Ga naar inhoud

Twijfel over het aantal CC zal het niet te groot worden???


Aanbevolen berichten

Blijft lastig de aantal CC's. Als ik al die cupmaten hoor dan denk ik toch wel dat ze erg groot gaan worden.

Aan de andere kant hoor ik ook veel dat ze een stuk kleiner ogen dan echte borsten met de zelfde cupmaat..

Denk dat ik het aantal CC's maar laat zoals mijn pc adviseerd maar ben heel bang voor het eindresultaat, Hoop dat het word wat ik er van verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister mijn operatie gehad en had voor 375cc Dual Plane High Profile Rond gekozen. Het duurde even voordat ik bij deze maat uitkwam omdat ik zo erg twijfelde.


Het eerste consult koos ik voor 280-300cc. De maat in de pas bh leek goed en ik was bang dat als ik meer cc zou nemen ze te groot zouden worden. De dagen erna begon ik erg te twijfelen omdat veel mensen ze achteraf toch te klein vinden. Ze vallen een stukje weg onder de borstspier en worden zelden zo groot als in de pas bh.

Ik ben voor een tweede consult gegaan en koos voor 325cc. Zelfs daarna was ik nog niet zeker en was ik erg bang dat mijn borsten te klein of te groot zouden worden. Na bij een aantal mensen met 300,325 en 350cc(met ong zelfde lengte/gewicht) wat foto's te hebben gezien koos ik voor 375cc. Deze maat zag er in de pas bh echt belachelijk groot uit maar ik ben zo blij dat ik deze maat heb gekozen. Ze zijn een stuk kleiner dan ik van 375 verwachtte maar omdat ik het aantal cc's aan de grote kant had gekozen heb ik precies te maat die ik wilde. Het is na 1 dag lastig te zeggen wat mijn cupmaat precies gaat worden maar ik weet wel dat ik met 325cc teleurgesteld was geweest.
Houd er rekening mee dat de pasprotheses groter lijken dan in het echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Ik krijg 29 april een bv. Ook ik twijfel over de maat... 300 cc of 335 cc ik kom van een 70 aa... ben erg bang

dat het veel te groot wordt. Cereform AMH 335 cc wat dat ook mag betekenen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ook ik twijfel erg over de maat. Kom van een 75/70 AA / A .... krijg de Cereform AMH 335 cc... maar nijg erg naar de 300 cc, ben zo bang dat het te groot wordt... dus ik begrijp wat je bedoelt.

29 April is trouwens de dag...

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nrm.

ik wordt ook 29 april geopereerd.

Ik weet ook niet hoe het precies gaat uitvallen. Ik heb nu 75A/kleine B en krijg 350cc extra high profile achter de spier.

De pc zei me dat ik ongeveer 2 a 2,5 cupmaat groter zal krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Waar wordt jij geopereerd dan? en door wie? Ik heb aangegeven dat ik het graag natuurlijk wil hebben

en niet van die hele grote. Met een mooie cup B zou ik dan ook heel blij zij :-)

Weet ook eerlijk gezegt niet wat AMH betekent. mischien toch nog maar eens mailen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar de Wellness Kliniek in Gent.

Ik snap je gevoelens echt, maar ik heb heel veel verslagen gelezen en om me heen hebben ook aardig wat dames een bv gehad en iedereen zegt hetzelfde: het went heel erg snel. Sommigen gaan later zelfs voor nog een vergroting.

Ik heb daarom gekozen voor de 350cc ipv de 330cc.

We moeten gewoon zo denken: het zal iig altijd meer zijn dan dat we nu hebben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.