Ga naar inhoud

Stefa_ke : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Stefanie,

Echt leuk te lezen dat het zo goed met je gaat, ook alweer 6 weken po zeg!!! Wat gaat de tijd toch snel eens die operatiedatum voorbij is!

Bij mij zijn m'n borsten ook niet echt kleiner geworden dan in het begin, alleen wat gezakt en bovenkant wat minder bol. Heb ook een super herstel gehad en ben alweer 9 weken po sinds maandag.

Proficiat met je maat hé, 80D, wow dat klinkt goed zeg! Laat inderdaad die zomer maar komen, begint er van de week toch al op te lijken, lekker lenteweertje.

Heb net hetzelfde gevoel als jij op vlak van de liefde...heb ook meer zelfvertrouwen en voel me nu veel aantrekkelijker in bed wat natuurlijk ook een invloed heeft op m'n man, hij geniet er inderdaad ook heel erg van, is echt wel duidelijk te merken, hoewel hij me vroeger ook goed vond zoals ik was.

Nou geniet er maar volop van, en straks kan die zomer ook niet meer stuk!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gauw ook nog even naar je laatste fotootjes weest kijken, ziet er heel mooi uit hoor :123: , en leuke nieuwe setjes gekocht, echt heel mooi :35: . De maat staat je ook heel goed, alles is mooi in verhouding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ja eefje, na lange tijd ben ik toch terug... :-)

ik zal mijn verslagje hier zeker zetten, er is zo weinig info te vinden over lipo op het web, dus wil daar wel in bijdragen. ik heb alvast de 'voor' foto's gezet in mijn album, iedereen die dit leest, mijn ww is 04022010... ja mag altijd eens kijken...

mijn enige hoop is dat ik niet dikker buiten de kliniek wandel als dat ik binnen ga.... dat zou een ramp zijn, ookal weet ik dat ik geduld moet hebben en dat het resultaat op zich kan laten wachten, ik hoop natuurlijk dat er bij mij toch al direct wat te zien valt :-)

groetjes van een zeer zenuwachtige Stefanie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken en je borsten zijn prachtig hoor, echt beauties!!!!!

Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan voor je vrijdag, ik zal aan je denken!!!

Succes meid!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eefje, na lange tijd ben ik toch terug... :-)

ik zal mijn verslagje hier zeker zetten, er is zo weinig info te vinden over lipo op het web, dus wil daar wel in bijdragen. ik heb alvast de 'voor' foto's gezet in mijn album, iedereen die dit leest, mijn ww is 04022010... ja mag altijd eens kijken...

mijn enige hoop is dat ik niet dikker buiten de kliniek wandel als dat ik binnen ga.... dat zou een ramp zijn, ookal weet ik dat ik geduld moet hebben en dat het resultaat op zich kan laten wachten, ik hoop natuurlijk dat er bij mij toch al direct wat te zien valt :-)

groetjes van een zeer zenuwachtige Stefanie!

Hey Stefanie,

Leuk dat je hier verslag komt doen, kunnen we zeker gebruiken, wat meer andere ervaringen! Ga je ook bij dr. Visser en Wellnesskliniek hiervoor?

Heb je voorfoto's alvast bekeken en ben ook heel benieuwd naar je nafoto's. Maar je mag je zeker nog niet blind staren op het eerste resultaat, komt wel zwelling en zo bij en kan toch maanden duren voor je uiteindelijke resultaat hebt. Is echt iets waar je weer veeeel geduld moet bij hebben. Al vind ik dat je bij Moontje, die vorige week liposculpture heeft laten doen, toch al wel duidelijk verschil ziet met voor. Dus je zult vast wel verbetering zien.

Succes morgen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Stefanie,

Ben net eens gaan zien naar je nieuwe lipofoto's, :49: ziet er al heel goed uit hé, zul je wel heel tevreden mee zijn!!! Je ziet er al mooi gestroomlijnd uit en in bikini :35: TOP! Heb je veel pijn gehad?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.