Ga naar inhoud

Marinc : 3 mei 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Marinc en ben 32 jaar. Moeder van 2 prachtige kinderen, een zoon van 6 en een dochter van 1 jaar.

Het is nog wel een beetje onwennig voor mij op een forum. Heb nog nooit zoiets gedaan.

Aanstaande 6 april heb ik een eerste afspraak bij de Bergman Kliniek met dokter Koopmann.

Ben erg benieuwd wat hieruit gaat komen. Heb nu cup maat A en weet nog niet zo goed of het een b cup of c cup gaat worden.

Heb al een paar keer het forum bezocht en vond het nu wel tijd om me aan te melden.

Hoop hier informatie te vinden en tips.

Groetjes Marinc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Hopelijk lees je hier genoeg nuttige tips en weet je een beetje wat je wilt als je naar dr. Koopmann gaat. Hij schijnt een man van weinig woorden te zijn, dus schrijf je vragen op voor je consult, zodat je niets vergeet te vragen :)

En heel veel lees- en forumplezier!! Het forummen went hoor, en voor je het weet ben je er verslaafd aan haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een verslaafde! Heel veel leesplezier, je zult zeker een stuk wijzer worden. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames

Gisteren op consult geweest bij dr Koopmann. Inderdaad een man van weinig woorden maar ik voelde me wel op mijn gemak bij hem.

Hij heeft mij ronde implantaten 375 - 400 cc aan geraden van het merk eurosilicone. Doordat is smal ben aan de bovenkant wordt het high profile.

Nu heb ik 75A en wil graag een volle C cup.

Gelijk ook maar een datum geprikt voor operatie. Het gaat 3 mei gebeuren. Wel super spannend want nu komt het toch wel dichtbij.

Alleen twijfel ik nu aan de aantal cc want wordt het niet te groot ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!!

Met die prothese ga je in bh uitkomen op een d/e.. Maar schrik niet.. dat gaat er in het echt uitzien als een mooie volle C hoor :) Hij geeft je dus precies wat je wilt :)

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen! Hopelijk krijg je een stel prachtige borsten! Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog ff slapen en dan is het jouw dag...,

ik schreef dat is snel, lijkt overtoom wel,

maar ik geloof dat ik een beetje qua datums de kluts kwijt was je hebt toch nog een maandje zenuwen moeten hebben hihi

succes en stuur verslag en pictures! altijd spannend

kladderkat voor jou geld natuurlijk hetzelfde ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kladderkat

Was ontzettend vervelend dat je zo beroerd voelt.

Komt het misschien van de narcose? Anders even bellen met Bergman als je zorgen maakt.

Ik heb wel veel pijn maar hoef gelukkig niet over te geven.

Hoop dat je snel beter voelt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marinc hoe voel je je? Ik rampzalig, blijf maar overgeven! Heb jij dat ook en kan je daar iets tegen doen? Groetjes

Is van de narcose idd, komt in Bergmankliiniek vaker voor...

Kun je naar de apotheek of nightcare-apotheek voor primperan zetpillen? Die kunnen helpen! Wel even aangeven wat je verder voor medicatie neemt, want misschien moet je daar iets voor weglaten. Verder zou je ook de paracetamol in zetpilvorm kunnen nemen, want neem aan dat je ook die niet binnenhoudt?

Als je je na die primperan (of iets vergelijkbaars) beter gaat voelen: heeeeeeel veel water drinken om dat narcosespul te verdunnen in je bloed!!!

xxx BB

(sorry even in dit topic omdat hier de vraag gesteld wordt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb

Bedankt voor je reactie! Ik zie hem alleen nu pas! Ik voel al stukken beter. Ik slik nu taramadol ipv diclofinac. Daar wordt je ook iets misselijk van, maar ik ben niet zo naar meer als na de narcose. Ik kan langzaam aan alweer wat dingetjes doen. Mezelf aankleden en zelf naar de wc, heel fijn haha. Ik ben al best blij met het resultaat. Ik heb (geloof ik) medium profile 325 cc. Ik lees dat dat vrij uitzonderlijk is, omdat ik vrij tenger gebouwd ben.... Hoop dat ik er geen spijt van krijg, maar ik vertrouw dokter koopmann wel :)

Mn borsten zijn nog wel erg puntig! Ze zijn nooit echt heel rond geweest, maar dit is wel extreem. Trekt dat nog wel?

Ik moet morgen terug voor de eerste controle. Vraag het daar natuurlijk ook wel, maar aangezien jij op elk topic reageerd zul jij er ook wel erg veel verstand van hebben inmiddels, hihi.

Alvast bedankt en groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.