Ga naar inhoud

Stefa_ke : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb hier al een aantal mensen ontmoet en vond het tijd om mijn eigen topic hierop te zetten...

Ik heb in september mijn eerste consult gehad bij dr damen in de wellnesskliniek in genk... maar na veel nadenken en piekeren en hier veel gelezen te hebben, heb ik beslist dat ik mijn bv door dr visser wil laten doen! Ik heb hier mooie foto's van haar werk gezien en voel me er beter bij...

Dr damen had me aangeraden 320cc monobloc softone silicone onder de borstspier met incisie onder de borstplooi... het rare vond ik dat hij de beslissing onder de spier en incisie onder borstplooi heeft genomen voor hij mijn borsten gezien had... hij heeft ze niet aangeraakt, dus hij heeft geen idee van het weefsel dat ik bovenop heb... hij heeft niet gemeten... ik heb dan mogen passen en ikzelf kwam uit op 320cc. ik heb uitdrukkelijk gezegd dat ik wil dat het opvalt en dat ik een grote C wil...

hij heeft over de maat nix meer gezegd. gewoon het feit dat hij een antal dingen had beslist toen ik mijn bloes nog aanhad vind ik raar.

Ik heb 24 november (op mijn 24e verjaardag) mijn 2e consult bij Dr visser gepland. ik heb geen andere vragen meer buiten de maat, op of onder spier, incisie... al die dingen waar ik onzeker over ben... ik heb ookal vernomen dat ze heel kortaf kan zijn dus ik ben goed voorbereid.

Mijn operatie is gepland voor in februari wegens verlof- en geldgebrek... Het is nog een tijdje en ik ben echt ongeduldig aan het worden, maar voor februari is echt niet haalbaar met mijn job etc.

Ik zou max 2 weken verlof willen nemen, ik zit aan een bureau en moet niets heffen ofzo? heeft iemand een idee als dit haalbaar is? ik heb al vernomen dat 1 week verlof te weinig zal zijn...

Ik heb ongeveer een jaar nagedacht en nadat mijn moeder de goedkeuring gaf (zij had borstkanker en heeft een borst moeten afstaan) ben ik er echt voor gegaan! die goedkeuring van mijn moeder was echt wel heel belangrijk. ik had geen idee hoe ze zou reageren, maar het was dus gelukkig heel positief!

als iemand raad heeft voor me ivm verlofdagen. en kan je op voorhand een steunbh kopen als je de juiste maat nog niet weet?

groetjes Stefa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Stefa,

Ik lees net je bericht en na veel heen en weer getrek en denken waar en wanneer ga ik 15 december voor een 1e consult naar Dr. Visser toe. Wij, mijn vriendin en ik, willen alleen door haar geholpen worden. Over haar lees is, buiten het feit dat ze kortaf is, veel positieve berichten. Ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaringen, jij gaat tenslotte 3 weken eerder dan wij. Wij willen ons z.s.m. laten helpen maar alleen door dr Visser dus we wachten af wat de eerste mogelijkheid is. Ik heb al een andere vriendin die zich daar heeft laten helpen en erg mooie borsten, super gewoon. Zij is zeer tevreden over de behandeling. Wat ze wel aangaf is dat zij anderehalve week thuis is geweest. Ze zit bij de politie dus geen zittend beroep en is na anderhalve week weer de straat op gegaan. Nu verschilt het natuurlijk van persoon tot persoon. Ikzelf denk ook aan anderhalve week en hou de eerste paar dagen rekening dat ik niks kan en daarna langzaam weer bewegen. Zelf denk ik ook anderhalve week uit de roulatie te zijn en daarna weer aan het werk te kunnen.

We houden elkaar hier wel op de hoogte. Weet nog niet hoe het hier allemaal werkt, ik zou zelf ook best een dagboekje bij willen houden (vooral de eerste dagen kan je verder niks dan op de pc).

Groet,

Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Stefa,

welkom hier :)

en wat spannend allemaal nog... het is idd wel een beetje raar dat hij je niet echt bekeken heeft!

ja ik had ook zoiets maar de tijd gaat best snel hoor. lijkt allemaal ver weg maar tis zo februari,let aar op. en vooral als je hier veel tijd doorbrengt haha..

en kan me wel goed voorstellen van dat met je mams. wel erg fijn dat ze het goedkeurd.

verlof? ja dat is bij iedereen verschillend van persoon tot persoon en van werk tot werk... wat ik lees dan he :38: maar 2 weken is wel aan te raden....

en als het goed is krijg je een bh van de kliniek. en anders kun je nadien nog altijd een bh gaan shoppen...

succes de 24ste!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mag ik vragen wat voor jou/jullie de reden is waarom je heb gekozen voor deze kliniek en deze arts. Ik had zelf namelijk eerst ook een afspraak bij deze kliniek maar na wat reseach ben ik hier vanaf gestapt. Voor mij was het eerst een reden naar deze kliniek te gaan omdat die niet zo duur is met vergelijking met andere. Als ik hoor er zie hoe slecht deze kliniek scoort was het dus reden om hier niet naar toe te gaan. Nu weet ik ook wel dat je niet alles over 1 kam moet scheren maar ik vond het zo slecht dat ik dacht nooit mijn boebies daar. Ik ben nu ergens anders geholpen en ben er heel erg blij mee het was wel 1000 euro duurder maar dat had ik er voor over. Het gaat tenslotte wel om je lijf en je heb er maar 1.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bloodelf:

ik heb inderdaad het geld niet om ergens anders te gaan... heb er ook lang over nagedacht omdat het inderdaad wel een risico inhoudt... maar na veel navraag en vele mensen te hebben gehoord die echt wel tevreden zijn heb ik niet langer getwijfeld... er kan altijd bij iedereen iets fout lopen, maar ik ben er zeker van dat het hele positief denken helpt!

ik heb ook nog een vriendin die er werkt als medisch secretaresse, en zij heeft me echt wel aangetoond dat als er iets negatief zou zijn aan de kliniek het aan de betreffende arts lag, die ondertussen ontslagen is...

Dr visser is zeer aan te raden en verricht (naar zeggen van anderen) super werk...

Dus door reacties van anderen en het supervoordelig aanbod heb ik mijn keuze gemaakt.

@Patries:

ik ga inderdaad 2 weken verlof nemen, als het na 1 week al lukt dan ga ik gewoon werken, ik heb een prima band met mijn werkgever dus hij begrijpt het allemaal wel...

februari lijkt inderdaad nu nog ver, maar ik heb 2 heel drukke maanden voor de boeg en erna ist kerst en nieuw... en dan ist ineens een stuk korter eh...

ik denk niet dat ik een bh van de kliniek ga krijgen... maar kan ik dan de eerste dag rondlopen met het verband en dan direct naar de winkel een bh gaan kopen? ik heb er echt geen idee van...

ik wil mijn geld niet opdoen door op voorhand ene te kopen die erna te klein of te groot blijkt, dat is zonde...

alvast bedankt voor je hulp... elke vorm van stuen is welkom want hoe meer ik er aan denk, hoe zenuwachtiger ik wordt... ook wel ongeduldig!

@Lianneke:

Ik ben ook zo begonne gelijk gij zegt, eerst veel info verzameld, veel nagevraagd en dan toch de stap gezet en een afspraak gemaakt... mijn 1e consult heb ik al achter de rug, maar dat was bij een andere pc,

ik laat je zeker weten hoe het geweest is bij dr. visser, ik heb me voorbereid op het feit dat ze kortaf gaat zijn... ik wil ook nog maar 1 ding weten, de rest van mijn vragen waren beantwoord door dr. damen.

als ik mijn bv heb gehad ga ik een heel verslag hierop zetten, dat heeft mij alvast veel geholpen, al die verslagen van anderen te lezen, zo weet ge ongeveer aan wat je je kan verwachten...

ik hoor je nog wel hier op het forum, ik ben hier ook nog niet lang en moet ook nog zoeken hoe ik alles moet doen en hierop zetten.

grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Het gaat idd om 2 artsen die er daar een rommel van hebben gemaakt. Maar 1 van de desbetreffende artsen die ontslagen zou zijn is wel 1 van de oprichters. Ik vraag mij dan ook af in hoeverre er nog steeds een vinger in de pap is. Nee ik heb al te veel meegemaakt om zomaar ergens naar toe te gaan. Nee voor mij dan ook echt niet deze kliniek. Voor de dames die er goed en wel van af zijn gekomen alleen maar beter. Ik heb met de kliniek nog telefonisch contact gehad er hun geconfronteerd met deze dingen maar gewoon op een normale manier ik vond nou niet dat ze mij nu netjes te woord stonden dus ook al een reden om af te haken. Nee had geen goed gevoel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoewel ik niet negatief wil doen over de Wellnesskliniek moet ik bekenen dat ik er ook geen goed gevoel van had toen ik de filmpjes van sbs6 ( in je goed recht) bekeek... natuurlijk worden overal fouten gemaakt en is er over iedere arts wel wat te vinden maar nee,deze kliniek zou ook mijn voorkeur niet hebben en dan zou ik maar wat langer sparen als ik het geld er niet voor heb nu...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand met vooroordelen want ik ben er geweest (toen het beruchte filmpje opdook was het februari en ik ging 6 weken later onder het mes) én zeer tevreden .

Mag ik er eerst even op wijzen dat de 'oprichter' van deze kliniek niet ontslagen is om 'medische redenen' of omwille van dat filmpje maar omdat hij een karnavalliedje gezongen heeft en in een prinsenpakje op een praalwagen stond . De orde der geneesheren vond dit gedrag onaanvaardbaar en daarom is hij geschorst . Tja , een chirurg is niet 'zomaar' een arbeider en plezier hebben is dan blijkbaar verboden ...

Door de kliniek zelf is hij ontslagen omdat zijn vrouw en schoonfamilie in het bestuur zaten en er een vechtscheiding gaande was . Zijn vrouw had het merendeel van het bedrijf (WK) in handen - niet 'raar' , meerdere zelfstandigen doen dat om hun financieel in te dekken wanneer er iets gebeurd waardoor ze werkonbekwaam zijn - en heeft dat tegen hem gebruikt . En dan nog , iemand die geschorst is brengt ook geen geld binnen ...

Toen hij ontslagen werd heeft mijn chirurg (Dr Parys) ook zijn ontslag ingediend omdat hij het niet eens was met de reden van ontslag van JH .

Wat die andere chirurg betreft : dat was een stuntelaar PUNT . Waarschuwingen ten spijt (je kon veel beichten over zijn mislukkingen volgen destijds op een ander forum in operatieverslagen > allemaal infectie of een te grote/kleine pocket) bleven vrouwen bij hem onder het mes gaan .

Toen ik een afspraak maakte in de WK was het januari '08 en nog steeds 'kalm' rond de WK maar ik las wel fora dus heb gewoon een andere chirurg gevraagt destijds .

Dr Visser is ook een bekwame plastische chirurge en werkt in haar eigen kliniek in NL met dezelfde protheses . Je leest idd niets als goed over haar , behalve haar gedrag af en toe . Volgens mij ligt de werkdruk voor haar nogal hoog wat je idd niet op je patienten moet afstralen maar 't is ook maar een mens zeker ?

Mijn vriendin wordt binnen een maand ook door haar geopereerd maar ze was ook niet tevreden over het consult : zeer kort(-af) , geen info , geen pasprotheses . Ze gaat op bijkomend consult volgende week om antwoord te krijgen op de vragen die ze nog heeft .

Tip voor je consult : laat je niet te vlug afschepen , laat je niet overdonderen , stel je vragen !

Wat mijn persoonlijke keuze voor deze kliniek betreft :

- slecht een half uur rijden van mij thuis

- 2000 euro ipv het dubbele (voor hetzelfde)

- goede protheses (wordt in verschillende klinieken mee gewerkt in binnen- en buitenland) , ik zocht één met een hele enveloppe en cohesieve siliconengel

- plaating : langs tepel én dual plane

- geen algemene narcose maar een slaaproes gecombineerd met plaatselijke verdoving : veel 'gezonder' voor het lichaam , minder bijwerkingen achteraf

Een sportbh koop je daags na de operatie , moet wel goed zitten en je maat weet je nu eenmaal niet op voorhand . Als je van tevoren even gaat kijken in welke winkel je terecht kan ben je er de dag zelf vlug vanaf : geloof me , het is op dat moment aan zware inspanning die je moet leveren . Je loopt dan niet graag uren te zoeken achter een model dat je aanstaat en past ... kijk op voorhand of alle maten ertussen zitten .

Wat je ook kan doen : kort voor de operatie eentje kopen die je kan inruilen achteraf voor een andere maat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met je eens Patries473 , dat je ook je gevoel moet volgen . Als dat slecht zit kan je er niet met volle goesting naartoe leven en gaat het waarschijnlijk toch op een telleurstelling uitdraaien . Het blijft idd je lichaam en een bv is meer dan het lichamelijke alleen (wat degenen die geweest zijn wel begrijpen als ze dit lezen) er zijn zo al twijfels genoeg - bij iedereen - die gaandeweg de kop opsteken .

Als ik Stefa-ke's reactie's lees zie ik ook wel dat geld ook een rol speelt > bij wie niet . Maar ben wel blij dat ze ook persoonlijk iemand kent die in de WK haar BV laten doen heeft en er ook tevreden over is én er zelf blijkbaar toch enthousiast over is .

Het is trouwens ook om die twee bovenstaande redenen dat mijn vriendin in de WK onder 't mes gaat , zo hypocriet ben ik ook niet :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind ook dat beide kanten belicht moeten worden. negatief maar zeer zeker ook positief hoor. en zoals je al zegt; ik zou er geen goed gevoel bij hebben. en ik zou ff doorsparen maar zo is niet iedereen. en gelukkig maar,dat niet iedereen hetzelfde is.

en dat is het mooie van dit forum,iedereen kan zijn of haar gedachten/gevoelens en vragen kwijt.

wat ik ook erg fijn vind is dat er niet gekat wordt op elkaar. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat het echt voor ieder zeer persoonlijk is waar en hoe iemand zich ergens bij een kliniek goed voelt. Ik heb iemand op deze site gezien die was geholpen in de Velthuis kliniek en eerlijk ik schrok heel erg. Volgens mij is dat toch geen slechte kliniek als ik mij vergis. Deze borsten waren naar mijn mening niet mooi voor mijn gevoel klopte het niet ze zaten veel te hoog en de tepel hing een soort van onder de borst. Ik zal haar naam niet noemen want dat vind ik niet netjes. Misschien is ze er zelf wel blij ik weet het niet maar voor een bedrag van 4500 euro en dan dat er voor terug krijgen, o jee. Ik hoop dat ze er zelf wel over te spreken is, en gelukkig mee is want daar gaat het tenslotte om.

En even voor de duidelijkheid, ik wil niemand afzeiken maar ik geef alleen mijn mening

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen heeft wel een voorkeur kliniek denk ik... voor iemand een afspraak maakt wordt er altijd eerst wel info gezocht op internet of via mensen die het ook hebben laten doen...

ik weet alles wat er in die kliniek gaande was, maar had tegelijkertijd ook veel goede reacties gelezen en mijn vriendin die er werkt gaat me niet in een risico positie zetten als ze zelf dacht dat het daar nie goed was...

en idd... het geld speelt een grote rol... als ik het nu niet doe komt het er nooit van... 2maand na mijn bv ga ik samenwonen... er komen vast er zker kindjes van, dan liggen mijn prioriteiten anders, dus ik dacht nu of nooit!

bedankt allemaal voor je reacties, dat steekt me echt een hart onder de riem...

hier heb je 'leken' zoals ik... en 'experts' die de bv al achter de rug hebben en raad geven, dat is prachtig! en het helpt enorm veel! ik hoop dat ik ook veel mensen hier ga kunnen helpen na mijn bv...

Groetjes Stefa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn BV ook in de WK door dr. L. Visser laten doen. Tot op heden ben ik erg tevreden over het resultaat en de manier waarop ik ben behandeld in de WK.

Wel moet ik ook toegeven dat ik na mijn consult in juni even twijfels heb gehad omdat ik inderdaad erg kort en zakelijk door dr. Visser werd benaderd. Je blijft dan achteraf toch wel met wat vragen zitten. De verhalen op dit forum hebben mij doen beslissen om toch naar de WK te gaan en ik heb er totaal geen spijt van gehad.

Wat ze beloven doen ze ook. Ik had gevraagd of ze me wilde mailen als het geld bij hen binnen was en dat deden ze. Ze belden me netjes twee dagen vooraf met de tijd en op de dag werd ik gebeld of ik misschien eerder kon komen omdat er iemand was uitgevallen. Ik kwam dus eerder en kreeg in een sneltrein de intake, werd naar mijn kamer gebracht en ging meteen onder het mes. Alle medewerkers waarmee ik van doen kreeg, waren allemaal erg attent. Toen ik bijkwam werd er meteen gereageerd toen mijn man riep. Ze zijn erg begaan met je.

Ik ben allergisch voor meerdere antibiotica en daar werd meteen op in gesprongen. Ook toen ik toch na drie dagen weer een allergische reactie kreeg en op zondag moest bellen voor advies, werd ik erg lief behandeld. De verpleegster zei dat ze me op woensdag terug zou bellen hoe het er mee ging en dat heeft ze ook gedaan. Ik kan dus geen slecht verhaal plaatsen en hoop dat je de goede keuze kan maken voor jouw BV.

Groetjes,

Chelsea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerste berichtje nog eens gelezen over je consult met Dr Damen Chelsea en dat heeft me aan 't denken gezet .

Je zegt dat hij incisie onder de borstplooi én plaatsing onder de spier koos zonder dat je uitgekleed was ?

De enige verklaring die ik ervoor heb > heb je daarvoor al laten blijken dat je kinderen wil ? Mss daarom zijn keuze . Je borsten gaan gedurende een zwangerschap nog veel te verduren krijgen en neemt hij aan dat het dan ook 'veiliger' is om je protheses onder je spier te plaatsen en ze langs de borstplooi in te brengen . Denk dat dat het minst complicatie's zal opleveren tijdens en na de zwangerschap ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerste berichtje nog eens gelezen over je consult met Dr Damen Chelsea en dat heeft me aan 't denken gezet .

Je zegt dat hij incisie onder de borstplooi én plaatsing onder de spier koos zonder dat je uitgekleed was ?

De enige verklaring die ik ervoor heb > heb je daarvoor al laten blijken dat je kinderen wil ? Mss daarom zijn keuze . Je borsten gaan gedurende een zwangerschap nog veel te verduren krijgen en neemt hij aan dat het dan ook 'veiliger' is om je protheses onder je spier te plaatsen en ze langs de borstplooi in te brengen . Denk dat dat het minst complicatie's zal opleveren tijdens en na de zwangerschap ...

nee toen hadden we het nog niet over kinderen gehad... hij zei deze dingen gewoon, en toen moest ik men bloes uitdoen en toen vroeg ik wat het zou geven als ik zwanger zou worden... ja, het feit dat de prothese onder de spier wordt geplaatst vind ik wel goed, omdat dan de kans miniem is dat ze nog gaan zakken... borstvoeding ga ik zowieso niet geven dus denk wel dat het zal meevallen... maar ik wil nog op zijn minst 2jaar wachten met kindjes... tenzij het natuurlijk onverwacht komt...

binnen een dikke 2 weken heb ik mijn 2e consult bij dr vissers... ben eens benieuwd wat zij gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben zojuist bij Dr Visser geweest voor mijn 2e consult...

ze heeft me aangeraden 320cc BOVEN de spier (waar ik héél blij om ben!!) met incisie onder de borstplooi.

de operatie vind plaats op 04/02/2010.

spannend!!

geen jaren meer maar nog amper 2 maanden...

ps: Dr visser gaf me zo een goed gevoel, ze was helemaal niet kortaf of bot, voel me een stuk beter dan de consult met dr Damen.

Nu is het afwachten geblazen... en voor de lezeressen die in de toekomst ook bij de wellnesskliniek in Genk gaan, er wordt een steunbh aangeboden, dus ik moet geen gaan kopen op voorhand zonder ik de maat weet.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

nog 13 dagen te gaan... spannend! ik ga dit weekend mijn vitaminen halen in genk zodat ik er optijd mee kan beginnen en ook alvast wat amandelolie tegen striemen, kan nooit kwaad!

nu is het nog wachten op een telefoontje van de kliniek met het juiste uur en aftellen :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben zeer benieuwd naar je operatie verslag!

Zelf krijg ik 25 maart mijn " nieuwe " borsten , maar ik ben ook nog niet op consultatie geweest.

Ik heb wel specifiek naar dr. Visser gevraagd vandaar dat ik pas halverwege februari kan gaan , anders kon het maandag al !

Hoe heb jij het juist gedaan met je voorschot als ik vragen mag ?

Ook een papier afgeprint van internet en dan invullen en opsturen en het voorschot storten?

Of ben je in de kliniek zelf gaan betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

ja ik ben zelf ook heel benieuwd...

ik heb gewoon mijn voorschot betaald via overschrijving dezelfde dag dat ik mijn datum van operatie heb vastgelegd, en het overige geld heb ik nu afgelopen week gestort, dat moest 2 weken voor de effectieve operatie gestort zijn dus...

ik heb geen documenten moeten afdrukken ofzo... maar ik ben van belgië en ik woon maar op 10 min van de kliniek dus... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...

ik had begin september mijn eerste consult bij dr damen... maar omdat dit mij niet goed was meegevallen heb ik speciaal voor een 2e consult bij dr visser gevraagd. eind november kon ik dan bij haar terecht... en omdat ik toch pas in februari kon gaan voor de operatie (das wist ik in september al want ik moest nog beginnen met sparen :-)) had ik dus tijd en heb dan ook voor dr visser gekozen!!

en nu zit ik niet met zenuwen maar een bepaalde schrik dat het te klein gaat zijn naar mijn zin... ik krijg 320cc op de spier en heb nu een grote a, kleine b... met omtrek 80... ik wil op zijn minst op een grote c uitkomen! maar ik ga op de dag zelf nog met dr visser praten wat nog mogelijk is, als 360cc ook mogelijk is en ik mag kiezen, kies ik voor de grootste, als ze zal zeggen dat dit niet mogelijk is of te groot gaat zijn hou ik het bij die 320cc. elke dag denk ik eraan :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van België , maar ik heb telefonisch mijn operatiedatum al vast gelegd omdat ik pas op 16 februari op eerste consultatie kon.

En ik wou eind maand ergens geopereerd worden omdat de paasvakantie hierop volgt en ik had schrik dat die datum dan niet meer vrij zou zijn!

Hoh ik ga luisteren wat dr. Visser me aanraadt en wat zei denkt dat het mooist bij de rest van mijn lichaam gaat passen.

Een volle B is lang goed voor mij maar als het iets groter kan mag dat natuurlijk ook!

Ik snap je zenuwen hoor , ik heb die nu al en ik weet eigenlijk alleen nog maar de datums en voor de rest niks! Maar toch!

Wat ik wel al gemerkt heb is dat dr. Visser heel vaak voor plaatsing VOOR de spier gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstrax toch even naar de kliniek gebeld, ik kon het niet meer laten... ze hadden de 360cc ook nog in voorraad maar ze gingen mij toch een paar aan de kant houden... als dokter visser het dan goed vind dan neem ik liever 360cc... volgende week is het zover...

ik ga kapot aan de zenuwen en nieuwschierigheid... maar ik ben al lang aant wachten, die week zal ook wel zo om zijn...

nu nog wachten tot de kliniek beld om mij het uur te zeggen..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!!!! Nog heeel eventjes wachten meid!

Wat ik veel hoor hier op het forum over dr Visser is dat ze niet te groot wil gaan en dat achteraf mensen ze toch wel te klein vinden dan wat ze in gedachten hadden. Dat zou ik in de uitspraken van dr. Visser ook meenemen. En dan misschien toch voor die 360cc gaan? Als het past.....En bedenk voor jezelf dat een natuurlijke vole C er groter uit ziet dan een "nepper"....

Ik zelf heb nu een volle C en ze zijn super mooi. Maar ik ben er nu al zo aan gewend dat ik ook wel zoiets heb van ze hadden best nog een maatje groter gemogen, dat had ook mooi gestaan. Het paste bij mij er niet in maar ik bedoel ermee te zeggen, dat je er ook heel snel weer aan raakt gewend.

Nou ben erg benieuwd straks en ik zal je volgen :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.