kim75 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hoihoi allemaal,ik ben nu bijna een jaar geleden geopereerd (nadat ik 2x geopereerd was ivm te hoog zittende protheses) en ik merk sinds deze week dat ik bij de minst of geringste inspanning (typen, schrijven, iets oppakken) heel makkelijk mn borstspieren aanspan. Kent iemand dit ook?? Ik heb ze achter de borstspier.Verder heb ik totaal geen klachten, borsten voelen soepel aan en t gevoel aan de onderkant blijft wat wisselen (ene keer wat meer als de andere keer) maar heb er geen last van.groetjes Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hey KimWat gaat het snel zeg, jij ook alweer bijna een jaar po!!Ik snap alleen niet goed wat je bedoelt... Het aanspannen van je spieren gaat TE gemakkelijk? Spannen ze te snel aan, alsof het een soort kramp is? of hoe moeten we het zien?xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Hoi BB, Ja idd al weer een jaar, gaat echt snel Eeehm lastig uitleggen...als je bewust je borstspier aanspant, dan wipt je borst een beetje omhoog mits je prothese erachter geplaatst is, op de een of andere manier kan ik mn borstspier (met name links) kennelijk heel makkelijk aanspannen. Maar t voelt zo raar, net of ze elke keer opwippen, hahaha, klinkt dat leuk Beetje duidelijk zo Ik denk dat t komt omdat ik vorige week op ski vakantie ben geweest, dan heb je je borstspieren nodig als je met die stokken in de weer moet. Misschien dat mn borstspieren nu zoiets hebben van: aghaaaa....we mogen gewoon bewegen. Dat mn spieren nu helemaal hersteld zijn. Ze zeggen toch ook dat je pas na een jaar kunt zeggen hoe het is, nou dat blijkt hahaha. Liefs Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 hahahahahaha, okeeeeeeeeee, je borsten weten eindelijk dat ze uit hun kooi mogen!Ik herken het uiteraard niet, omdat ik ze voor de spier heb, maar misschien zijn er wel die dit wel herkennen, ben benieuwd!!!xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.