Ga naar inhoud

Rosanna04 : 7 mei 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Jaren geleden al op het forum gezeten voor mijn eerst BVG, in 2007 prachtig gedaan door Dr. Nio.

Ik heb nog een kindje gekregen na BVG, en helaas heeft de zwangerschap en de tand des tijds wat sporen achtergelaten.

Ik heb een milde kapselcontractuurvorming (baker II) en daarnaast is mijn eigen borst wat gaan hangen en is de prothese op zijn plek blijven zitten.

Niet zo heel fraai moet ik zeggen.

Toen heb ik 350 cc en 375 cc High profile ronde eurosiliconen voor de spier gekregen.

Nu komen we uit op 700 cc High profile ronde eurosiliconen voor de spier en een tepellift.

Ik vind het heel erg spannend, met name de 700 cc vind ik best veel...heb wat schrik of ik dan geen karikatuur wordt.

Dr. Nio zegt dat ik het makkelijk kan hebben, mijn omvang is namelijk 90 cm, ben niet dik maar breed gebouwd (1.75 m en 70 kilo)

Ik ga me weer eens lekker inlezen hier en hoop wat meiden te treffen die ongeveer hetzelfde hebben of gehad hebben.

Groetjes,

Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug op het forum!!

Je weet hoe het werkt, neem ik aan?
Veel plezier met lezen en als je vragen hebt, shoot he!

700 cc is helemaal niet zo veel als je denkt joh ;) Wordt vast prachtig, zeker als je een bredere borstomvang hebt van je eigen, dan valt het niet zo enorm op.. Het is natuurlijk ook zo dat je huid opgevuld moet gaan worden.. Dus daar zijn wat cc's voor nodig :)

En heb je al een datum?? En ga je in het SLAZ of in Parkkliniek bij hem? Dan veranderen we je datum even. Hoor je er weer helemaal bij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bb,

Thnx voor de welcome back :-)

ik heb nog geen operatiedatum, 9 april weer terug naar de Parkkliniek voor nog een pas-sessie en groen licht van Dr. Nio.

De operatie wordt ook de Parkkliniek, in 2007 nog geopereerd op de oude locatie dus alles is weer nieuw en spannend.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet het maar dan zit ik ook met een wachtlijst, en dat wil ik niet vanwege de vakantie van de kindjes zal het precies mooi uitkomen (ik gok en hoop op de laatste week van april)

in de toekomst zal Dr. Nio ook mijn buikwandcorrectie uitvoeren, maar dat wordt wel in het SLAZ ;-)

ik heb flink wat losse huid en gescheurde buikspieren die minimaal 3 cm wijken.

Mijn jongste (nu 2,5 jaar) moet dan eerst op de basisschool zitten.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio kon best wel vaak hoor, ook in april in SLAZ.. ik zelf heb mijn datum op 13 mei gesteld omdat ik nog 5,5 kilo kwijt wil ( gaat lukken haha) Dus wellicht kan hij wel hoor!!! ( was maandag bij hem ;) )

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo ladies,

Straks weer een date met Dr. Nio.

Zit nog met wat vragen en die 750 cc vind ik toch wel heul erg veel.

Ga wel de operatiedatum vastzetten straks, hoop dat het een beetje samen kan met de vakantie van de kindjes.

De oudste kan mooi de boodschappen tillen voor me (16 jr), de middelste de hond uitlaten en kopjes koffie maken, en de jongste (2,5) kusjes geven aan mama.

Top toch? ;-)

Ik ga naar SLAZ voor mijn buikwandcorrectie, wordt ook door Dr. Nio gedaan over ongeveer 1,5 jaar.

Op gewicht blijven is nu het voornaamste en dat mijn jongste op de basisschool zit.

Ik heb een diastase van boven tot onder die op het smalste stuk 3-4 cm is :( dat wordt aardig wat reefwerk.

Ik zal vanavond posten wat, waar, en hoelaat het gaat worden.

xx

Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oefff ja sat klinkt ook erg heftig moet ik zeggen. Het resultaat zal vast een hoop goedmaken! Met mij gaat het pima hoor,thanks. Alles geneest erg mooi. Nog wel wat vocht. En mn borsten zijn nog wel gevoelig maar dat heeft denk zn tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog maar 1 nachtje!

Ben niet zo nerveus eigenlijk.

Ben flink verkouden en had vorige week een zenuwontstekung in mijn kies waarvoor ik antibiotica gekregen heb, over een week moet ik daar een wortelkanaalbehandeling ondergaan...yikes!

Morgenochtend moet ik me om 7.00 u melden en om 8.00 uur gaat t gebeuren.

Spanning ende sensatie.

Hoop morgemiddag weer naar huis te mogen en jullie te voorzien van een verslagje!

x

Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg,je hebt het dus flink te pakken gehad. Nou heeeeeeel veel vitamientjes eten hoor.

Zet m op morgen.. Ben benieuwd naar je verslag!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal is goedgegaan! Ben wel benieuwd hoe hij het gedaan heeft dan...

Hoop dat je een goed herstel zal hebben.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.