Ga naar inhoud

Naomichloe : 14 februari 2013 : Dr. Tjong : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hay hay! Ik volg deze site nu al een tijdje maar nog nooit eigenlijk actief meegepraat, maar zit nu toch wel met wat vraagjes waar ik graag jullie meningen/adviezen voor wil horen.. Ik heb 5 weken geleden mijn 2e borstvergroting gehad. De eerste keer (9 feb 2012) was ik niet tevreden met de grootte, 240 Cc boven de borstspier, vond het te klein en daarnaast waren de littekens aan beide kanten op gaan zwellen, wat erg opviel zelfs na een jaar nog. Ook de dokter, dr. Tjong die allebei de operaties heeft uitgevoerd, vond dat de littekens overnieuw gecorrigeerd moesten worden. Waarbij ik meteen voorstelde om het dan meteen wat te vergroten. 14 feb 2013 was de 2e operatie en ik was erg blij toen ik het resultaat zag.. Littekens zien er nu rustig uit en helen super goed. Volgens de assistente zit er nu 405 Cc boven de bs. Waar ik nu een beetje mee zit is t volgende. Ik slaap telkens onbewust op mijn zij, en ik merk nu een verschil tussen links en rechts. Kan dit door t op de zij slapen komen misschien? Je ziet t niet echt erg maar ik voel t wel en als ik een bh pas zit het een beetje raar, zou dit nog veranderen? Komt iemand dit bekend voor? Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom op t forum!

:viannen_01:

Van wat ik lees denk ik dat het wat meer tijd nodig heeft ,je bent nog niet zo heel lang geleden geopereerd .

Dat je altyd op je zij slaapt zou niet een probleem moeten geven denk ik hoor.

Ik slaap ook altyd op dezelfde zij,en eigenlijk vooral omdat ik mn andere boob ook wat meer voel als ik op mn andere zij lig.

(volg je me nog >?)

Maar snap wel wat je bedoeld,juist omdat je nog kort po bent natuurlijk.

Mja ,het zou iets mee kunnen wegen natuurlijk,maar het is maar een paar uur dat je slaapt en kan me niet voorstellen dat het uit zou maken omdat je ook een stevige kliniek bh draagt.

Bij mij is dus de ene kant ook wat anders dan de andere kant ,en ik sliep ook niet lang op mn rug,nou ja zodra ik het kon keerde ik op mn zij,ik ben totaal geen rugslaper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nog maar 16dagen PO, maar ik slaap nog steeds op men rug.. maar ik denk ook wel niet dat het echt uitmaakt of je op je zij slaapt... mss eens proberen enkele dagn op je rug te slapn..? Als je geen verschil merkt, zal het daar wel niet aan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 2 weken PO (jippie :) ) en zou alles geven om nog es een nachtje op mijn zij te kunnen slapen :)

Ik heb nu zo'n ruggensteun en ben al blij dat ik slaap, want ik ben ook totaal geen rugslaper.

Zonder die steun (volledig plat dus) zou ik het niet kunnen.

Maar ik ga er super van genieten als ik terug op mijn zij kan liggen/slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je borsten!! :)

Lastige vraag die je stelt... Of dat verschil komt door het op de zij slapen.... Er zijn meerdere meiden die meteen op de zij mogen slapen, dus kan me het eigenlijk niet voorstellen... Heb jij niet zo een paspoortje meegekregen, waar het merk en het nummer van de prothese op staat? Dat zou eigenlijk namelijk wel moeten. Dan kun je zien of er niet twee verschillende prothesen geplaatst zijn.. Je zou dat nog kunnen opvragen bij je kliniek, ze moeten je dat zo mee kunnen geven.

Heb je het al aan je arts gevraagd of het daar aan kan liggen, aan het zijslapen? Ik heb het hier eigenlijk nog nooit eerder gelezen...

Misschien dat je eens foto's kunt uploaden, ik zou wel eens willen zien hoe groot het verschil dan is... Misschien dat er iets anders te zien is? Je kunt je foto's hier volledig afschermen, dan kies je voor de optie: enkel voor vriendinnen. Alleen vriendinnen op het forum en de adminsitratoren kunnen dan je foto's zien.

Oh en ik pas je titel even aan, zodat ie lijkt op de rest en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan staat het meteen op zn plek :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay! Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad zo'n paspoortje meegehad ik moet m alleen even opzoeken.. Ik probeer nu wel even op m'n rug te slapen (hoe moeilijk dat ook is) om te kijken of ik verschil merk. Ik heb fotootjes gemaakt en zal ze even proberen te uploaden alleen zie ik zelf op de foto niet echt wat ik bedoel, wel een kleine verschil tussen beide maar ik had voor de operatie al niet helemaal exact gelijke Boobs haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb even naar je foto's gekeken.. en lastig lastig lastig....

Is je linkerborst ook harder dan je rechterborst? Het lijkt wel of hij wat strakker staat namelijk.. alsof er wat meer kapsel in zit...

Maarrrr het kan ook gewoon zo zijn dat deze borst nog wat meer zijn draai moet vinden...

Geen idee of dat ligt aan het op de zij slapen.. Wanneer moest je nog op controle bij je pc?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben heel toevallig op dezelfde dag door dr Tjong zijn geopereerd. Ik slaap sinds een week ook weer op mijn zij. Heb er niet echt last van. Voel wel bij mijn ene borst een harder randje aan de onderkant, maar dat is niet de kant waar ik op slaap. Dus of dat daar mee te maken heeft, geen idee. Ik moet 8 april voor controle, en jij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.