Ga naar inhoud

Khadjakuwana: 28 maart 2013: Dr.de Meyere: Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben Khadja en heb een borstvergroting laten doen 18 jaar geleden.

Nu heb ik de laatste tijd een zeurend gevoel in mijn borsten en vraag me nu af of het niet beter zou zijn om mijn implantaten te laten vervangen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor reacties.

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Toen ik je naam voor het eerst zag, moest ik even een paar keer knipperen, maar nu zie ik dat het eerste deel je voornaam is. Mooie naam, maar met je achternaam (?) erachter, ziet het er moeilijk uit.. Maar dat maakt niet uit hoor :)

Over je borsten... 18 jaar is ook al een hele tijd idd... Zeker met de oudere generatie implantaten... Voelen je borsten ook lanzamerhand harder aan?

Het zou namelijk kunnen zijn dat er te veel aan kapsel aan het komen is, waardoor je ook dat zeurende gevoel krijgt...

De beste optie zou in dit geval zijn, in ieder geval eens een consult plannen met een plastisch chirurg. Die kan de situatie dan eens goed bekijken en evt. een voorstel doen over wat er gedaan kan worden.

Waarschijnlijk zal hij voorstellen om het oude kapsel en de oude implantaten te verwijderen en nieuwe implantaten te plaatsen. Heb je zelf een idee wat je wilt? Evt. groter, of ben je nog steeds blij met de maat?

Je zou eens bij de prothesewissel verhalen kunnen kijken hier op het forum, om te zien of er gelijke ervaringen zijn :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik ben vandaag op consult geweest bij Dr.Demeyere te Gent. Dit vooral door de vele positieve verslagen over deze dokter.

Het was vooral voor een 'second opinion' ivm mijn 18 jaar oude borstprotheses.

Hij gaf mij ook de raad om ze te vervangen, vooral omdat ik de laatste tijd regelmatig pijn heb. De mogelijkheid is reeël dat mijn protheses lekken en dat daardoor die pijn ontstaat.

Ik heb ze momenteel achter de spier en Dr.Demeyere zal ze waarschijnlijk ook terug achter de spier plaatsen omdat ik te weinig weefsel heb ;-(

Hij voorspelt mij wel veel minder pijn dan de eerste keer en daar zou ik heel blij mee zijn, want ik heb daar toen een paar dagen van afgezien...

Ik ben overtuigd van de noodzaak van de wissel, ik ben overtuigd van de keuze van de chirurg, ik moet morgen enkel nog overleg plegen om een datum te prikken (verlof op het werk vragen rekening houdend met collega's, een chauffeur regelen die ook nog verlof moet vragen, ....). Dat wordt geen gemakkelijke opgave.... maar alleszins zal de operatie doorgaan in de maand april.

Het worden dus vrij zeker ronde protheses van Mentor, geen idee van het type of hoeveel vulling, vermits dit zal afhangen van wat er momenteel inzit (en ik dat niet meer weet).

Mijn wens is om ze ietsjes groter te hebben, dus zal hij eerst pasprotheses gebruiken en dan volgens foto's die ik moet meebrengen, kijken of er overeenstemming is.

Nu ik weet dat het toch wel redelijk dringend is, kan ik haast niet wachten om 'onder het mes' te gaan ;-)

hopelijk komen er geen complicaties, maar ik heb wel alle vertrouwen in deze chirurg.

Hopelijk kan ik hier morgen mijn datum bekend maken....

Khadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat super dat je zo tevreden en overtuigd terug komt van je consult!! :35: Maarja, dat kon ook niet anders bij Demeyere haha :)

Ben benieuwd hoe snel je ervoor kunt gaan en wat het uiteindelijk allemaal gaat worden!!

Heel veel succes met er naartoe leven en naar geschikte foto's zoeken :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi khadja,

Ik ga 15 april bij artemedis Onder t mes, ik heb ook

Weinig weefsel maar heb na lang nadenken toch de mc ghan style 510

Gekozen zodat deze toch voor de spier kan, maar

Dat zal jij niet willen omdat je groter wilt denk ik??

Goed dat je wisselt iig als je last van je oude hebt

Ik wens je heel veel succes alvast,

Groetjes mama26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat spannend zeg,jij ook onder het mes bij de meyere in april! Ik sta voor de 26ste gepland

Hoe kan het dat het een tweede keer minder zeer doet?

Kan me wel voorstellen dat je het graag achter de rug wil hebben,zeker in verband met mogelijk lekkende protheses.

Heel veel succes en ook voorpret gewenst,ik moet ook eens gaan 'shoppen' voor mooie foto's :D

Groetjes, Mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho hoi, hier nog een tevreden klant van Dr. de Meyere! Heel veel succes, ik zal je topic bijhouden en ben benieuwd hoe het zal verlopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb deze morgen een afspraak geregeld voor de prothesewissel bij Dr.Demeyere in Gent.

Als ik mijn verlofaanvraag goedgekeurd krijg, zal het donderdag 28 maart om 16u doorgaan.

Ik hoop echt dat ik het niet moet uitstellen, ik wil niet langer wachten....

Hij heeft mij inderdaad verzekerd dat de pijn minder zal zijn dan de eerste keer, juist omdat de borstspier al opgerokken is en de plaats voor de prothese al aanwezig.

Ik hoop dat hij gelijk heeft, want dinsdag (5 dagen later) ga ik terug aan het werk.

Het is best een geruststellende gedachte dat er superveel goede commentaren te vinden zijn over deze dokter :123:

Hopelijk krijg is snel antwoord op mijn verlofaanvraag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook na 5 dagen weer gaan werken, maar heb wel voor de spier gekregen. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum, snel al hoor. Voor je het weet heb je je nieuwe Boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist terug thuis.

De wissel is gebeurd.

Ben om 15.50u bij Artemedis aangekomen. We moesten nog even in de wachtzaal.

Om 16.20u mocht ik mijn badjasje aan, nog even overleggen met de dokter en de anesthesist en dan lag ik om 16u40 op de operatietafel.

Voor ik het wist, werd ik terug wakker in een heerlijk warm bed!! Super lekker!!

Nog even bijkomen en dan om 18u30 terug vertrokken naar huis;

Voorlopig geen pijn, wel een spannend gevoel....

Ik verwacht de pijn nog wel.....ik heb de pijstillers klaar liggen ;-)

Hopelijk kan ik deze nacht wel slapen.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed is gegaan. Lekker wakker worden is dat he? Even goed je pijnstillers slikken. En weet je al wat je heb gekregen? Een heel goed herstel gewenst. X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:

Fijn dat alles goed is verlopen en dat de pijn daarna goed te hebben was. Je bent nu niet meer online zie ik, maar zoals bb ook al zei : ik zou voor de zekerheid toch iets pakken aan pijnmedicatie voor je de nacht in gaat ;)

Enjoy the boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste nacht was niet zo lekker.... geslapen tot 02.00u en dan elke uur wakker geweest. Niet zozeer van de pijn maar wel omdat ik niet van plaats kon wisselen...

Vandaag valt de pijn ook goed mee. Ik weet dat het 18 jaar geleden net iets anders was..... toen kon ik niet alleen uit bed omdat het vreselijk pijn deed!!

Ik heb ze onder de spier.

Er is 240cc uit gekomen en er zit nu een Mentor 300 M+ in...... geen idee wat die M+ betekent...... iemand van jullie wel?

Ik hoop op een iets groter volume. Ik had een C en zou al blij zijn met die zelfde C maar iets beter gevuld :46:

De protheses die eruit kwamen waren volledig intact!!

Ben vandaag al op pad geweest, rapport van mijn zoon gaan halen en morgen staan er boodschappen op het programme. Tillen laat ik aan mijn kinderen over.

Ik hoop alleen dat ik volgende nacht beter kan slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je hetzelfde als ik, mentor moderate plus profile. Alleen ik heb dan 350cc. Dit is de zachte flexible ronde prothese (cohesive I). Je kun het nummer doorgeven aan best_boobie. Zij kan dan precies zien wat voor maten deze zijn, dus wat voor projectie enzo. Heb ik geen verstand van, maar vond het ook wel leuk om te weten. Heel goed herstel gewenst. Je zult zien dat de tweede nacht beter slaapt zonder dat vervelende verband. Heb je al gedouched? Dan heb je ze al kunnen bewonderen he! Vergeet geen foto's te maken. We willen ze zien.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

En toen werd het weer stil! Gaat alles goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.