Ga naar inhoud

Borstvergroting..en twijfels


Nad

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik ben Nad,

ik twijfel al een jaar of 2 voor een borstvergroting..uit schrik voor de pijn en ook omdat mijn moeder en 2 tantes borstkanker hebben gehad... Mijn geneyacoloog raadde het niet echt aan maar begreep wel waarom ik het wou, door mijn kleine cupmaat.. een A-tje...hij zei als je het doet achter de borstspier! Dat is de voorwaarde, voor mammografie etc... Nu zou ik graag willen weten wie van jullie ervaring heeft met dr Oelbrandt, singelberg. Alle meningen advies ervaringen zijn welkom! Graag zelfs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nad,

Ikzelf heb voor de spier gekregen. Er werd mij verzekerd dat dit geen problemen zou opleveren bij een evt. mammografie. Dus ik begrijp niet waarvoor je gynaecoloog zegt dat achter de spier een voorwaarde moet zijn om een mammografie goed te kunnen lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je de prothese achter de borstspier krijgt, is iets beter je klierweefsel zichtbaar op een mamografie idd, dus dat zal waarschijnljk de reden zijn.

Je kunt de pc opzoeken, rechtsboven in de zoekbalk. Zet wel het grijze vakje voor de loep op: forums.

Veel lees en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook specifiek om gevraagd voor die echo, omdat ik ook voor de spier heb, maar ook mij werd verzekerd dat dit geen enkel probleem zou opleveren. Voor de spier doet ook veel minder pijn en is veel sneller herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.