Ga naar inhoud

Stefa_ke : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Stefa_ka, ik zie dat jij 4 daagjes na mij aan de beurt bent! Spannend he allemaal?! Ben je al zenuwachtig? Ik nog steeds niet, zo raar, ik denk dat dat op de dag zelf nog wel komt.. Of dat ik dan zeg, ik wil toch maar niet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ diaan:

als zij het goedkeurt neem ik zeker de 360cc... ik heb alleen schrik of twijfels dat ze gaat zeggen dat 360cc te groot gaat zijn voor mij.... dus hopen maar dat ze het goedkeurt!! elke dag pieker ik erover, en ik heb zoveel mensen horen zeggen dat ze rap gewend waren aan de grote dus wil toch het maximum eruit halen nu zodat ik er geen spijt van krijg (zo van, had ik maar groter genomen)

@ Coco:

ja het komt akelig dichtbij... zenuwen heb ik nog niet.. alleen schrik ivm wat de maat zal worden en het hele verhaal van de 320cc en de 360cc :-) dus ik blijf hopen dat ze zegt dat 360cc ook gaat, dan is er geen twijfel meer... ik denk er wel hele dag aan, kan me niet zo goed concentreren op mijn werk enzo, dat merk ik wel! en ik moet nog werken tot woendag avond dus, hoop dat er niet teveel fout loopt :-) (ik doe namelijk in verzekeringen) haha

iedereen op het werk weet het dus ze leven allemaal mee met mij naar de grote dag en zijn heel erg benieuwd!!! ook veel van mijn vrienden en vriendinnen.... dus het zal nog een lange week worden, maar die gaat (zoals de afgelopen 4 maanden) ook wel voorbijgaan :-) ben begonnen vandaag met mijn vitaminenpreparaat, heb mijn pijnstillers en antibioticum (op voorschrift) al gehaald bij de apotheker dus ben er helemaal klaar voor...

de sportbh kan ik in de kliniek zelf kopen dus daar moet ik niet meer voor rondgaan. ben heel benieuwd naar je verslag!!! :-)

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

overmorgen is het zover... om 6u moet ik in de kliniek zijn...

heb gemengde gevoelens erover...

ben benieuwd maar heb ook schrik, vind het spannend maar vraag me af waar ik weer aan begonnen ben, kijk uit naar het even niets doen en niet werken, maar weet niet welke pijn te verwachten... wat ik dit weekend al kan doen of juist niet doen...

het is een stap in het onbekende!

heb juist het verhaal van Coco gelezen en dat heeft me wel wat meer schrik doen krijgen, maar ik weet op wat ik me kan verwachten... elk verhaal is hier anders, maar ik leer er zoveel van bij... ik weet gewoon niet... ik ben al maanden met plezier aant aftellen, maar nu wordt het me soms wel teveel.

gistere ben ik ziek geweest door de zenuwen, echt mijn maag lag helemaal overhoop dus kan me voorstellen dat ik morgen en donderdag als ik de kliniek in moet al helemaal gene mens meer ga zijn...

iemand nog tips voor mij? hoop gewoon dat alles goed komt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad als je Coco haar verhaal leest , krijg ik ook een beetje schrik.

Dat is geen verwijt naar Coco é , ik vind het heel erg voor haar dat het zo gelopen is en hoop dat ze haar snel beter voelt.

Maar tis nu eenmaal zo dat sommige mensen veel pijn hebben en andere minder en sommige mensen goed op narcose reageren en andere minder..

Maar gebruiken ze in de welnesskliniek geen slaaproes ? Wat is het verschil juist met een gewone narcose ?

Ik wens je in ieder geval heel veel succes ! Hehe ben jaloers op je , dat het al zover is voor jou !

Ik heb nog niet eens een eerste consultatie gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefa_ke,

Is heel normaal dat er nu vanalles door je hoofd gaat, maar probeer je niet te veel zorgen te maken! Bovendien krijg je je prothesen voor de spier en dat scheelt echt heel erg in het herstel, kan ik over meepraten, heb maar weinig pijn gehad, gewoon wat moeite met opstaan en gaan liggen maar zeker niets vergeleken met een plaatsing achter of tussen de spier. Hoop dat je wat gerustgesteld bent!

Liefs, Eefje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elfje, een slaaproes is minder zwaar dan narcose, je slaapt wel volledig en bent je van niets meer bewust maar je blijft zelf ademen en 5 min na het stoppen van de verdoving word je al wakker, ik was direkt klaar wakker en kon zelf naar de uitslaapkamer lopen (nog wel ondersteund door de verpleegsters) en heb direkt met m'n man zitten praten in het uitslaapbed, terwijl een gewone narcose toch wel langer duurt voor je weer helemaal wakker bent en helder van geest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje: ja het herstel is normaal gezien sneller bij plaatsing voor de spier, maar ik ga donderdag aan de chirurg vragen als het ook mogelijk is om 360cc te plaatsen (heb ze al gereserveerd) en dan kan het wel zijn dat de dokter dan toch voorstelt om ze dualplane te zetten... ik ga dan nog erg twijfelen tussen 320cc voor de spier of 360cc tussen... maar ik zal zien wat dr visser zegt... dankje voor je geruststellingen! doet me goed

@ elfje: ik heb hier van september meegelezen en heb veel mensen geweten die hun operatie lieten doen... was ook altijd jaloers, maar nu zo nog 1 dag te gaan beginnen de zenuwen en schrik toch fel op te komen... inderdaad, in de wellness ga je niet volledig onder narcose maar wordt je plaatselijk verdoofd en in een slaaproes gebracht zodat er geen bijwerkingen zijn van de narcose... dat is wel een groot voordeel vind ik zelf! maar toch.. het gedacht dat ik dit weekend bij mijn liefje kan liggen met mijn nieuwe borsten, da gedacht is echt onwerkelijk... ben echt benieuwd hoe het gaat gaan.

morgen moet ik nog naar mijn nagelstyliste voor 1 nageltje af te halen (dat hadden ze mij gezegd) een leuk lang badje nemen en maar vroeg gaan slapen. om half 6 komt mijn zusje mij halen en brengt mij naar Genk... spannend allemaal! ze gaat niet blijven in de kliniek maar een vriendin (die er werkt) kwam bij me kijken rond half 9, en voor de rest ga ik toch nog wat slapen enzo denk ik

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan ben ik heel blij dat zij met een slaaproes werken :o

Geen leuke ervaringen met het ontwaken uit een narcose. Oh en ik lees dat je nog twijfelt tussen een dual plane en voor de borstspier ?

Wel handig dat je nog zo kort op voorhand dingen kan veranderen.

Hehe ik had er ook op gehoopt dat ik bij mijn vriend kon liggen in het weekend, maar zijn mama zou liever hebben dat ik naar huis ga want zij hebben twee honden en drie katten en die verliezen momenteel heel veel haar. Dus ze heeft wat schrik dat ik dan misschien infectie ga oplopen en ze wil dat niet op haar geweten hebben.

Wel jammer want mijn vriend woont in de buurt en dan zou ik niet zo ver moeten reizen , maar ik versta haar standpunt ook wel en dan komt mijn liefje gewoon in het weekend thuis bij mij liggen. Ik vrees dat we niet veel meer zullen kunnen doen dan voor de tv liggen :D. Das wel erg, maarja ..

Hoe reageert jou vriend er trouwens op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niet echt de keuze tussen voor de spier of dualplane denk ik.... ik krijg (zo heeft de chirurg gezegd) 320cc voor de spier, maar omdat ik schrik kreeg dat dit te klein ging uitvallen heb ik naar de kliniek gebeld voor een grotere prothese, en die was er namelijk 360cc dus heb dit laten opschrijven... nu moet ik donderdag zelf nog met de chirurg spreken over als 360cc voor mij ook kan en alshet dan nog voor de spier kan... dus het ligt er allemaal aan wat dr visser zegt...

ik zelf woon op 10min van de kliniek maar woon zo half bij mijn vriend en half bij mijn mama... ik ben alle vakanties en weekends bij hem dus dat is nu niet anders! ik geef toe in mijn eigen bed heb ik meer plaats en ruimte, maar dat geef ik met plezier op om bij hem te kunnen zijn... we kunnen pas in augustus gaan samenwonen dus elke extra vakantie dat ik daar kan zijn gebruik ik ervoor :-) ik heb eigenlijk al wat plannen voor dit weekend, maar heb wel duidelijk gezegd dat ik nog niet zeker wist als die konden doorgaan... dus het zal eraan liggen hoe ik me voel en wat ik kan doen, en anders is het inderdaad platliggen... ik heb me een paar boxen gehaald van favoriete series zodat ik me zeker neit verveel en mijn schoonzusje heeft films in overvloed, zal me dus niet vervelen :-)

groetjes!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefake,

Alvast succes voor morgen! Heel benieuwd wat het uiteindelijk zal worden, voor de spier/dual plane, 320cc/360cc, SPANNEND!!! Wens je nog een goed nacht en dat je morgen de zenuwen onder controle hebt! Wacht met spanning je verslag af, maar eerst goed bijkomen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey girls,

heb net ff mee zitten lezen,een aantal berichten terug. dus weet nu ff niet meer wie wie is enzo haha.

maar IK denk dat je beter alleen kunt slapen hoor! ik heb meer dan een week alleen geslapen. mijn zoon is bij mijn man gaan liggen. gewoon voor de veiligheid. en ik vond dat ook veel prettiger. voor hetzelfde geld krijg je een arm tegen je borst of een elleboog... en je ligt ook niet echt comfortabel de eerste week. je zit meer,kan niet draaien,niet lekker liggen,je slaapt niet goed... maar goed,das mijn visie

succes ieder die zo aan de beurt is! komt allemaal goed!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik slaap bij hem op de kamer, ik laat er een apart matrasje leggen, daar heb ik me al op voorzien hoor :-) wij slapen nog in zijn 1 persoonsbedje dus het moest wel als ik op mijn rug moet liggen :-) haha

ben gewoon blij dat ik niet alleen hoef te zijn dit weekend dan... :-)

nog een paar uurtjes en het is al zover...

heb mijn vitamientjes op tijd en stond genomen... mijn pijnstillers liggen klaar. mijn training die ik morgen aandoe ligt klaar... da zal het zijn dan zeker? zou niet weten wat nog... sportbh koop ik ter plaatse...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhhhh ja is wel erg slim van je meid!!! en das waar,alleen is nix. alle hulp is welkom!

ja meer kan je niet doen. je woont dichtbij dus alle andere dingen hoef jij niet hahaha...

ik wens je bij deze al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte ermee en we lezen je wel als je weer bekwaam bent.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehoe! tis bijna zover! benieuwd wat ze morgen gaat plaatsen. heel veel sterkte en ik duim voor een zeer positief verhaal van jou naderhand!

sterkte morgen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi lieverd

Gefeliciteerd!! met je nieuwe meid

KIjk uit na je verslag en houd rust.

de eerste dagen zijn het ergste daarna zal het zeker beter gaan..

Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan... met mijn verslagje!

ik was goed optijd naar de kliniek vertrokken deze morgend met mijn zus, rond kwart voor 6 waren we al daar dus hebben we toch nog even moeten wachten... rond kwart na 6 kwam een verpleegster ons uit de wachtzaal halen. Eerst wat foto's getrokken en een vragenlijstje afgegaan voor allergieën enzo, de bibber stond al op mijn lijf...

toen werd ik naar de kamer gebracht samen met mijn zus waar ik een mooie schort moest aandoen met een supersexy onderbroekje :-) haha....

we hebben ongeveer een kwartiertje moeten wachten en om 7u kwam een andere verpleegster mij halen voor naar de operatiezaal te gaan. ik was superzenuwachtig en ze zag het ook aan me. daar aangekomen heb ik dr visser gezien, nog even aftekenen en gevraagd als het groter kon dan 320cc maar ze wou er toch niet over gaan. ze zei dat voor mijn grootte (1.63m) normaal maar max 275cc werd ingezet, dat ik al een uitzondering was met 320cc dus heb er ook verder niemeer over gepraat, ik was veel te zenuwachtig...

toen mocht ik op de operatietafel gaan liggen, best wel super eng maar de verpleegsters stelde mij wel gerust... eerst bloeddruk gemeten enzo, leuke plakkers op mijn lichaam geplakt, infuus gestoken. teon zei ze dat ze ging beginnen en dat ik mij eerst heel zwaar zou beginnen voelen en dan draaierig alsof ik zat zou zijn... en inderdaad, ineens begon alles wazig te worden en toen was ik weg...

tijdens het bijkomen had ik een heel raar gevoel, ik kreeg mijn ogen niet open, ik zag en hoorde mensen praten en lachen maar kon het niet echt waarnemen. ik lag op een bed helemaal ingewikkeld in dekens... na een tijdje, kwam een verpleegster mij halen en bracht ze mij naar de kamer, maar in de lift werd ik plost onwel en heb ik moeten overgeven... ik heb wel 10 keer sorry gezegd denk ik :-)

toen lag ik ineens in bed en mijn zus was met mij aant lachen, blijkbaar zou ik wel 4keer hebben verteld dat ik dacht dat ik had overgegeven en dat ik sorry had gezegd... ze vond het zo grappig... het bijkomen was geen pretje, nog wat ziek geweest na het drinken van kleine slokjes cola en voelde mij draaierig. kreeg toen beschuiten en nadien ging het al wat beter, ik kon opnieuw mijn zicht focussen (wat ervoor niet ging) en heb toen toch nog een uurtje geslapen. toen was het ondertussen half 11.

Naar mijn nieuwe aanwinsten kon ik toen niet kijken want ik werd misselijk als ik mijn hoofd tefel naar beneden deed, dus heb er dan maar aan gevoeld, :-) leuke ronde borsten, zalig, niet te geloven dat die sportbh helemaal vol zit met borst, zonder enige vulling.

Om 12u is dr visser dan nog komen kijken en alles was in orde dus ik mocht vertrekke... ik ben dan dadelijk iets gaan eten met mijn zus, voelde me zo slap omdat ik weinig gegeten had. en erna heb ik mij eventjes neer gelegd in de zetel...

en van pijn.... bijna niets... ik voel een drukkend gevoel, maar dat kan ik geen pijn noemen, ik heb wel al pijnstillers genomen, gewoon om de pijn voor te zijn :-) ik heb vandaag al veel gezeten en rondgewandeld dus ik ga zeker niet blijven liggen als het niet nodig is :-)

ik merk wel dat als ik zo eventjes gelegen heb, om dan op te staan het heel moeilijk en stijf aanvoelt, maar dat neem ik er gerust bij. ik heb nu een sportbh van 80C aan die wel degelijk spant... ik hoop dat ik deze maat kan blijven behouden en ga zo snel ht mag mooie voorgevormde bh's kopen. als ik mijn sportbh uitdoe lijkt het zoveel groter als dat ik hem aanheb, dat is echt raar, maar er hangen nog grote pleisters erop dus kan mijn hele borst nog niet zien..

ik ga zo dadelijk proberen foto's te plaatsen... ik ben alvast heel tevreden en ben blij dat de pijn reuze meevalt, dat is wel een groot voordeel aan plaatsing voor de spier. en tuurlijk had het groter mogen zijn, maar dat gevoel heeft iedereen wel, het verschil is toch wel duidelijk te merken dus ik ben een tevreden meisje!! ik heb wel niet het gevoel dat het fel is opgezwollen ofzo, zou het dan nog fel verminderen van grootte?

het personeel en de kliniek ook zeker een aanrader!! nu afwachten wat morgen brengt!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stefake,

Nogmaals gefeliciteerd meid, fijn dat het je zo goed is meegevallen en je niet echt pijn hebt, gelijk heb je dat je de pijn voor wilt blijven met de pijnstillers, daar zijn ze voor! De eerste 2 dagen is het opstaan en gaan liggen het zwaarst, vanaf dag 3 gaat dat al veel beter!

Grappig hé dat je in 't begin verschillende keren 't zelfde verteld na de verdoving, mijn man vertelde dat ook, wist er zelf niets van. En leuk dat je nu een bh volledig zelf kunt vullen hé! :3:

Bij mij was het ook niet fel gezwollen en is bovenaan nu wel ondertussen wat vlakker dan in 't begin, maar is niet veel meer verandert qua maat. Misschien zal 't bij jou ook zo zijn.

Doe rustig aan en herstel ze goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.