Ga naar inhoud

Tessa01 : 23 maart 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tessa en ben 33 jaar. In 2003 heb ik mijn borsten vergroot, dit omdat ik altijd ontevreden ben geweest. Ze zijn mooi, maar klein. En dat vond ik na de operatie eigenlijk ook, nadat de zwelling weg was dan. Dus ik heb besloten om te gaan sparen, en weer onder het mes te gaan. Dus ik kom hier even rond neuzen voor wat informatie. Ik heb me de eerste keer in België laten opereren, maar nu laat ik het liever in Nederland doen. Ik heb alleen geen idee waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tessa en ben 33 jaar. In 2003 heb ik mijn borsten vergroot, dit omdat ik altijd ontevreden ben geweest. Ze zijn mooi, maar klein. En dat vond ik na de operatie eigenlijk ook, nadat de zwelling weg was dan. Dus ik heb besloten om te gaan sparen, en weer onder het mes te gaan. Dus ik kom hier even rond neuzen voor wat informatie. Ik heb me de eerste keer in België laten opereren, maar nu laat ik het liever in Nederland doen. Ik heb alleen geen idee waar.

Hey Tessa...heb geen ervaring met nederland maar waarom wil je liever niet meer in Belgie laten opereren als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

De vraag die hierboven gesteld werd, schoot mij ook meteen te binnen.. waarom niet in Belgie?

Ik ben zelf van Nederland en heb gewoon gezocht naar een goede arts, ben daarvoor op consult geweest in zowel Nederland als in Belgie. Verder heb ik vooral hier op het forum gezocht naar pc's waar geen slechte verhalen over te lezen waren. Uiteindelijk heb ik toen voor dr. Demeyere in Gent gekozen! Echt een superpc!

Heel veel succes met uitzoeken waar je wilt gaan :)

xxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets negatiefs over België hoor! Het is allemaal goed gegaan, en ze waren allemaal erg lief voor me. Maar vind het fijner om erna niet zolang in de auto te zitten. Gewoon lekker binnen een uurtje thuis en dan lekker in m'n bedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi allemaal,

In 2003 heb ik een bv gedaan, maar nadat ze zwelling weg was, was ik eigenlijk gelijk ontevreden.....veel te klein. Vond dat ik me eroverheen moest zetten, maar tot de dag van vandaag wil ik ze nog steeds groter. Dus........weer het forum op gegaan, gelezen en gespaard.....as maandag een consult bij Dr Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tessa01:

Hoi allemaal,

In 2003 heb ik een bv gedaan, maar nadat ze zwelling weg was, was ik eigenlijk gelijk ontevreden.....veel te klein. Vond dat ik me eroverheen moest zetten, maar tot de dag van vandaag wil ik ze nog steeds groter. Dus........weer het forum op gegaan, gelezen en gespaard.....as maandag een consult bij Dr Nio.

Hallo Tessa

Fijn dat je nu je prothese wissel  kan verwezenlijken na 2 jaar sparen :35: en Dr. Nio is een topper maar dat heb je natuurlijke hier al wel gelezen.

Succes maandag met je consult.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 4-3-2016om10:01 zei Tessa01:

Ja Ank, ben heel blij. Ik heb Dr Nio idd gekozen omdat ik zoveel goede verhalen over hem lees. 

Thanx : )

Hallo Tessa

Ik wil je voor morgen veel succes met je wissel :)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning ladies,

Hier mijn verslagje van mijn wissel gisteren in het Park Medisch Centrum, Rotterdam.

Na een heerlijke nachtrust, en een hele lange douche zijn mijn vriend en ik om acht uur s'ochtends in de auto gestapt naar Rotterdam. Ik moest mij daar om elf uur melden, en de operatie stond op twaalf uur. Nu moesten wij ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden, maar ivm files namen wij het zekere voor het onzekere. Dus we waren te vroeg, kwart voor tien liepen we naar binnen. Het meisje achter de balie belde naar boven, en ik mocht alvast naar m'n kamer. Dat was fijn, even zitten, en m'n vriend kon even een bakkíe koffie drinken. Even later kwam er een aardige zuster het een en ander vragen en later zou ze nog even terug komen met een stagiaire. Geen probleem, dus later na dat gesprek mocht ik me om kwart voor elf omkleden. Er lagen ook sokjes, dat vond ik heerlijk, ik ben echt een koukleum, hihi. En ik mocht m'n eigen boxer aanhouden, daar hoopte ik al op, maar las her en der dat je een operatieslip aan zou moesten.

Rond kwart over elf werd ik opgehaald en mocht meelopen naar de verkoeverkamer. Hier werd mijn bloeddruk gemeten en kreeg ik mijn infuus met alvast wat Antibiotica. Dat ging allemaal goed en ik was ook erg rustig. Ik lag mooi te kijken hoe iedereen heen en weer liep. Even later kwam de anestasist en hij stelde mij nog wat vragen ter controle. Dr Nio kwam mij even later aftekenen. En toen duurde het niet lang meer voor ik naar de OK werd gereden. 

Ik moest me op de operatietafel schuiven, en kreeg ijskoude plakkers op m'n rug en been, haha, dat weet ik nog goed, want ze waren echt ijskoud. Toen kreeg ik gelukkig m'n dekentje over me heen. Een paar minuten later lagen m'n armen omwijd, en kreeg ik de narcose toegediend. Ik dacht nog......ik voel nog niets.......maar al snel lag ik heerlijk in slaap. 

Toen ik wakker werd keek ik op de klok en was het even over een. Dus toen dacht ik: ik ben klaar!!!!!! ik heb ze!!!!!!! Joepieeeeee!!!! Ik deed m'n deken omhoog, maar was nog zo moe dat ik weer wegdommelde. Even later kwam er een zuster vragen hoe ik me voelde en dat alles goed gegaan was. Ze zei dat ik nog lekker mocht gaan slapen, dus dat deed ik. Later ben ik naar m'n kamer gebracht, maar weet niet hoe laat dat was. De zuster zei dat ze m'n vriend ging bellen, en vroeg of ik iets wilde eten en drinken. M'n vriend was en binnen een paar minuten, en toen was de zuster er alweer met een kopje thee en twee crackers. Dat smaakte heerlijk, ik had natuurlijk nog niets gegeten en gedronken. 

Ze zei doe maar rustig aan, kom nog maar lekker bij. En ze zou over een uurtje terug komen. Dus ik lag lekker en kon alleen al naar de toilet. Toen ze terug kwam legde ze me wat dingen uit, over het compressie vestje, douchen, medicatie enz. Ze zei dat Dr Nio ook nog even zou komen, en dat ik me aan mocht kleden als ik me goed voelde. Dus ik wachtte nog op Dr Nio. Hij vertelde dat alles goed was gegaan, dat m'n oude protheses er goed uitzagen en niet stuk waren (maakte ik me ook niet druk om, maar is toch fijn om te horen) maar dat er wel een prothese was gedraaid. Er zaten dus eerst druppelvormige Mentor 240cc in. Dus de druppelvorm zat andersom. Maar nooit last van gehad gelukkig. 

Toen heb ik me aangekleed en de zusters gedag gezegd. De autorit viel me ook reuze mee. Waarschijnlijk omdat ik ook nog wat pijnstillend had gehad natuurlijk. Eenmaal thuis lekker koppie thee en een broodje uit de oven gegeten en heerlijk vertroeteld door m'n vriend. 

Om een uur of tien ging ik naar bed, en toen begon de ellende....... Overal had ik al kussens klaar gelegd. Op bed en op de bank, maar ik kon het niet vinden. Ik lag niet lekker, dan weer te laag, dan weer te scheef, dan weer een zere rug, toen zat m'n broek weer in m'n naad, werk moe van mezelf. Heb elk uur gezien, dus ben blij dat het dag is nu, haha...... Ik ga ook niet zeuren, ik ben blij dat ik het heb gedaan, en ze zijn super mooi!!!!!

Binnenkort zet ik er voor en na foto's op. Nu ga ik nog heerlijk op de bank zitten met m'n kleedje. Zolang ik niet beweeg heb ik ook geen pijn, haha.....

Bedankt voor t lezen van m'n verslag!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessa01,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik wens je een heel fijn en voorspoedig herstel toe. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.