Ga naar inhoud

Marinc : 3 mei 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey daar ben ik weer.

Dacht zal eens een update geven van hoe het gaat.

Herstel gaat heel goed, al vanaf dag 5 zonder pijnstillers. Nog wel wat kleine pijntjes maar niet noemenswaardig.

Moet echt oppassen niet teveel te doen in huis. Kan namelijk niet zo goed stilzitten 😁

Heb het thuis ook wel weer gezien. Gelukkig volgende week weer 2,5 dag werken.

Bij de controle waren ze heel tevreden over het resultaat tot nu toe. Volgende week mogen gelukkig de hechtingen eruit, wat jeukt dat zeg.

@kladderkat leuk om elkaar daar gezien te hebben. Misschien volgende week wel weer. Dan durf ik je wel aan te spreken hoor. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Het is wel weer eens tijd voor een update.

Het gaat heel goed al moet ik nog wel een beetje oppassen. Als ik teveel doe in het huishouden dan merk ik het s avonds wel.

Op mijn werk gaat het prima en daar heb ik helemaal geen last. Al gaat het wel beter dan de eerste weken.

Over het herstel heb ik niet te klagen is zo voorspoedig gegaan 😀.

Als ik zo terug kijk had ik het jaren eerder moeten doen. Heb veel meer zelf vertrouwen en zit veel lekkerder in mijn vel.

Ben zo blij dat ik het heb gedaan (mijn man toch ook 😉).

Ben vorige week bh's gaan shoppen en ben op een D uitgekomen. Precies wat ik wilde, die dr Koopmann weet wat hij doet.

Volgende week weer beginnen met hardlopen, ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Groetjes Marinca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dinsdag voor de laatste controle geweest bij dr Koopmann. Was toch wel een beetje spannend wat hij ging vertellen want de vorige keer alleen een verpleegkundige gesproken omdat dr Koopmann plotseling moest opereren.

Hij vertelde nog dat de operatie voorspoedig was verlopen en dat hij hoopte dat ik tevreden ben met het resultaat.

Of ik tevreden ben met het resultaat...zeker weten :wub: . Ik wilde uitkomen op een C maar het is 70E geworden.

Durf het bijna niet te zeggen maar ben toch wel blij dat het niet een C geworden :66: is ik vindt de maat precies goed nu. Kleiner hadden ze niet moeten zijn.

Het herstel is gelukkig heel voorspoedig gegaan en kan nu alles weer doen zoals voorheen. Ben ook al weer een tijdje aan het hardlopen en zelfs dat gaat prima.

De boobs moeten nog wel soepeler worden en iets zakken maar dat gaat vast goed komen. Geef het de tijd zei dr Koopmann.

Volgende week lekker op vakantie...eindelijk eens met een normale bikini zonder vulling op het strand liggen. Zo gelukkig als een kind met nieuw speelgoed haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.