Ga naar inhoud

Stefa_ke : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

ja hoor, ik rust nog wel genoeg per dag, maar heb echt nergens meer last van... ik heb nu nog vrij van werk tot de 15e, dus genoeg tijd om te rusten hoor...

ja het is mss inderdaad beter te wachten met een bh te kopen... maar kan het niet weerstaaan... :-) het zal geen duur exemplaar worden, zodat als de maat nog zou wijzigen, het mij niets uitmaakt...

merk echt niets van zwelling of vocht, dus denk dat ze zo wel zullen blijven, behalve het indalen natuurlijk, nu zitten ze echt nog precies onder mijn kin :-) dat zal wel nog veranderen...

en die gevoelloosheid? is die normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Stafake,

Goed dat je je al zo goed voelt, maar inderdaad, jezelf intomen hoor, je mag echt nog weinig of niets doen al gaat het wel! :140::38: Maar dat voel je zelf dan ook wel hé!

En heel herkenbaar hoor, steeds in de spiegel kijken, eraan voelen en ja het verandert je hele lichaamsbeeld hé, brengt alles in harmonie. :D

En ja dat gevoelloze, helemaal normaal hoor, heb er zelf niet veel last van gehad, maar is ook weer bij iedereen anders.

Liefs,

Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar eigenlijk mag je de eerste 6 weken weinig tot niets doen he?! dus neem die eerste 2 weken echt in acht hoor!!! maar goed ik ben misschien een zeikerd daarin. was als de dood dat er wat fout zou gaan.

nee hoor meid,die slinken echt nog wel.. dat zit er heus wel.. dan zou jij de eerste zijn zonder vocht?

ja zoals Eefje zei is dat normaal. ik heb in mijn linkertepel nog steeds geen gevoel.. en het gevoelloze onder mijn borst is er bij beide ook nog steeds... kan wel tot een jaar duren. zoals het met alles is,na 1 jaar ben je pas echt genezen..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je nieuwe foto's gespiekt, zien er heel mooi uit, en ook qua maat passen ze uitstekend bij je lichaam, kan me voorstellen dat je er trots op bent :123: . Geniet er maar van!!! :109:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker ben ik er trots op, hoop nu alleen dat ze qua maat en grootte blijven gelijk ze nu zijn... ben er al zo aan gewend... maar kan ze wel nog beetje omhoog duwen als ik een push up mag aandoen...

ik begin nu ook de bubbeltjes te voelen waar iedereen het over heeft, best wel grappig... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik ook grappig die bubbeltjes! :3:

Hoop het ook voor je dat de grootte niet te veel verandert, bij mij zijn ze alleen vanboven wat minder bol geworden maar voor de rest gelukkig niet veel geslonken. Had ook eigenlijk nauwelijks zwelling of zo, dus als dat bij jou ook zo is denk ik dat het wel zal meevallen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat het vanboven wat vlakker wordt is normaal, maar dat los ik op door een pushup bh :) en inderdaad, ik heb echt weinig tot geen zwelling, merk er niets van... en blijkbaar ook weinig vocht... we zullen wel zien op wat ik uitkom, het maakt ook niet veel uit, het pas bij mijn lichaam, meer moest dat niet zijn...

mag ik even je ww, zou je foto's ook wel eens willen zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefa_ke

Ik ben net thuis van mijn vriend en ik zie dat je nieuwe foto's geplaatst hebt.

Amai ! Die zien er goed uit zeg ! :D

Je kan er terecht fier op zijn hoor!

En ik ben zoooo ongeduldig aan het worden é , ik wou dat het al 16 februari was , dan weet ik tenminste al wat erin gaat.

Ik moet morgen gaan zwemmen met mijn gasten van op mijn stage en nu heb ik schrik dat dat zo keifel gaat opvallen bij die andere begeleiders dat ik nu geen borsten heb en binnen twee maand wel :o ! Maar ik kon moeilijk weigeren , want ik doe dat wel graag gaan zwemmen.

Voor de moment doe ik zelf op mijn stage , 2 bh's boven elkaar aan , want ik ben ervan overtuigd dat zoiezo mannen altijd naar de borsten van de vrouwen kijken en als ik dan nu niks heb en na die 5 weken dat ik dan thuiszit opeens wel.. Dan valt dat superhard op.

Twee bh's boven mekaar , amai das eigenlijk wel een beetje zielig , en dat doet ook pijn :D ! Maarja... mijn vriend vind het schattig en slim zegt hij. Zo kan hij ook wat wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Heb ik ook nog gedaan, 2 bh's boven elkaar en tussen de 2 ook nog eens kipfilets. :blush: Ja, wat doet een mens al niet om de indruk te wekken, hé! Weet er alles van, heb zelfs toen ik met een vriendin ging zwemmen die niet wist dat ik bijna niets had, speciaal een bh zonder bandjes gekocht die ik kon verstoppen onder m'n badpak en dan daar kipfilets ingedaan. En dan maar hopen dat er niets uitfloept tijdens 't zwemmen, goh, waar is de tijd, moet niet meer terugkomen voor mij. Binnenkort zijn al die zorgen voor jou ook voorbij!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe , ben blij dat ik niet de enigste ben als ik jou verhaal zo lees ! :D

Nuja ik ga mijn opgevulde bikini onder een langer bikini topje aandoen.

Maar van die zogenaamde kipfilets heb ik eigenlijk nooit geen gebruik gemaakt.Ik heb dat nog nooit ergens zien liggen ook.

Ik zal nog maar wat geduld hebben zeker ;).

Als ik tegen de zomer iets heb, ben ik in ieder geval content !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Die kipfilets vind je gewoon in de lingeriewinkel hoor, heb er van Etam, Hunkemöller en H&M dus als je ze wilt, heb ze nu toch op overschot. :38: Maarja, zult het nu wel niet meer beginnen dragen zeker als je 't voorheen nooit deed en 't is nu toch maar enkele weekjes nog hé! Dus inderdaad nog effe geduld!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ik heb nooit zo ver gedacht om van die kipfilets te kopen !

Amai had ik dat eerder geweten. Nuja tis zoals je zelf zegt, ik ga daar nu ook niet meer mee beginnen want binnenkort heb ik er zelf.

Toch bedankt voor het aanbod ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn eerste lingerie setje aangekocht, véééél te vroeg natuurlijk, maar het is een setje uit de zeeman dus heel goedkoop (wel super mooi) dus als hij binnen een aantal weken niet meer past, dan doet het me geen zeer om hem weg te doen, ik kan trouwens binnen de maand nog gaan wisselen, dus dat is ook handig!!

ik heb een 85C genomen, ik kon er niet passen, dus het was echt gokken... 80C (gelijk mijn sportbh) daar leken de cups zo klein, dus heb ik maar een 85C genomen, een D was er niet, misschien dat ik dan ook in de 80D pas, maar dat weet ik niet, dat test ik wel eens in een echte lingeriewinkel uit...

volgens da matentabel zou ik met mijn 76 onderwijdte en 93 bovenwijdte op een 75C of zelfs 75D uitkomen, maar de 75C was echt veel te klein... en jah, die 85C die ik nu heb meegebracht past perfect, wel wat los, maar daarom dat ik misschien toch ook in de 80D pas...

ben er alvast superblij mee!!! het heeft me een boost gegeven, wauw, mijn borsten zijn zoveel mooier in een mooie bh dan die stomme spannende sportbh :-)

ik zet vanavond nog wat foto's op... ik had wel vandaag wat meer last van mijn borsten, wat zeurende pijn... ik was genoodzaakt vandaag de wagen te gebruiken (beetje te vroeg na operatie) en dat deed me niet goed, maar heel rustig aan nu...

ben super tevreden met de maat, nu 85C maar denk wel dat dat nog naar 80C gaat afzakken... heel mss 80D maar dat zien we wel... het is de perfecte maat voor mij! voel ook dat mijn borsten elke dag soepeler worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefake,

Ze zijn echt al heel mooi zeg! Ze zijn precies al wat gezakt, en je nieuwe bh is ook heel mooi, leuk hé dat je nu je borsten eindelijk in zo'n mooie lingerie kunt verpakken! :32: Kan me voorstellen dat het je deugd doet! Geniet er maar van!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden...

ik heb sinds vanmorgen meer pijn in mijn borsten dan de eerste dag na de operatie, is dit normaal? ik ben nu juist 7 dagen Po. Kan ht zijn dat de protheses aant zakken zijn, dat het daarom wat meer last geeft? de wonde is naar mijn oordeel nog normaal en zeker niet ontstoken...

heb gisteren wel voor eerste keer terug met de auto gereden uit noodzaak, heeft dit hier iets mee te maken?

begin me echt zorgen te maken... het voelt niet hard aan dus hoop echt dat het geen kapselvorming is... weet niet wat ik ervan moet denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meis,

Dat je nu pijn hebt en gisteren auto gereden hebt zegt voor al al een hoop. Dan was dat toch even te veel... Moet je dus nog niet doen :rolleyes:

Nu zal het echt niet zo zijn dat het heel slecht is hoor. Ik kon zelf na een week ook weer rijden zonder pijn, dat wel.

Als je dus pijn hebt echt ven goed je rust pakken. Het is een signaal dat je gewoon even te veel hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Stefake,

Je bent ondertussen ook alweer 4 weken po zie ik, wat gaat dat toch snel! Heb net je laatste foto's gezien, ze zijn al goed gezakt hé! Ziet er heel goed uit! Hoe gaat het verder met je, ben je tevreden met de maat? Hoeveel is die nu geworden ondertussen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 6 weken PO

Behalve zo af en toe steken voel ik nix meer van pijn of ongemak, ik kan alles en lig snachts al een tijdje terug op mijn zij... op mijn buik liggen gaat nog niet hoewel ik soms toch al probeer snachts maar dan wordt ik wakker van een vervelend drukkend gevoel.

van maat ben ik ook heel tevreden... sinds dag 1 tot nu zijn mijn borsten een héél klein beetje verminderd, maar niet echt kleiner geworden, gewoon een beetje meer ingezakt waardoor het een natuurlijker effect krijgt... als ik op mijn zij lig dan vallen ze mooi mee opzij, heel natuurlijk... als ik over mijn tepel wrijf merk ik toch dat bovenop mijn zenuwen nog niet helemaal zijn hersteld, daar tintelt het nog was en af en toe een pijnsteekje, maar meer ook niet... in de rest van mijn borsten heb ik het volledige gevoel terug...

ik ben vorige week grote inkopen gaan doen. amai, wist ik niet dat het zo moeilijk was om een Dcup te vinden... in de h&m en c&a eerst binnen geweest, geen D cup te vinden... tot en met 80C wel... dus ik dacht laten we eens proberen. 80C aangedaan... wat een zicht, véél te klein, mijn tepels waren nipt bedekt en het leek alsof ze er gingen uitspringen... toen ben ik naar een andere winkel gegaan waar ik dan een 85C en 80D heb gepast. de 85C zat goed maar was te los rond mijn lichaam. de 80D zat perfect, elke 80D die ik heb gepast paste perfect, dus weet nu eindelijk mijn maat... en ik mij maar zorgen maken dat het veel te klein ging uitvallen, niet dus :-) had niet groter gewild!! hoewel ik de grootte opzich wel al heel gewoon ben...

laat de zomer nu maar beginnen, ik ben er helemaal klaar voor met mijn nieuwe tweeling! en op gebied van de liefde... wat een verschil!! het heeft mijn zelfvertrouwen een echte boost gegeven en mijn vriend geniet er heel erg van :-)

hoop dat ik nog meer meiden kan helpen met mijn topic want ik heb veel gehad aan het forum!!

groetjes stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.