Ga naar inhoud

even een paar vraagjes..


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Eigenlijk zit ik met een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb pas mijn eerste consult gehad bij Bergman Kliniek bij dokter Corion.

Hij heeft mij veel informatie gegeven en goed geholpen.

Eerst stelde hij een paar vragen en ging daarna mijn borsten opmeten.

Ik kon kiezen uit 4 maten ( geschikt voor mijn borsten ) 240cc - 260cc - 280cc - 300cc

Ook tussen 2 merken, Eurosiliconen en Natrelle.

En nog tussen low profile of high profile.

Voor het consult heb ik natuurlijk veel informatie opgezocht en veel foto's gekeken ( ook op dit forum )

Nu zijn mijn vragen:

Zijn jullie bekend met de merken van de protheses, en welke heeft jullie voorkeur en waarom

Welk profile heeft jullie voorkeur, low of high? ook zie ik op dit forum veel moderate profile, wat mij het beste lijkt. maar de dokter heeft mij die niet laten zien.

En 300cc lijkt mij zelf het mooist, wil graag een grote en volle C.

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, ik word 9 april al geopereerd, maar heb een week daarvoor nog een 2e consult om te bepalen welke proteses ik ga nemen. Bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben juist een beetje bang voor high profile omdat ik veel voorbeelden heb gezien waarbij de borst teveel omhoog stond ( vooral van de zijkant ) en het geen mooi resultaat gaf. Ook omdat ik niet al te grote neem, ben ik ban dat je het heel erg gaat zien.

Mentor zou ik het liefst ook willen, hoor er veel goeie dingen over. helaas heeft mijn kliniek alleen eurosiliconen en natrelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mentor high profile ... zou zeker voor de grootste gaan dus de 300 cc.

anders zou ik je pc nog eens bellen om te vragen wat het mooiste bij jouw zou zijn, medium , high ..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg high profiel, zou bij mij het mooiste worden,

ik kiest bewust voor een natrelle of mentor prothese, omdat deze ook in amerika een keurmerk heeft.

hier heb ik persoonlijk een beter gevoel bij dan bij de andere merken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik voel me veiliger bij Natrelle proteses. En voor de grootste bij mij mogenlijk ( 300cc ) ben anders bang dat ik spijt krijg als ik kleiner neem. Vind nog steeds dat high profile moeilijk. bij grotere borsten komt dat denk ik mooier uit, maar bij mij is moderate plus toch mooier denk ik. Hopen dat ze die wel hebben! want ze zijden dat ze alleen low en high hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je wat het is,vaak ziet een chirurg direct of het high profile zichtbaar zal zijn,ik heb ook dual plane he,dus dan valt t van de bovenkant zowiezo al weg eigenlijk de bolling zeg maar.

Dus dat hele high profile vind ik niet zo veel voorstellen...maar ligt ook aan je bouw enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eurosilicone, 400 cc high profile. Ik ben nu 3 maanden po. Ik ben bij de bergman geweest en zij werken met euro silicone. Voor zover ik weet (door mijn vak als levensmiddelen technoloog) zijn deze ook FDA goedgekeurd maar dat zegt vrijwel niets. Een FDA goedkeuring kun je namelijk gewoon aanvragen als je maar geld betaalt. Ik zou ook de EFSA site eens checken wellicht dat je daar ook informatie tegenkomt.

Bovendien lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat de bergman kliniek zou kiezen voor een slechte prothese. Ze hebben immers een naam hoog te houden en kunnen zich niet permitteren om als schandaal te belanden in de media.

Dat even terzijde.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de ronde prothese die ik heb aan de zijkant erg bol vind. Met name als ik mijn armen omhoog doe je zie het wel. Het hoog geplaatste is na verloop van tijd wel gaan zakken. M.a.w. bij mij vind ik ze niet echt heel hoog staan. Eerder net ietsje te bol. Een vriendin van mij heeft medium eurosilicone en bij haar zijn ze wel wat meer natuurlijker ogend dan bij mij. Medium was bij geen optie vanwege de omvang van mijn bovenlichaam. Ik heb een 70 omvang en de medium is daarvoor te breed. Het resultaat hangt ook af van de borsten die je nu hebt. Ik heb mijn arts de opdracht gegeven om tijdens de ok te besluiten wat het beste bij mij zou passen. Ik wilde een natuurlijk ogend resultaat (al denk ik dat de meeste van ons dat willen). Echt helemaal natuurlijk ogend vind ik ze niet maar wellicht is dat nu nog te vroeg gesteld. men geeft niet voor niets een periode van ca. een jaar aan omdat de borsten blijven veranderen. Mogen moet voor het laatste consult terugkomen en weet ik hopelijk iets meer over het veranderen van de borst.

Ik erken je vragen en het vervelende is dat je moeilijk een inschatting van het eindresultaat kan maken. Ik ben het wel eens met de bovenstaande meningen. Ik zou ook de 300 nemen want ze lijken eerder te klein dan te groot.

Ik kan alleen maar zeggen volg je hart en intuïtie. Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Wat wil je eigenlijk voor een cupmaat? Een C? Bedoel je dan een mooie volle 75C of wat heb je voor omtrekmaat?

Normaal gesproken zou ik ook zeggen: ga voor de grootste en neem de high profile.. Als je weinig eigen borstontwikkeling hebt, dan kan het zijn dat een medium profile het platte broodjes effect geeft (niet bij iedereen hoor, maar het kan wel gebeuren)

Zelf heb ik nu high profile (na eerst medium gehad te hebben) en ben hier echt super tevreden mee!!

Merk maakt niks uit, zowel eurosilicone als Natrelle, heb ik nooit slechte verhalen over gehoord. Al heb ik wel gelezen dat eurosilicone wel al eens gescheurd was bij iemand.....

Echter beide merken geven garantie op de prothese, dacht ik.

Het is toch een beetje afhankelijk van wat je zelf wilt.. Misschien moet je op internet eens zoeken naar borsten die je mooi vindt. De pc kan dan een beter advies geven, of je medium of high profile moet nemen en welke prothese beter voor je zou zijn.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.