Ga naar inhoud

Twijfel over het aantal CC zal het niet te groot worden???


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb eindelijk besloten om een borstvergroting te ondergaan.

In heb momenteel een slappe 80 B waarvan de eene borst meer naar een A toe gaat.

Nu heeft mijn PC aanbevolen extra high profile (vanwege de slapte) rechts 325 CC en links 375 CC te plaatsen.

Maar ik ben zo bang dan het te groot word dat ik zelf overweeg de operatie te annuleren.. :(

Hebben jullie enig idee op welke cupmaat ik uit zal komen na de operatie met deze hoeveelheid CC??

Alvast bedankt voor de reacties!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb nu nog 320cc monobloc prothese ik draag een 70D maar komt omdat ik vrij smal ben 68cm.

Anders was dit waarschijnlijk een 75C geweest.

Maar dit is echt een mooi aantal cc's na een paar weken bij mijn bv dacht ik echt huh is dit alles???

Vandaar dat ik nu ook weer groter ga :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat wordt de projectie(naar voren toe zeg maar) van de prothese?

dit zegt namelijk meer dan het aantal cc.

ik krijg zelf een projectie van 5,2 en heb nu ook een slappe 80b, zou uitkomen op een mooie d voor het oog gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jammie kijk even bij mijn foto's ik heb ook 375 cc !! ik heb net de fotos geplaatst en ik vind ze zelfs alweer klein!!! Ik ben ongeveer 174 en (normaal) 72 kilo.

Misschien kun je het vergelijken een beetje!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jammie,

Ik heb een 400cc high profile dual plane gekregen. Ik ben 3 maanden po. Ik kwam van een slappe c/d cup. Ik twijfelde ook over de grote omdat er een keuze was tussen 350 cc en 400cc. Tijdens de operatie heeft de dr. gekozen voor 400cc. Ik ben smal in de taille, 171m lang en weeg 58 kg.

Mijn bh maat zit op een 70G. Niet schrikken (dat deed ik wel de eerste keer) maar ze ogen beslist niet als een g! Sterker nog ik vind ze nu ook aan de kleine kant maar eerlijk gezegd is dat lariekoek. Ik ben blij dat het niet groter is want dan heb ik alleen maar problemen met kleding en bh's kopen.

De dr. heeft het goed ingeschat want deze borsten passen heel goed bij mijn tengere figuur. Je zou haast niet zeggen dat ze gedaan zijn juist omdat ze niet te overdreven goot zijn. Je kunt, als je wilt, mijn foto's bekijken onder mooi. Misschien dat het je wat kan helpen?

Succes met je keuze. Een tip van mij is volg je gevoel en vertrouw op je arts. Zij hebben de beste kijk op deze zaken.

Groetjes van Mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cupc ik heb geen idee wat de projectie is? Hoe kom je hier achter?

Wel heel fijn om te horen dat jullie het niet te groot vinden! Ben zo bang om wakker te worden en denken wat heb ik gedaan!

Wil eigenlijk dat het zo onopvallend mogelijk blijft maar dat mn borsten gewoon weer mooi ophoog staan haha

Hoor wel vaker dat het kleiner oogt als de daadwerkelijke cupmaat maatr vind het echt doodeng!

Mn PC heeft nog gezegd dat ik eventueel voor 350 CC om 300 CC zou kunnen gaan maar weet niet dat verstandig aangezien hij toch iets meer adviseerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar ik zou idd de wat grotere nemen! Het zou eeuwig zonde zijn als je er zoveel geld aan uitgeeft en het valt tegen.. Wat is je lengte en gewicht? Want ik lees hier dat het bij wat langere dames meestal wat kleiner uitvalt.

Ik heb een beetje hetzelfde dilemma. Ik heb nu 85AA (totaal niet in verhouding dus) en ben ook wel vrij lang. Het advies was 320 cc achter de spier voor een C cup. Maar nu wil ik toch een D (jaja) en heb ik geen idee meer wat ik moet nemen. :P

Hehe ik kan me serieus niemand voorstellen die niet over de cc's twijfelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mommy D heb jij ook extra high profile gekregen? Ik lees steeds dat hierdoor je borsten groter uitvallen dan met low of medium profile..

Ja heb high profile (als het goed is)! Achter af had ik ze zelf nog ietsjes groter gewilt hoor 400 a 425 cc. Maar ben ook heel erg blij nu, en ze veranderen natuurlijk nog een hoop!

Hoelang en zwaar ben je ?

De chirurg raadde mij de 375 cc aan twijvelde toen ook heeeel erg tot de dag van operatie, ben blij dat ik zijn advies heb gevolgd en niet voor kleiner ben gegaan!! (dan zou ik nu echt balen!!)

Zou gewoon voor de 375 cc gaan! en het advies van de chirurg opvolgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Infinity

Zou indd zonde zijn als ik er daarna niet blij mee ben maar dat zelfde gevoel heb ik als ze te groot worden dan baal ik er ook van..:S

Ik ben 1.72 en weeg 67 kilo ben vrij breed in mn bouw ( schouders, heupen)

Vind het met de pasprotheses zo lastig toen dacht ik jeetje vind het wel veel maar toen zei de PC weer ze vallen wel wat kleiner uit als de pasprotheses! Zo verwarrend allemaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammmie,

Ja herkenbaar ik heb precies hetzelfde! Ik dacht bij 320 al van jeetje... wat groot, haha. Maar ik denk dat het idd wel meevalt, als ik zie wat voor prachtige resultatie sommige hier zelfs met 400-500cc of nog groter hebben. Waar wil je ongeveer op uitkomen?

Denk dat ik het in mijn geval maar aan de chirurg over laat, zelf blijf ik toch eeuwig twijfelen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammie je ben iets(jes) kleiner en lichter als mij lees ik. Ben zelf ook niet heel smal. (Heb vooral een buikje enzo na twee kids) dus ik zou zeker voor de 375 cc gaan! Zou bij jouw misschien ietsjes groter ogen als bij mij die 375cc maar niet veel. en die van kij zijn echt niet heel groot toch ? hahaaa. Moeilijk he.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet het inderdaad denk ik maar aan de PC over laten hahah..

Echt heel lastig allemaal ik dacht toen ik de beslissing had genomen het eindelijk te gaan doen dat ik niet meer zou twijfelen!

Maar volgens mij ben ik alleen maar erger geworden..mn vriend word er doodmoe van haha

Maar vind die van jou (Mommy D) echt heel mooi! Gaat het misschien toch nog goed komen met me ;)

Wil het liefst op een volle C uitkomen aangezien ik nu veel opvulling draag zal ik ongeveer op het zelfde uitkomen als dat het er nu altijd uitziet bij me! alleen zitten ze er dan echt haha

Ben heel benieuwd en vind het veel te spannend!

Wel echt fijn om al die info hier van het forum te kunnen halen..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt het een mooie volle D cup. Gaat echt heel mooi worden, en ik denk als je kleiner gaat dat je zeer ontevreden gaat zijn....

Ik ging voor een D cup en kwam thuis met een F. Als de pc me een D gegeven zou hebben, zou ik ze hebben moeten zoeken (bij wijze van spreken) Soms is onze voorstelling van wat een D een E of een F is, ook wat gekleurd....

Heb je al eens een 80D of een 80E gepast? Een voorgevormde cup en gevuld met zakdoeken of sokken? en dan en strak truitje erover?

Gewoon eens doen, dan weet je of je het mooi vindt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden,

Ik weet nog niet zo goed hoe deze site werkt maar ik had jullie mening graag nodig.

Ik ga binnenkort voor operatie en twijfel nu nog steeds hoeveel cc ik zal moeten nemen.

Mijn pc adviseerde eerst 300cc maar dit bleek een grote c cup en kleine d te worden.

Zelf wil ik graag cup D en ben nu tot besluit gekomen met de arts om dual plane 375 cc te nemen..

Maar nu ben ik tog bang omdat ik zelf 75 B heb dat dit te veel word ik hoef namelijk geen E te hebben..

Alvast bedankt voor de reacties xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.