Ga naar inhoud

Stefa_ke : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja inderdaad, ik voel dat als ik stillig het opstaan heel moeilijk is, maar pijn kan ik het niet noemen... ik ben mijn foto's aan het uploaden maar het duurt eventjes blijkbaar, zal sewes de link hierin zetten!

hoop dat de maat blijft gelijk het is, sewes op de foto's zal je zien dat het echt niet fel gezwollen is, naar mijn gevoel toch... ik heb wel het gevoel dat mijn borsten nu net onder mijn kin komen, omdat ze nog zo hoog zitten, maar dat zakt wel, daar heb ik gene schrik voor :-)

het is een hele opluchting als ik zo mijn sportbh even kan losdoen, want die spant echt super fel, maar des te beter :-) morgen een lekker douchke nemen en foto's trekken als de pleisters eraf zijn, ben echt benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel,

hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe mooier ik ze vind, vind ze wel nog hoog zitten maar van vorm zijn ze echt super mooi!! en ben nog maar vandaag geopereerd dus tuurlijk moet het nog indalen...

morgen als de plakkers er even af mogen ben ik ook benieuwd hoe het gaat zijn... en hoop stiekem dat ik toch in een beugel bh een D ga hebben!

vind het in kleren niet zo echt groot uitzien, tot ik die bh losdoe, dat is echt enorm wat een verschil. raar hé, zonder kleren zo'n verschil en met kleren veel minder, maar die sportbh drukt nog serieus, dus die zal dat wel wat platter duwen denk ik...

hier in ieder geval een tevreden meid!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@itsme78

dankjewel meid! is echt een superleuk complimentje en dat doet goed om te horen.... ik heb een sportbh 80c aan, maar hoop wel dat ik op een D'tje ga uitkomen als k een beugelbh ga dragen... ben er alvast blij mee...

had me voorgenomen dat ze de eerste weken echt lelijk gingen zijn, maar vind ze echt wel mooi...

@Elfje:

dankjewel mie! is echt fijn om te horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is misschien beter om u daar op voor te bereiden , dan is het des te fijner als ze er goed uit zien !

Maar dan kan je het relativeren als ze er niet goed uit zien.

Jij hebt heel veel geluk gehad! :D

Ben benieuwd wat dr. Visser me aanraad!

Als ze zegt voor de borstspier , dan doe ik dat misschien beter? Ze zien er ook heel mooi uit en dan kan ik eens ik kindjes heb misschien voor dual plane gaan ??

Heel moeilijk allemaal. Jij bent er vanaf ! Gelukzak :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet als het een verschil in vorm is voor de spier of dual plane...

maar inderdaad, ik wil ook nog kindjes en dan gaan ze zowieso wel zakken, maar ben toch zowieso van plan om ze dan na 10jaar te laten vervangen, dan ben ik 34 en nog steeds mooie volle borsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefa_ke,

Ik vind ze er heel goed uit zien en fijn dat ik ook eens hoor dat het qua pijn kan mee vallen. Vraagje kan je goed op je rug slapen of slaap je op je zij? Ik heb zelf 12 feb consult in Zevenaar bij van Onselen en 23 feb in Genk bij Dr. Visser. Veel succes met je verder herstel.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

vanacht heb ik toch wel redelijk kunnen slapen... ik slaap op mijn rug maar met 5 kussens onder mij en naast mij, zodat ik toch nog een beetje zijdelings kan gaan liggen als je snapt wat ik bedoel...

vanmorgen was het allemaal heel stijf en deed het wat meer pijn... maar ik ben al mee naar de winkel geweest en over de lokale markt hier rustig gewandeld, dat was geen probleem en voelde dat de stijfheid wel wegtrok... erna ben ik opnieuw gaan liggen, maar van echte pijn nog een sprake... een druk op mijn longen wel en als ik moet rechtgeraken vanuit liggen, dat verloopt moeilijk... ik voel eigenlijk het minst als ik gewoon zit op een stoel...

ik heb soms al de neiging om beetje op mijn zij te liggen, maar ik ga het toch nog niet uittesten...

vandaag ga ik me douche en moeten de pleisters eraf, hiervoor heb ik wel wat schrik... ik heb al geprobeerd ze eeen beetje los te krijgen vanonder, maar dat gaat heel moeiljk en pijnlijk, dus zie er echt tegenop... ik denk dat ik zolang in de douche ga staan tot ze eraf vallen :-D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze zegt voor de borstspier , dan doe ik dat misschien beter? Ze zien er ook heel mooi uit en dan kan ik eens ik kindjes heb misschien voor dual plane gaan ??

Heel moeilijk allemaal. Jij bent er vanaf ! Gelukzak :D

Hey Elfje,

Ik heb begrepen van mijn pc dat als de protheses voor de spier zitten en na een zwangerschap als je borsten wat zouden beginnen uitzakken dat die prothesen dan mee zakken en als ze onder of tussen de spier zitten dat die dan blijven hangen en je eigen borstweefsel zakt zodat je een soort dubbele borst krijgt eigenlijk, dus zou het wel natuurlijker zijn als die prothesen meezakken en word het te erg kun je natuurlijk dan nog altijd prothesewissel doen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefake,

Fijn dat je al redelijk goed hebt kunnen slapen! :) Je bent zelfs al naar de winkel geweest en beetje gewandeld, :35: goed zeg!

Succes met 't afhalen van de pleisters straks, misschien wel goed gedacht ze er beetje te laten afweken onder de douche als ze zo hard vastzitten.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elfje,

Ik heb begrepen van mijn pc dat als de protheses voor de spier zitten en na een zwangerschap als je borsten wat zouden beginnen uitzakken dat die prothesen dan mee zakken en als ze onder of tussen de spier zitten dat die dan blijven hangen en je eigen borstweefsel zakt zodat je een soort dubbele borst krijgt eigenlijk, dus zou het wel natuurlijker zijn als die prothesen meezakken en word het te erg kun je natuurlijk dan nog altijd prothesewissel doen!

Liefs, :54:

een double bubble krijg je alleen met achter de spierplaatsing. niet met dualplane (ertussen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Beetje 'laat' misschien, maar was zo druk met mijn eigen herstel, dat jouw topic mij eerlijk gezegd ontgaan is.. :66:

Wat fijn dat jouw herstel zo positief verloopt! En dat je nu al blij bent met het resultaat!

Zou ik jouw ww mogen, ben erg benieuwd!

Heb vaker fotos gezien van dames die het ook door Dr. Visser hebben laten doen en de resultaten zijn meestal erg mooi.. :1:

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon op de link klikken, er staat geen wachtwoord op :-)

heb me juist gedouchte en wauw!!!! het resultaat is super... ze zijn zelfs groter als ik had gedacht en super mooi van vorm nu al... het aftrekken van de pleisters was wel pijnlijk, maarja, dat neem ik er dan wel bij...

voor de rest gaat het super, behalve dat ik hele dag misselijk ben, ik denk door alle pillen en te weinig te eten...

hoe is het met jou herstel tietje?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

beetje laat lieverd maar super gefeliciteerd!!!

Ik heb al even gespiekt en jaaa hoor dat wordt een D!

zien er al top uit...

houd je rust

als je wil praten of whatever kan je me mailen he

LiefsXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update...

ik ben nu bijna 3 dagen po en voel me geweldig, ik kan en doe alles weer als normaal, de stijfheid blijft een beetje maar trekt snel terug weg. ik heb nu wel een mooie blauwe plek in het midden tussen mijn borsten en 1 kleintje langs de zijkant, maar dat stoort me niet, ik heb ook niets speciaal genomen om blauwe plekken te voorkomen dus. ze gaan vanzelf ook wel weer weg denk ik.

ik ga me volgende week een bh kopen, mijn allereerste en ben zeer beniewd als het nu een C of D cup zal zijn... morgen zet ik nieuwe foto's op mijn album, foto's zonder de pleisters... goh wat lijken ze groter zonder die enorme pleisters erop :-) mijn vriend moet er erg aan wennen, hij heeft me tenslotte 2 jaar gekend met mijn kleine borstjes en nu staan er ineens joekels :-) best wel raar, ook voor mezelf, ik kan er niets aan doen, ik ga veel voor de spiegel staan, ik voel er veel aan :-) echt een gek gevoel, maar ik vind van mezelf dat mijn lichaam nu al een andere vorm heeft, gewoon omdat mijn borsten nu in verhouding zijn!

ik wordt gek van de sportbh, die spant zo fel dat het soms zo drukt op mijn longen, maar achja, dat is maar voor 6 weken en dan kan ik vollop genieten van mijn nieuwe lingerie! ik kijk er ook enorm naar uit om een bikini te gaan kopen! lijkt me zo geweldig!

ik heb wel nog steeds geen gevoel in het middelste stuk (waar mijn tepels liggen)... is dit normaal? dat zal wel hé... eerst voelde mijn hele borst zo gevoelloos, en nu nog enkel een klein stukje dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

geweldig dat je je zo goed voeld maar hou je wel je rust?!?! niet te veel doen hoor!

en ik zou nog geen bh's gaan kopen. wacht tot je bijna 6 weken bent. de maat kan echt nog veranderen in de komende weken!

en @ Eefje; geeft nix vul je idd wel gewoon aan hahaha.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.