Ga naar inhoud

mama26 : 15 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd, ga je ook fotos plaatsen of heb je die al?? ongeluk in de Kennedy tunnel zeker? ik kwam er net langs toen de files voorbij waren haha.. suc6 met je nieuwe boobs en hoop dat jij je morgen nog goed voelt, de 2e dag was ik echt zo beroerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana, ja idd het was in de kennedytunnel, foto's weet ik nog niet moet ze nog maken

En dan even uitzoeken hoe dat werkt, vandaag gaat het ook redelijk met de pijn heb ook best goed geslapen.

Dat het niet pijnloos is dat wist ik natuurlijk..dus geef me er maar gewoon aan over.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag hoor, zeer herkenbaar. Vandaag mag je verband eraf en mag je douchen? Dan niet vergeten foto's te maken he? Spannend hoor, die BH uit doen. Ik was bang dat ze eruit zouden vallen de eerste x! Ik heb niet veel meer pijn gehad dan de eerste twee dagen, maar dat zal voor iedereen weer anders zijn. Maar dat hebben we er allemaal voor over. We hebben Boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee, dan heb je ook gewoon ronde net als mij. De Style 510 zijn anatomische van Natrelle. Deze gebruikt Dr. de Meyere als je wat minder weefsel heb en zo toch voor de spier geplaatst kunt krijgen. Deze zijn wel een stuk duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie uitleg corine! Klopt idd...ben even terug van weg geweest haha en inmiddels alweer 11po en gister zelf m'n hechtingen eruit gehaald, dat ging heel makkelijk en ziet er ook al super goed uit! Ben echt super tevreden over hoe het er nu al uitziet en had na een week ook al nergens geen last meer van, ik ben zeker een zeer tevreden klant van Bruno!

Xx mama26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie uitleg corine! Klopt idd...ben even terug van weg geweest haha en inmiddels alweer 11po en gister zelf m'n hechtingen eruit gehaald, dat ging heel makkelijk en ziet er ook al super goed uit! Ben echt super tevreden over hoe het er nu al uitziet en had na een week ook al nergens geen last meer van, ik ben zeker een zeer tevreden klant van Bruno!

Xx mama26

Wie niet? Ha Ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.