Ga naar inhoud

Caroline18: 18 maart 2013: Dokter Lapid: Amc


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben hier op deze site gekomen omdat ik 18 maart wordt geopereerd aan mijn borsten ik heb nu helemaal niks. En ik wil graag er achter komen hoe groot mijn borsten uitindelijk zullen gaan worden ik hoop dan ook dat de mensen mij kunnen vertellen hoe t was gegaan erna en.waar ze zijn geopereerd ik wordt door Dokter Lapid in het Amc geopereerd ik bn dan ook benieuwd naar iemand die met hem ervaring heeft. Sorry voor de type fouten mijn telefoon reageerd niet goed. Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk waar je op de naam van je pc bijvoorbeeld kunt zoeken naar ervaringen. Zorg dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat.

Met het aantal cc kun je echter niet vergelijken wat het gaat worden, dat is echt afhankelijk van het merk van de prothese, de vorm (rond of anatomisch) en dan nog het profile... Ingewikkelder dan je in eerste instantie zou denken :)

Maar toch heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Aaa heel erg bedankt bb. Ik ben gister avond rond 12u nog naar t amc gegaan waar ik ben geopereerd en ik heb wat extra pijnstillers gekregen met daarbij een pilletje tegen de misselijkheid en een slaap pil want de pijn hield me echt wakker maar die mag ik alleen s'avonds gebruiken en nu ik die pijnstillers heb ingenomen en diedslaappil heb ingenomen voel ik me duidelijk een stuk beter en wordt steeds blijer met t resultaat ik dacht gister wat heb ik gedaan ik verdraag die pijn niet hahhaa

Xx Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd de eerste 3 dagen zijn een ramp.

Ik ben vandaag 3 weken po en voel me super goed!

Ff doorzetten meis, hier mag je lekker klagen want velen van ons gingen er ook door heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caroline,

Ik ben ook afgelopen maandag geopereerd. Wij gaan dus nu precies door hetzelfde stadium heen.. Gister had ik ontzettend veel pijn waardoor ik helemaal in paniek ben geraakt. Vannacht daardoor bij de huisartsenpost beland om toch te checken.

Vandaag voel ik me al een stuk beter en kan ik weer lachen.

Bij mij jeuken ze ook lekker, maar dat houdt in dat het geneest. Dat is goed!

Geniet er van xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Goeiemorgen!

Heb je al wat beter kunnen slapen? Hoe gaat het met de pijn?

Ik heb vannacht zowat helemaal doorgeslapen van 22:00 tot 06;00. Echt waanzinnig!

De jeuk is wel erger geworden, maar dan herstellen ze dus flink! Hoe gaat dat nu bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss wat goed pijn gaat beter en heb goed geslapen van 24 tot half 8 dus top. Mn vader die heb zijn arm gebroken enz en die gaat naar de accupunctuur dat heb ik net gedaan en ik ben zowat pijn vrij kan zelfs rechtop zitten goed he!! Is zeker t proberen waard meid xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een antwoord op je vraag te geven; na ca. 6 weken kun je weer gewone bh's aan. Borsten blijven nog wat langer daarna veranderen. Mij is verteld tot ca. 1 jaar na po. Ik ben nu 3 mnd en bij mij zien er wel anders uit dan de eerste 3 wkn.

Ik kan je vertellen, het wordt alleen maar beter!

Succes met je herstel. De pijn duurt niet echt heel lang en het jeuken, vervellen van je borsten etc horen bij het genezingsproces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.