Tamara20 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hoi allemaal,ik ben Tamara en al jaren heel onzeker omdat ik geen borsten heb.Ik had altijd al niks, en na mijn bevalling had ik helemaal niets meer!Ik heb de stap genomen om op consult te gaan bij het park kliniek in Rotterdam.Mijn 1e consult is bij dr Tan.Ben super benieuwd, en kan niet wachten tot ik eindelijk leuke shirts ect kan dragen, zonder mij te schamen.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbara71 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hoi allemaal,ik ben Tamara en al jaren heel onzeker omdat ik geen borsten heb.Ik had altijd al niks, en na mijn bevalling had ik helemaal niets meer!Ik heb de stap genomen om op consult te gaan bij het park kliniek in Rotterdam.Mijn 1e consult is bij dr Tan.Ben super benieuwd, en kan niet wachten tot ik eindelijk leuke shirts ect kan dragen, zonder mij te schamen.LiefsHoi Tamara20,Wat fijn dat je de optie's aan t bedenken bent, dr Tan is een hele fijne man en een goede chirurg voor wat ik weet.Mijn consult met hem was duidelijk en relaxed.Succes daar!liefs, B Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Dr. Tan is een goede arts. Als je meer over hem wilt lezen, zou je met de zoekbalk rechtsboven eens naar hem kunnen zoeken. Zet wel het grijze vakje voor de loep op: forums Veel succes! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.