziet er gewoon niet meer uit. Cupmaat 70/75 AA.

Het worden in ieder geval anatomische prothese van Natrelle, zelf wil ik geen ronde. Wat voor mij helder is, is dat ik het wel zo natuurlijk mogelijk wil en groter boven kleiner verkies. Ik zie het namelijk niet zitten om nogmaals een operatie te moeten ondergaan omdat ik ze op den duur te klein zal vinden. Ik heb a.s. maandag een 2e consult omdat ik nog steeds twijfel over het aantal cc's 335 of 350 high profiel. Het schiet al op want half april zal het gebeuren.

Wat ik me ook afvraag is, scheelt het echt veel tussen de 335 en 350 en klopt het ook dat je toch wat cc's kwijt zal raken wanneer het dual plane wordt geplaatst (in mijn geval). Zelf gaf hij aan dat ik het wel kan hebben de 350 cc maar het toch net iets buiten mijn verhoudingen zou gaan liggen. Ook op consult geweest bij Velthuizen Kliniek dr. L. Mooijen-Zaal, zij adviseerde mij 295 cc dual plane, mocht ik meer willen zou ik tegen haar advies ingaan. Dit gaf mij geen fijn gevoel.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Thx....

Groet,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Boobie,

Je zal wel denken wat een gek zeg, twee keer hetzelfde plaatsen :45: . Zo zie je maar dat ik geen idee heb hoe dit forum werkt maar goed, het leek me handig om wanneer jij niet op tijd zou kunnen reageren dat iemand anders mij kan helpen maar zie net dat het helemaal niet goed is gegaan. Kijk nogmaals of het gaat lukken.

Ik zie je reactie wel.

:rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Erg grappig!!!

Je mag ook in de algemeenheid antwoorden op wat ik schrijf, dan hoef je niet twee verhalen te schrijven die op elkaar lijken en voelen misschien meer mensen zich geroepen om te antwoorden idd hihi. Maar geen probleem.

Dr. van der Weij, ja die is me bekend. Ben zelf ook nog een keer bij hem op consult geweest en hij kwam zeer kundig over! Als ik niet uiteindelijk voor Demeyere gekozen had omdat ik daar een NOG beter gevoel over had, dan was ik zeker naar van der Weij gegaan :)

Over jouw prothese. Ik zal even aangeven wat de maten zijn van beide prothesen.... Echter....ik kan geen 350 cc high profile vinden... Wel een 350 cc moderate projection... Ships.. dan wordt het lastig vergelijken, want als hij zei dat die 350 ook high profile was.. dan kan ik niet echt helpen.... De maat die volgt op 335 cc is namelijk 375 in de catalogus waarin ik het heb na kunnen kijken...

De 335 is 12,5 cm breed en heeft een hoogte van 11,6 cm en een projectie van 5,1 cm (dit is de moderate height en full projection)

Er is ook nog een 335 cc die is 12,0 cm breed en heeft een hoogte van 12,5 cm met een projectie van 4,8 cm (dit is de full height en full projection....)

Helaas kan ik niet duidelijker zijn dan dit.. Echter, deze twee verschillen niet erg veel van elkaar qua uiteindelijke cupmaat...

Met deze prothesen zou je ongeveer uitkomen op een 70/75E

De 350 zal (indien hij echt 350 cc zei) waarschijnlijk hooguit iets breder zijn en 0,1 cm meer projectie.. Dat is verwaarloosbaar...

Ik denk, met jouw postuur, dat je met die 335 echt het maximaal haalbare laat plaatsen! (echter, ik ben een leek he, die wel al een hele tijd meeloopt op dit forum)

Het wegvallen van cc's achter de borstspier is niet echt van toepassing.... Ik merk nooit verschil tussen het 'gokken' van een cupmaat als de prothese voor of achter de spier geplaatst wordt. Dus het is echt niet nodig om je zorgen te maken dat je een cupmaat verliest als het achter de borstspier komt :)

Hopelijk heb je hier toch een beetje aan....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Super dat je zo snel hebt geantwoord. Ik heb het nog eens goed bekeken, suf suf suf. Het is inderdaad Natrelle 335 cc high profiel of de 350 cc moderate projectie. Als ik het goed begrijp bedoel je dat de 350 cc iets breder uit zal vallen.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de 335cc high profiel gaf hij ook aan dat het juist meer de onderkant van je borsten op zal vullen. Hoe zit dit dan met de 350cc moderate projection :106:. Wat ik graag wil is dat het boven mooi gevuld is en dit overeenkomt met het geheel, boven en onder.

Ben ik verwarrend, nee toch :45: . Nu laat ik je met rust.

​ Hartstikke bedankt

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je nog niet met rust :107:

De 335 cc is de Natrelle 410 ST FF 335. Zoals ik het van jou begrijp zou dit de beste optie voor mij zijn. Dan kom ik ongeveer uit op een 70/75E, uit. Is dit niet........te groot, ja, ik weet het twijfel twijfel twijel. Word er zelf ook gek van, geloof me. Ik wil namelijk niet zoals de rest van de dames het met mee eens zullen zijn dat het echt buiten de proportie is. :102:

Hoor het wel xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De moderate projection lijkt me minder mooi bij jou, zeker als je die bolling bovenin wilt.

Weet je wat je eens moet doen?

Kijk eens naar de foto's van _ikketje (dus met dat liggende streepje voor haar naam) Dat is het resultaat dat je ongeveer kunt verwachten!! Dan lijkt een E toch niet zo groot?

Ik zal de link hier meteen toevoegen van haar laatste foto's ;)

http://www.borstenforum.com/gallery/album/1311-mn-boobs-i-love-them/

En nog een:

http://www.borstenforum.com/gallery/image/13083-2013-01-17-085029/

Vind je dat te groot?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam, ik heb net je berichtjes zitten lezen, maar wat ik me afvraag: je zegt een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat te willen. Wat is dan de reden dat je geen ronde wil? De flexibele ronde prothese (cohesiveI) komen een stuk natuurlijker over dan de vaste vorm van een anatomische prothese. Ik wil je niet in verwarring brengen, maar vroeg het me wel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pam, ik heb net je berichtjes zitten lezen, maar wat ik me afvraag: je zegt een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat te willen. Wat is dan de reden dat je geen ronde wil? De flexibele ronde prothese (cohesiveI) komen een stuk natuurlijker over dan de vaste vorm van een anatomische prothese. Ik wil je niet in verwarring brengen, maar vroeg het me wel af.

Ik wil je niet afvallen Corine, helemaal niet, maar ook de anatomische prothesen gaan heel zacht aanvoelen na verloop van tijd. Ik heb het wel eens gevoeld bij iemand en was echt heel mooi zacht :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik denk dat tegenwoordig al die protheses wel zacht gaan aanvoelen. Maar ze zullen nooit zo flexibel worden als de cohesive I? De anatomische moeten toch hun vorm behouden. Ik heb de verschillen ook gevoeld en mijn inziens zijn de ronde toch een stuk natuurlijker. Maar goed, het scheelt natuurlijk per lichaam. Het blijft een persoonlijke keuze. Gelukkig zijn er verschillen in soort en maat. Stel je voor: lopen we allemaal met dezelfde boobies rond! :154::01::01::01::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat ben jij snel. :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

Ik reageer graag op jou vraag waarom geen ronde en wel anatomisch. Dit is wat ik allemaal heb begrepen vanuit verschillende consulten die ik heb gekregen. Het is beide kwalitatief even goed alleen wanneer je slank bent (in mijn geval) plooit de ronde prothese altijd meer dan de anatomische, hoe ze ook geplaatst zijn. Het laatste genoemde kun je veel meer op maat opereren (de breedte en de lengte van de prothese kan je afzonderlijk van elkaar aanpassen). Inderdaad voelt het vaster aan maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Ik denk uiteindelijk dat dit beter bij mij past. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best boobie,

Thx voor de link, ik heb het even goed bekeken. Ik vind ze niet groot maar ze moeten bij mij niet groter!!!!!!!!.

Trouwens, ik ben gisteren gebeld door de kliniek voor een 2e consult en kon meteen terecht, dit was wel fijn. Nogmaals goed gepast en inderdaad ben ik toch uitgekomen op Natrelle 410 ST FF335 cc. Vond dit op de één of andere manier mooier staan. Nu maar hopen dat het straks in werkelijkheid ook zo zal zijn. Nogmaals bedankt voor je uitgebreide info :141:

Ik vraag me toch af of er meer dames geopereerd zijn door dr. L.P. van der Weij.

Dames, graag reacties.

Groetjes,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

Ik reageer graag op jou vraag waarom geen ronde en wel anatomisch. Dit is wat ik allemaal heb begrepen vanuit verschillende consulten die ik heb gekregen. Het is beide kwalitatief even goed alleen wanneer je slank bent (in mijn geval) plooit de ronde prothese altijd meer dan de anatomische, hoe ze ook geplaatst zijn. Het laatste genoemde kun je veel meer op maat opereren (de breedte en de lengte van de prothese kan je afzonderlijk van elkaar aanpassen). Inderdaad voelt het vaster aan maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Ik denk uiteindelijk dat dit beter bij mij past. :141:

Heb je heeel goed begrepen van je consulten. Dat is idd een heel groot voordeel van de anatomische prothesen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch af of er meer dames geopereerd zijn door dr. L.P. van der Weij.

Dames, graag reacties.

Zoek even in de zoekfunctie rechtsboven, dan kom je de topics vanzelf tegen :)

Gewoon weij intikken, dan het grijze vakje op: forums en dan op het loepje klikken. Dan komen alle topics te voorschijn waar van der weij in genoemd wordt. Maar als je naar de titels kijkt, zie je welke over hem gaan.. Dus wie bij hem geopereerd is :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.