Ga naar inhoud

mama26 : 15 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

ik ben een 26 jarige mama met een zoontje van 14 maanden en ben vandaag met mijn vriend op consult geweest bij dr de meyere in gent, ik had er super veel zin in en kan al weken niet wachten voor het zover is.

maar na mijn gesprek was ik super verdietig en rolde de tranen over mn wangen, ik dacht namelijk van een cup a( na de zwangerschap voorheen ik dacht 70b ofzo) naar een flinke c miscchien d te kunnen gaan, maar niets blijkt minder waar, omdat ik zo weinig weefsel heb en volgens de demeyere een aa heb..leek hem het mooiste een mcghan 510 250cc te gaan en dan uit kom op een volle b dus voor mij viel dat heel erg tegen vooral toen hij een voorbeeld prothese voor hield kon ik wel door de grond zakken en leek me dit nog veel te klein, later liet hij me foto's zien en vond ik het al wel wat mooier, zijn er hier meer meiden met dit probleem en valt het allemaal wel mee? ben zo gaan twijfelen en baal er super van, evt wilde hij ook achter de spier een ronde plaatsen maar ook dan bleef de maat het zelfde alleen meer ronding aan de bovenkant.

hopelijk kan iemand me gerust stellen,

groetjes mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Weinig eigen weefsel, waarschijnlijk ook niet veel ruimte en dus een Natrelle 510. Dat is op zich een goede keuze en over het algemeen geeft het een goed, mooi resultaat.

Echter je had er meer van verwacht, en ik moet toegeven dat ik vind dat Demeyere met die schatting van een B aan de kleine kant zit bij je.. Je zou 250cc krijgen. Die heeft een breedte van 11,0 cm een een hoogte van 11,5 cm. De projectie (volume naar voren) is 5,1 cm. Daar haal je van je lang zal ze leven niet maar een B mee, daar ga je mee naar een D!! Echter.. Een echte D ziet er wat groter uit dan een prothese-borst-D.... Het gaat uiteindelijk lijken op een mooie volle C.

Neem dat maar van me aan!

Neem ook even contact op met Leah, een forumlid. Zij is laatst bij Dr. Demeyere geweest en had hetzelfde probleem als jij.. Weinig ruimte en weinig eigen weefsel.. Zij heeft ook de style 510 gekregen en een ongeveer vergelijkbare prothese. Zij heeft 280 cc gekregen (zelfde profile!!) Zij heeft maar 0,2 cm meer projectie, dus dat is verwaarsloosbaar!!

Stuur haar een pb en zeg dat ik je naar haar gestuurd heb. Vraag haar of je haar foto's mag zien! En kijk of die maat je mooi lijkt!! Want DAT gaat het worden!!

Als je dit te klein vindt, dan moet je niet voor dr. Demeyere kiezen. Het is een supergoede pc, ben zelf door hem geholpen, dus weet waar ik het over heb, maar hij neemt geen enkel risico!!

Als je grotere borsten wilt, dan zou je nog een paar consulten moeten plannen en kijken wat deze pc's dan adviseren... Kies dan pc's die sowieso achter de spier plaatsen.. Als je weet welk merk en welk profile je krijgt bij die pc, kan ik opzoeken of het vergelijkbaar of groter of kleiner is dan bij Demeyere, als je wilt.

Niet te verdrietig zijn, maar goed rondkijken hier :)

Ook Tjikkie was bang dat haar borsten te klein zouden worden bij Demeyere (heeft trouwens wel een ronde prothese, maar ietsje andere voorsituatie waarschijnlijk) Neem anders ook eens contact met haar op. Bij haar was dit ook het maximale en net als Leah is ze er echt heel tevreden mee!

Verder heeft Eefje hier op het forum ook de style 510. Ook vanwege weinig eigen weefsel. Dat zijn al een paar waar je eens naar zou kunnen kijken.

Hoop dat je hier al iets aan hebt, als begin!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BB,

bedankt voor je reactie! ik zal inderdaad eens contact zoeken met die andere meiden, mischien valt het dan allemaal reuze mée

het is ook zo moeilijk te zien met een voorbeeld, achter de spier is eigenlijk zowiezo geen optie, gezien mijn werk als kapster en mijn zoontje moet ik zo snel mogelijk aan de slag kunnen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als kapster houd je je ellebogen ook vaker boven schouderhoogte? of niet?

Dat is namelijk iets dat je na de operatie 4 weken niet mag!! Ik weet het natuurlijk niet zeker, want heb er nooit erg op gelet bij kapsters haha, maar dat je er in ieder geval wel rekening mee houdt.

Verder (zonder je op je donder te geven hoor haha) is het wel een operatie, dus je doet het niet even tussen de soep en de aardappelen door ;)

Maar daar heb je het vast met Demeyere over gehad. Hoop dat je hier op het forum wat kunt vinden, zodat je wat gerust gesteld kunt worden :)

En als er niet meer in past en achter de spier geen optie is.... Dan is het alleen maar fijn dat je pc geen onnodige risico's neemt. Er zijn pc's die doen dat wel, en soms met alle mogelijke gevolgen van dien ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt idd..heb ook een heel goed gevoel bij de pc daar ligt het niet aan, super vriendelijk en waardeer het ook dat hij eerlijk is en me er zo natuurlijk mogelijk uit wil laten zien.

het leek alleen zo klein dus snel even voorbeelden zoeken miscchien ben ik dan overtuigd en strax super happy, het zal iig altijd beter worden als nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Ik had ook een AAcup, en had een zeer kleine onderpool, zo bleek na mijn eerste consult.

'k kon dus ook maar een volle B hebben, mss kleine C...

ben nu 9dagen PO en ben best tevreden met het resultaat... Ik wou ze ook ni TE groot, omdat het er nog steeds natuurlijk moet uitzien

vind ik dan...

'Kheb al es gemeten en ik kom uit op 80B, en het ziet er best groot uit hoor! (en ze kunnen best nog wat veranderen, en mss in andere merken dat het wel uitkomt op een C,)

Ni mee inzitten, alles is ook beter dan een AA!!!!

Kweet hoe je je voelt, ik heb ook een dochtertje van 18m nu ongeveer, en 'k ben blij dat ik er mee door ben gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

t.Verder (zonder je op je donder te geven hoor haha) is het wel een operatie, dus je doet het niet even tussen de soep en de aardappelen door ;)xxx BB

Whoehahahaha BB, tussen de soep en de aardappelen, hoe kom je erop!!!

Maar uhh, mama26, BB heeft helemaal gelijk. Dr. De Meyere neemt geen risico's en is een zeer vakkundige pc. Ik ben pas door hem geopereerd en vroeg na de operatie wat het geworden is. Toen zei de zuster daar, een 95B! Ik schrok me kapot. Normaal zou ik gelijk door hebben gevraagd maar ik was nog aan het bijkomen van de narcose en was eigenlijk zo geschrokken, ik had op een mooie D gerekend. Pas 24 uur later mocht het verband eraf en kon de bh uit om te gaan douchen en kom ik eindelijk kijken. Nou, geloof me dat was geen B hoor, maar een prachtige D. Ik had ook al advies gevraagd aan BB, zij kan serieus goed uitrekenen wat je gaat krijgen en ze had idd gelijk.

En nu hoor ik dit bij jou ook weer. Zou het eigenlijk eens tegen hun moeten zeggen, dat ze moeten oppassen wat ze zeggen, om de meiden niet teveel te laten afschrikken. Dankzij dit forum heeft Dr. De Meyere een hele goede naam en hij maakt alleen maar mooie borsten en is een super goede dokter. Nou goed, mama26, luister maar naar BB, als zij zegt dat jij een D krijg, dan krijg je dat ook hoor.

Veel succes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt mij niet zo veel,maar het is wel een hele goeie pc,en je bent echt in goede handen bij hem,complicaties zijn te verwaarlozen daar,ik heb ze zelfs nog niet eens voorbij zien komen!

Wat je wel kan vragen is of hij alsjeblieft ietje meer zou kunnen plaatsen,maar of dat past is een tweede,als het lukt zal hij dat doen,maar alleen als het dus ook echt geen complicaties zal geven.Hij komt echt je wensen na.

Ik zou niet naar een andere arts gaan ,of ja alleen om te kijken wat diegene jou zegt wat die zal plaatsen......(mits het kan,en het veilig is)

maar je bent zo in goede handen bij dr De Meyere dat me dat ook wel heel fijn lijkt.

Een 2de keer ga ik denk ik ook naar hem,gewoon omdat het safe voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa heel herkenbaar!!
mij adviseerde hij ook de 510 en was een kleine kans op rond maaar zou miss wel ietsje rimpeling kunnen zien.
ik ga er dus van uit dat ik iets meer weefsel heb van mezelf.
maar bij mij zei hij ook dat de 510 een B zou worden daarom toch voor de ronde gegaan.
en ik ben zooooow blij dat ik daarvoor ben gegaan....
weet je ik dacht ook ik ga naar een arts die groter plaatst maar toen ik ging lezen wogen de dingen die ik vaak voorbij zag komen niet op tegen grote borsten...
heb voor mezelf ietsje teveel dingen langs zien komen waarvan ik dacht nee dan maar iets minder groot...en kijk nu...ik heb gewoon veel geluk gehad denk ik met hoe het uit heeft gepakt maar als ik ooit voor een wissel ga kan er wel meer bij :P

heel veel succes met het maken van je keuze...
en ik snap je teleurstelling heel goed :(
laat het even bezinken en denk er goed overna wat je belangrijk vind,ik ben ook wel 3 keer verwisseld van mening ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja hij zei ook waarom hij niet groter was gegaan bij mijn na controle en de reden is dat als je onnatuurlijk plaatst zullen je borsten 4 a 5 jaar heel onnatuurlijk blijven.
dus ik denk dat jij aangegeven hebt geen ballen te willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

maandag 15 april is het dan zover!!

Mijn bv bij Bruno mc Ghana style 510 250 cc of 280

Ik heb voor de zekerheid 2weken vrij gepakt, dit is

Toch wel genoeg hoop ik, heb het maar 1collega verteld

Haha ben benieuwd of de ander het gaat zien!

Nou ik moest t gewoon even vertellen hoor nu nog

4 weekjes aftellen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op zoek naar de juiste PC, omdat ik bang ben voor een onnatuurlijk resultaat, complicaties etc.

Leuk voor je dat je nog maar vier weekjes moet aftellen!

Zou ik mogen vragen hoeveel de prijs bedraagd voor een BV bij dokter Demeyere?

Ik heb al zoveel goede reacties over hem gelezen, ik denk dat ik daarom ook bij hem een afspraak ga maken.

Ik kan jammer genoeg wel enkel vakantie nemen in augustus, dus nog eventjes wachten.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Demeyere kost het 3000 euro voor ronde prothesen en voor anatomische style 410 van Natrelle.

Voor de style 510 (dat is een anatomische prothese met een dunnere bovenrand, die gebruikt wordt bij een echte dunne huid en heel weinig eigen weefsel) betaal je wat meer. Weet even niet hoeveel....

Echter, die wordt niet gebruikt als het niet echt nodig is :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kato,

normaal kost het 3000-, zoals bb al zegt

Die ik krijg kost 4500-, maar dat is alleen in extreme

Gevallen haha oftewel echt geen eigen borstweefsel.

Deze dokter is denk ik echt een aanrader als je

Het natuurlijk wil houden, hij heeft mij in ieder geval goed duidelijk

Gemaakt wat echt het mooiste natuurlijkste is en niet

Van ik doe maar wat dan heb ik m'n centen binnen

Erg fijn gevoel iig..succes met zoeken

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kato, normaal kost het 3000-, zoals bb al zegt Die ik krijg kost 4500-, maar dat is alleen in extreme Gevallen haha oftewel echt geen eigen borstweefsel. Deze dokter is denk ik echt een aanrader als je Het natuurlijk wil houden, hij heeft mij in ieder geval goed duidelijk Gemaakt wat echt het mooiste natuurlijkste is en niet Van ik doe maar wat dan heb ik m'n centen binnen Erg fijn gevoel iig..succes met zoeken Xx

Dan krijg jij dus idd ook die style 510 van Mc Ghan/ Natrelle :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè gefeliciteerd met je datum. Nu maar aftellen en heel veel forummen!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Jaaaaaaa, gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ben benieuwd naar je verslag. Alles goed gedaan??

Goed herstel gewenst. Groetjes Corine XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè lieve meiden,

Joehoeeeeeee ik heb ze ben zo blij!!!

En het is me allemaal zo meegevallen, ik zal in het kort

Proberen te vertellen hoe de dag is verlopen...

Nou ik hoefde er pas om half 1 te zijn( we moesten wel 1,5 uur rijden).

Dus om 8 uur opgestaan gedoucht enz.. zoontje klaar gemaakt,spullen gepakt en al om

Half 10 naar mijn ouders gereden om zoontje af te zetten daar nog even wat gedronken en

Toen om half 11 in de auto zodat we zeker op tijd zouden zijn!! Maarja helaas gaat het bij mij

Nooit zoals het moet!! Ongeluk in een tunnel 1 uur vertraging we stonden gewoon stil, ik in de stress

Want ik haat te laat komen dus maar even bellen maar de assistente stelde me meteen gerust en zei

Maak je niet druk we zien je wel verschijnen...Pfff wat een schat, maar goed uiteindelijk half uurtje te

Laat. Snel naar binnen meteen ongekleed even gesprek met anastesist( geen idee hoe je dat schrijft)

Daarna nog met Bruno..en toen afgetekend en foto's gemaakt en Jaa daar ging ik hoor, nog even

Gezegd dat de grootste er in mochten.

Toen klaar gemaakt voor operatie, ze zei nog nu ga je lekker uitrusten en als je wakker word ben je heel

Mooi, en daar ging ik.

Toen ik weer wakker werd keek ik meteen naar beneden en toen zag ik 2 hele mooie borsten, meteen gevraagd hoeveel er in kon en dat was toch nog 290 ipv 250 dus toen helemaal happy, hierna werd ik in een lekker warm bedje gelegd en ik voelde me heel snel alweer goed, ik heb ook helemaal geen pijn gehad, terug in de auto ook niet, daarna eenmaal thuis bij mijn ouders nog gegeten en pas daar voelde ik een beetje trekkerig gevoel maar het valt voor de rest nog reuze mee, zit nu lekker in m'n bedje mijn verslag te typen, morgen zal alles wel wat pijnlijker zijn denk ik maar dat zien we morgen wel! Tot zover een hele blijde mama ( en manlief zijn ogen stralen ook al heel de dag dus dat zit wel goed)

Nou inmiddels toch een heel verhaal..haha veel lees plezier en voor iedereen die nog moet maak je niet druk het is super om eindelijk wakker te worden met borsten...

Xx mama26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.