tjikkie Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 hoi meiden,wie van jullie weet/kent een een fotostudio omgeving rotterdam waar je een fotoshoot kan doen maaaaar met motor...??het moet een binnen lokatie zijn maar kan niets vinden.heb ooit mn auto uitgeleend voor een shoot en deze was zo gaaf geworden!!maar dat was ergens in amsterdam en weet die lokatie niet meer.m'n mannetje is bijna jarig en wil wel eens een echt gaaf kado geven dus aangezien z'n motor z'n ego is dacht ik hieraan.maar ja zo makkelijk blijkt het dus niet te zijn....p.s marleen mocht je dit lezen mondje dicht tegen de mannen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ik zoek met je mee Moet het een wegracer zijn of een shoppermodel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hmz.... als het foto zou zijn zo staand tegen een motor aan bijvoorbeeld, dan zou dit ook met photoshop te maken zijn? Misschien ook zoeken naar een studio die dit soort fotobewerkingen kan maken? Wel heel gaaf Zo zou ik graag eens burlesque gefotografeerd willen worden, helemaal over the top. Maarja.. ook nergens te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
demi69 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 ff bellen of je ook met motor mag langskomen.http://fotoshootrotterdam.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 ahhhh de motor van je vriend moet mee? ooohhhh ik zat te zoeken naar plekken waar ze een motor ter beschikking hadden , duh Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 jaaa zn v-rod(harley) moet mee fotoshootrotterdam gebeld en gemaild maar tot op heden geen reactie.nou zag ik aan t gebouw ook dat je motor daar niet naar binnen kan maar miss hebben ze een achter ingang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 gevonden! kan een slotje op wat mij betreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.