Ga naar inhoud

Nieuw op het forum


Nietje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op het forum dus ik zal even mij even voorstellen..Ik ben 38 jaar en woon in Noord Holland., Ik heb twee dochtertjes van 2 en 5. Toen ik net was bevallen had ik ietsje bolling maar dat was natuurlijk snel weg als je geen borstvoeding geeft.

Ik zit er al over na te denken om een borstvergroting te doen maar ik ben zo bang dat het nep wordt.. Ik zie trouwens wel hele mooie resultaten op dit forum maar de garantie heb je niet dat het natuurlijk wordt.. Ik heb twee keizersnede gehad dus ik weet wel wat het is om een paar weken uit de roulatie te liggen.

Ik heb nu de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Contour Kliniek in Bussum. Ik zat te googlen en kwam bij deze kliniek terecht. Ik heb as 29 maart een intakegesprek samen met mijn man.. Best een eind weg maar ik heb ook een keer Bergmankliniek gemaild maar nooit daarna meer van gehoord.. Wie heeft er goede ervaringen met Contour kliniek en is het mooi natuurlijk geworden.

Ik zou niet te grote borsten willen want ik ben verder vrij tenger. Ik ben 1.75 en 57 kilo. Ik las over een C hier op het forum maar ik zat eerder aan een grote B te denken..

Groetjes van Nietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nietje,

Welkom op het forum :35:

Die grote b die je wil, die komt met prothesenborsten het beste tot zijn recht als je een C cup bh zou passen.

Het is zo, dat een 'nep' cup D oogt als een natuurlijke c cup.. een 'nep' cup F die kan weerogen als een natuurlijke DD.

Als je borsten zou willen die ogen als een grote B, probeer dan toch voor de C cup te kiezen.

Werkt dr Tan niet in de Contourkliniek? Dat is wel een bedreven pc, dus als je daar bij terecht zou kunnen dan zit je wel veilig kwa keuze :35:

Veel leesplezier, en als je vragen hebt kun je die hier stellen, of rechtsboven zoeken in het zoekvenster :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Olivia23

Hey Nietje! Ik wordt zelf aanstaande 26 april geopereerd door dr. Tan van de Contour kliniek. Over het consult was ik erg tevreden - over de operatie kan ik natuurlijk nog weinig zeggen omdat die nog moet plaatsvinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi Olivia,

Ik weet niet of je nog op het forum zit ( omdat het al weer een tijdje geleden is) maar ik heb vlg donderdag (5 december 2013) ook een afspraak bij de Contour kliniek! En ik hoor veel over dokter Tan.. Is het mooi geworden bij je? ik wil het heel graag maar ik ben nog steeds aan het twijfelen..erg he!? Groetjes Nietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.