caroline18 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Hallo allemaal, ik ben hier op deze site gekomen omdat ik 18 maart wordt geopereerd aan mijn borsten ik heb nu helemaal niks. En ik wil graag er achter komen hoe groot mijn borsten uitindelijk zullen gaan worden ik hoop dan ook dat de mensen mij kunnen vertellen hoe t was gegaan erna en.waar ze zijn geopereerd ik wordt door Dokter Lapid in het Amc geopereerd ik bn dan ook benieuwd naar iemand die met hem ervaring heeft. Sorry voor de type fouten mijn telefoon reageerd niet goed. Groetjes xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Hoi hoi Welkom op dit forum!! Rechtsboven is een zoekbalk waar je op de naam van je pc bijvoorbeeld kunt zoeken naar ervaringen. Zorg dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat. Met het aantal cc kun je echter niet vergelijken wat het gaat worden, dat is echt afhankelijk van het merk van de prothese, de vorm (rond of anatomisch) en dan nog het profile... Ingewikkelder dan je in eerste instantie zou denken Maar toch heel veel lees- en forumplezier!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Heel erg bedankt ik ga opzoek ben zo zenuwachtig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Hoi allemaal ik ben gisteren geopereerd heb nu veel pijn en slik veel pijnstillers ben vandaag uit t ziekenhuis gekomen. Hoelang heeft bij jullie de extreme pijn geduurd ik weet ook niet meer hoe ik liggen moet ben wel heel blij met t resultaat xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaJoie Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ik moet nog, maar ik lees verschillende verhalen, hangt ook af hoe het geplaatst is.Sterkte, maar super dat je happy bent!!! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Komt goed joh maar ik denk dat t vandaag de ergste dag is. Ik heb hem voor de borstspier en achter de borstklier als ik t goed zeg ben er niet, of bij met met mn koppie ik heb 220 cc xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hoi Caroline, Gefeliciteerd!!Wat slik je aan pijnstillers en hoe vaak? Misschien dat ik je kan helpen een beter schema te maken?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Aaa heel erg bedankt bb. Ik ben gister avond rond 12u nog naar t amc gegaan waar ik ben geopereerd en ik heb wat extra pijnstillers gekregen met daarbij een pilletje tegen de misselijkheid en een slaap pil want de pijn hield me echt wakker maar die mag ik alleen s'avonds gebruiken en nu ik die pijnstillers heb ingenomen en diedslaappil heb ingenomen voel ik me duidelijk een stuk beter en wordt steeds blijer met t resultaat ik dacht gister wat heb ik gedaan ik verdraag die pijn niet hahhaa Xx Caroline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 De eerste 3 dagen zijn het ergst, dan gaat het alleen maar beter!!!! veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Super goed om te horen! Het is volgens mij ook een hoef teken dat ze verschrikkelijk jeuken he?? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 alles is aan het genezen hé! theeft zen tijd nodig! maar komt goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Idd de eerste 3 dagen zijn een ramp. Ik ben vandaag 3 weken po en voel me super goed! Ff doorzetten meis, hier mag je lekker klagen want velen van ons gingen er ook door heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elien Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hey, de eerste avond en de tweede dag had ik ook best veel last, daarna voelde je het echt elke dag beteren!! Na de tweede dag had ik zelfs geen pijn meer, alleen nog maar last! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Jeedje meiden dit stelt me zo gerust. Ben echt blij als ik een weekje verder ben. Bedankt dat jullie allemaal zo lief reageren. Hoelang duurt t eigenlijk totdat je borsten mooi gaan vormen en mooie beha's aan mag?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Oh ja meiden ik heb nog een tip mijn moeder heb hem van een ergotherapeut 2dunne kussentjes onder je armen die je even opbouwt dan ontspannen je borstspieren dan heb je niet zo'n pijn. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hoi Caroline,Ik ben ook afgelopen maandag geopereerd. Wij gaan dus nu precies door hetzelfde stadium heen.. Gister had ik ontzettend veel pijn waardoor ik helemaal in paniek ben geraakt. Vannacht daardoor bij de huisartsenpost beland om toch te checken.Vandaag voel ik me al een stuk beter en kan ik weer lachen.Bij mij jeuken ze ook lekker, maar dat houdt in dat het geneest. Dat is goed!Geniet er van xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Hee wat fijn om te horen wat jij gister had had ik dus dinsdag avond. Ik wordt er helemaal gek van die prikkelende jeuk naar wat ik over die kussentjes typte probeer dat ff werkt wel goed dan ontspan je beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hey! Goeiemorgen!Heb je al wat beter kunnen slapen? Hoe gaat het met de pijn?Ik heb vannacht zowat helemaal doorgeslapen van 22:00 tot 06;00. Echt waanzinnig!De jeuk is wel erger geworden, maar dan herstellen ze dus flink! Hoe gaat dat nu bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Hee meiss wat goed pijn gaat beter en heb goed geslapen van 24 tot half 8 dus top. Mn vader die heb zijn arm gebroken enz en die gaat naar de accupunctuur dat heb ik net gedaan en ik ben zowat pijn vrij kan zelfs rechtop zitten goed he!! Is zeker t proberen waard meid xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooi Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Om een antwoord op je vraag te geven; na ca. 6 weken kun je weer gewone bh's aan. Borsten blijven nog wat langer daarna veranderen. Mij is verteld tot ca. 1 jaar na po. Ik ben nu 3 mnd en bij mij zien er wel anders uit dan de eerste 3 wkn.Ik kan je vertellen, het wordt alleen maar beter!Succes met je herstel. De pijn duurt niet echt heel lang en het jeuken, vervellen van je borsten etc horen bij het genezingsproces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Ik vraag me af of ze nog wel mooi worden dat ze iets dichter bij elkaar komen ik ben maandag geopereerd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik vind ze superlief! Maar ze staan nu nog heel strak, ze ploppen nog naar voren hoor, in de loop van de tijd. En dan komen ze optisch ook wat dichter bij elkaar te staan volgens mij. Maar ik vind ze heel mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroline18 Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Aaa goed te horen ja ze zijn klein haha maar opzich wel mooie grootte toch? Kunnen ze ook nog wat groter worden? Gelukkig dat t nog wat beter wordt ben zo bang dat t niet goed komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Had je voorheen helemaal geen borsten? omdat t zo klein is/lijkt? zonde joh... denk dat je ze toch wel groter wil op den duur.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik vind ze wel heel mooi, en ook een goede grootte! Ze worden optisch echt nog wel wat groter, want ze staan nu heel strak en dan lijken ze kleiner.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.