Ga naar inhoud

aanspannen borstspier gaat zo makkelijk


kim75

Aanbevolen berichten

Hoihoi allemaal,

ik ben nu bijna een jaar geleden geopereerd (nadat ik 2x geopereerd was ivm te hoog zittende protheses) en ik merk sinds deze week dat ik bij de minst of geringste inspanning (typen, schrijven, iets oppakken) heel makkelijk mn borstspieren aanspan. Kent iemand dit ook?? Ik heb ze achter de borstspier.

Verder heb ik totaal geen klachten, borsten voelen soepel aan en t gevoel aan de onderkant blijft wat wisselen (ene keer wat meer als de andere keer) maar heb er geen last van.

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja idd al weer een jaar, gaat echt snel ;)

Eeehm lastig uitleggen...als je bewust je borstspier aanspant, dan wipt je borst een beetje omhoog mits je prothese erachter geplaatst is, op de een of andere manier kan ik mn borstspier (met name links) kennelijk heel makkelijk aanspannen. Maar t voelt zo raar, net of ze elke keer opwippen, hahaha, klinkt dat leuk ;)

Beetje duidelijk zo ;)

Ik denk dat t komt omdat ik vorige week op ski vakantie ben geweest, dan heb je je borstspieren nodig als je met die stokken in de weer moet. Misschien dat mn borstspieren nu zoiets hebben van: aghaaaa....we mogen gewoon bewegen. Dat mn spieren nu helemaal hersteld zijn.

Ze zeggen toch ook dat je pas na een jaar kunt zeggen hoe het is, nou dat blijkt hahaha.

Liefs Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.