Marinc Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hallo, Ik ben Marinc en ben 32 jaar. Moeder van 2 prachtige kinderen, een zoon van 6 en een dochter van 1 jaar. Het is nog wel een beetje onwennig voor mij op een forum. Heb nog nooit zoiets gedaan. Aanstaande 6 april heb ik een eerste afspraak bij de Bergman Kliniek met dokter Koopmann. Ben erg benieuwd wat hieruit gaat komen. Heb nu cup maat A en weet nog niet zo goed of het een b cup of c cup gaat worden. Heb al een paar keer het forum bezocht en vond het nu wel tijd om me aan te melden. Hoop hier informatie te vinden en tips. Groetjes Marinc Link to comment Share on other sites More sharing options...
emsi42 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hi Marinc,Leuk dat je je hebt aangemeld! Je zal zeker veel nuttige tips en info vinden over alles wat je wil weten.Ik heb er ook heel veel aan gehad.Veel leesplezier!Groeten Monique Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum! Hopelijk lees je hier genoeg nuttige tips en weet je een beetje wat je wilt als je naar dr. Koopmann gaat. Hij schijnt een man van weinig woorden te zijn, dus schrijf je vragen op voor je consult, zodat je niets vergeet te vragen En heel veel lees- en forumplezier!! Het forummen went hoor, en voor je het weet ben je er verslaafd aan haha xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hier nog een verslaafde! Heel veel leesplezier, je zult zeker een stuk wijzer worden. Groetjes Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Hallo dames Gisteren op consult geweest bij dr Koopmann. Inderdaad een man van weinig woorden maar ik voelde me wel op mijn gemak bij hem. Hij heeft mij ronde implantaten 375 - 400 cc aan geraden van het merk eurosilicone. Doordat is smal ben aan de bovenkant wordt het high profile. Nu heb ik 75A en wil graag een volle C cup. Gelijk ook maar een datum geprikt voor operatie. Het gaat 3 mei gebeuren. Wel super spannend want nu komt het toch wel dichtbij. Alleen twijfel ik nu aan de aantal cc want wordt het niet te groot ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Oh ja het wordt dual plane Link to comment Share on other sites More sharing options...
kladderkat Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Precies dezelfde dag als ik bij dr koopmann. Hij heeft het druk! Alvast veel sterkte. Ik ben op van de zenuwen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 He kladderkat, Grappig dat jij ook moet de 3de. Hoelaat wordt jij geopereerd? De zenuwen beginnen wel te komen nu. Maar het zal best goed komen.. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 proficiat met je datum, dat is snel dat lijkt overtoom wel....hihien je zult nu best wel al verslaafd aan het forum hier zijn,ik heb geen kids en geen man dus als ik tijd heb zit ik op het forum,gewoon leuk en heel erg handig...groetjes Han Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine84 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Alvast succes! Bij dr koopmann en zn team ben je goede handen! Ik ben zeer tevreden over hem, ben nu bijna 5 wkn po! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 @han al redelijk verslaafd aan het forum, maar ben niet de enige @bedankt altijd goed te horen dat er mensen tevreden zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Hoi hoi Gefeliciteerd met je datum!!! Met die prothese ga je in bh uitkomen op een d/e.. Maar schrik niet.. dat gaat er in het echt uitzien als een mooie volle C hoor Hij geeft je dus precies wat je wilt Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Dankjewel BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Heel veel succes morgen! Hopelijk krijg je een stel prachtige borsten! Groetjes Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine84 Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Nogmaals succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 nog ff slapen en dan is het jouw dag...,ik schreef dat is snel, lijkt overtoom wel, maar ik geloof dat ik een beetje qua datums de kluts kwijt was je hebt toch nog een maandje zenuwen moeten hebben hihisucces en stuur verslag en pictures! altijd spannend kladderkat voor jou geld natuurlijk hetzelfde ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Succes morgen!!!! xx BB *edit* uhm vandaag al.... tis alweer na twaalven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Dankjulliewel !!! We hebben er zin in, maar ook zenuwachtig. En ik heb nu al honger haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kladderkat Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi marinc hoe voel je je? Ik rampzalig, blijf maar overgeven! Heb jij dat ook en kan je daar iets tegen doen? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Hoi Kladderkat Was ontzettend vervelend dat je zo beroerd voelt. Komt het misschien van de narcose? Anders even bellen met Bergman als je zorgen maakt. Ik heb wel veel pijn maar hoef gelukkig niet over te geven. Hoop dat je snel beter voelt. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi marinc hoe voel je je? Ik rampzalig, blijf maar overgeven! Heb jij dat ook en kan je daar iets tegen doen? GroetjesIs van de narcose idd, komt in Bergmankliiniek vaker voor...Kun je naar de apotheek of nightcare-apotheek voor primperan zetpillen? Die kunnen helpen! Wel even aangeven wat je verder voor medicatie neemt, want misschien moet je daar iets voor weglaten. Verder zou je ook de paracetamol in zetpilvorm kunnen nemen, want neem aan dat je ook die niet binnenhoudt?Als je je na die primperan (of iets vergelijkbaars) beter gaat voelen: heeeeeeel veel water drinken om dat narcosespul te verdunnen in je bloed!!!xxx BB(sorry even in dit topic omdat hier de vraag gesteld wordt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kladderkat Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi bb Bedankt voor je reactie! Ik zie hem alleen nu pas! Ik voel al stukken beter. Ik slik nu taramadol ipv diclofinac. Daar wordt je ook iets misselijk van, maar ik ben niet zo naar meer als na de narcose. Ik kan langzaam aan alweer wat dingetjes doen. Mezelf aankleden en zelf naar de wc, heel fijn haha. Ik ben al best blij met het resultaat. Ik heb (geloof ik) medium profile 325 cc. Ik lees dat dat vrij uitzonderlijk is, omdat ik vrij tenger gebouwd ben.... Hoop dat ik er geen spijt van krijg, maar ik vertrouw dokter koopmann wel Mn borsten zijn nog wel erg puntig! Ze zijn nooit echt heel rond geweest, maar dit is wel extreem. Trekt dat nog wel? Ik moet morgen terug voor de eerste controle. Vraag het daar natuurlijk ook wel, maar aangezien jij op elk topic reageerd zul jij er ook wel erg veel verstand van hebben inmiddels, hihi. Alvast bedankt en groetjes xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Tip voor volgende keer, ze kunnen ook iets tegen de misselijkheid in je infuus spuiten als je daar om vraagt. Ik heb nergens last van gehad, pas toen ik bepaalde pijnstillers ging nemen. Een goed herstel gewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kladderkat Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Dankjewel! Was nog nooit onder narcose geweest, en hoop dat de volgende keer pas over 25 jaar is ls ze vervangen moeten worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 @ kladderkat, misschien kun je een eigen topic starten? Je zit je eigen ervaringen te delen in iemand anders zijn topic Ik had het in eerste instantie niet gezien, maar graag even een eigen topic maken, anders loopt alles zo door elkaar! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.