Ga naar inhoud

Caroline18: 18 maart 2013: Dokter Lapid: Amc


Aanbevolen berichten

Hallo Caroline,

Ik zou me nog nergens druk om maken. Als ik nu mijn foto's terugzie van toen ik twee weken po was,

stonden ze ook ver uit elkaar en waren ze stukken kleiner en anders van vorm dan dat ze nu zijn.

Heb je ze ook dual plane? Dan gaat je spier nog oprekken en dat zorgt ervoor dat de vorm anders wordt en er meer volume komt. Achter de spier ongeveer hetzelfde verhaal volgens mij.

Wacht maar eens af totdat je wat verder bent en maak dan nog eens een foto. Weet zeker dat je verschil zult zien.

Liefs en een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Een tijdje tterug heb ik een ander onderwerp gehad 'zijn ze wel mooi' ik vond ze eerlijk gezegd te klein puntig ze stonden uit elkaar ik vroeg me echt af wat heb ik gedaan?! Maar nu is het helemaal zoals ik het wik ik heb nu cup c 75 eigenlijk 70 maar t leuke was de cup werd dan te klein hahah. Ik heb ook een mooie beha gekregen van mijn ouders mijn eerste setje doe mag ik vanaf volgende week aan! Bij mijn foto zit een beetje een rare streep maar dat t is lichtval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.