Ga naar inhoud

Eventjes voorstellen


Anne.

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Anne en ik ben 19 jaar. Ik dacht er al een hele tijd over na om een borstvergroting te nemen vanwege asymmetrie van mijn borsten. Ook heb ik twee ribben die afwijkend staan waardoor ze als het ware uitsteken net boven een van mijn borsten. Als deze borst iets groter zou zijn dan zouden die ribben niet meer opvallen. Nu ziet het er helaas nogal stom uit.

Ik ben nu nog bezig met mijn opleiding en heb niet belachelijk veel geld te besteden hierdoor. Vandaar dat het waarschijnlijk nog wel een paar maanden duurt voordat ik het geld bij elkaar gespaard heb. Die paar maanden wil ik graag gebruiken om een goede keuze te maken en me er een beetje op voor te bereiden.

De laatste tijd heb ik hier en op andere sites al het een en ander gelezen over borstvergrotingen maar ik blijf het moeilijk vinden om een keuze te maken. Ik weet bijvoorbeeld totaal niet of ik nou ronde of druppelvormige prothesen wil. Ik heb op het moment wel een voorkeur voor waar ik het wil laten doen. Ik wilde namelijk graag in Nijmegen bij Dr. F. Straten via Diana Gabriels. Ik heb begrepen dat de operatie dan plaatsvindt in het UMC Nijmegen? Graag zou ik weten of iemand hier ervaring mee heeft. Als iemand betere opties denkt te hebben voor mij hoor ik dat ook graag.

Oh, en nog even over het formaat; ik weet dus echt niet wat ik daar mee moet. Ik heb nu 75B en ik wil ze niet te groot hebben. Ik ben 1,67 en weeg ongeveer 57 kilo. Iemand suggesties?

Groetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anne welcom hoop dat je hier veel kan vinden en dat het je kan helpen bij je keuze voor een borstvergroting.

ik weet zelf niets van dr F Straten maar ik denk dat je hier wel een hoop van hem kan vinden heb zijn naam al vaker gelezen.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mupke,

Bedankt voor je reactie. Over Dr. F. Straten kan je hier inderdaad een hoop vinden ja, dat scheelt al. De komende dagen ga ik denk ik nog eens flink zoeken hier. Gelukkig ben ik nog niets negatiefs tegen gekomen over hem.

Xx Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gister door straten geopereerd. Super vriendelijke man en kijkt goed naar je lichaam wat bij je past! Consulten zijn in Barendrecht!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gister door straten geopereerd. Super vriendelijke man en kijkt goed naar je lichaam wat bij je past! Consulten zijn in Barendrecht!

Succes!

Oh, dat is gek. Als je namelijk op die site van Diana Gabriels kijkt kan je ook een advies gesprek krijgen in bijvoorbeeld Nijmegen. Of is dat iets anders dan het consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne

Welkom op het forum!!

Als je bij Diana Gabriels wilt gaan, dan ga niet op consult bij die DIana, maar vraag direct een consult aan bij de plastisch chirurg F. Straten. Die Diana weet namelijk helemaal niks van borstprothesen.. Ze doet wel net alsof ze het weet, maar dat is dus niet zo :)

De pc zelf heb ik wel goede verhalen over gelezen, dus gewoon aan de telefoon zeggen dat je een consult wilt met de pc zelf :)

Uhm verder veel lezen hier :) Heb je de zoekfunctie al gevonden rechtsboven. Daar kun je intikken Straten, of trefwoorden die je wilt, en dan zet je het grijze vakje voor het loepje op: forums. Als je dan op de loep klikt, krijg je een heleboel topics die over de beste man gaan :)

Heel veel lees- en forumplezier! En succes met sparen! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne

Welkom op het forum!!

Als je bij Diana Gabriels wilt gaan, dan ga niet op consult bij die DIana, maar vraag direct een consult aan bij de plastisch chirurg F. Straten. Die Diana weet namelijk helemaal niks van borstprothesen.. Ze doet wel net alsof ze het weet, maar dat is dus niet zo :)

De pc zelf heb ik wel goede verhalen over gelezen, dus gewoon aan de telefoon zeggen dat je een consult wilt met de pc zelf :)

Uhm verder veel lezen hier :) Heb je de zoekfunctie al gevonden rechtsboven. Daar kun je intikken Straten, of trefwoorden die je wilt, en dan zet je het grijze vakje voor het loepje op: forums. Als je dan op de loep klikt, krijg je een heleboel topics die over de beste man gaan :)

Heel veel lees- en forumplezier! En succes met sparen! :35:

xx BB

Bedankt! Met de centjes zit het wel goed denk ik. Mijn plan was om het vlak voor de kerstvakantie te laten doen omdat dit het handigste is voor mij. Dus ik heb nog wel wat tijd en mijn ouders willen eventueel wat lenen aan me mocht dat nodig zijn.

Wel een goede tip om niet eerst met Diana te gaan praten! Als ik er toch niets aan heb is dat alleen maar tijdverspilling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle mensen die er van op de hoogte moeten zijn dat ik graag een borstvergroting wil is dit inmiddels. Gelukkig reageerden ze allemaal positief. Waarschijnlijk kan de operatie al in de zomervakantie in plaats van de kerstvakantie.

Waar ik alleen wel een beetje mee zit is sporten. Ik doe namelijk aan boogschieten en ik denk dat dit best wel een probleem gaat zijn na een borstvergroting. Ik las net dat als je de prothese helemaal onder de spier laat zetten dat je dan eerder weer alles kunt. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik zou namelijk graag willen weten of hier nadelen aan zitten t.o.v. dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne, ik denk dat je juist voor de spier geplaatst bedoelt. Ik heb ook plaatsing voor de spier gekregen en sport heel veel. Als je genoeg weefsel heb, zou ik hiervoor gaan. Veel sneller herstel, zo goed als geen pijn. Er wordt niet in een "gezonde" spier gesneden en je borsten zullen niet onnatuurlijk mee bewegen zodra je je borstspieren aanspant. Buiten dat is het ook een veel natuurlijker uiterlijk. Zeker met in combinatie met ronde half cohesive protheses. Deze zijn veel zachter en flexibeler. Anatomisch hebben een veel hardere vorm, want die moeten hun vorm behouden en zullen ook op je lichaam blijven liggen. Terwijl de ronde prothese, net als echt borsten mooi opzij vallen als je op je rug gaat liggen. Stel je een ballonnetje voor gevuld met water, als je deze van boven vasthoud, doet het zwaartekracht zijn werk en krijg je een natuurlijke druppelvorm. Dat doet een ronde zachte prothese. Ik ben door Dr. Bruno de Meyere geopereerd en daar zijn de kosten 3000 euro, all in. Ik kon na twee dagen al boodschappen doen en ging weer werken na 5 dagen. Zo goed als geen pijn en kan nu al bijna alles al. Moet gewoon oppassen dat ik niet teveel doet. Wil volgende week rustig weer gaan fietsen. Maar je doet aan boogschieten? Leuk! Mijn schoonvader heeft een grote boogschieten winkel. Waar schiet je mee, recurve of compound of berbo? In principe lijkt het mij slimmer als je voor de spier laat plaatsen, omdat je je borstspieren juist erg nodig heb. Bij dual plane word er in je gezonde borstspieren gesneden, dus dit is niet bevorderlijk voor je sport. Veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Corine,

Ik schiet met een recurve. Er bestaat een redelijk grote kans dat ik die dan bij jouw schoonvader gekocht heb :P

Dinsdag heb ik een afspraak met de plastisch chirurg en ik hoop dat die mij een beetje kan vertellen wat haalbaar en verstandig is in mijn geval. Ik ben best bereid om een tijdje niet meer te schieten als dat een mooier resultaat geeft, maar ik zou het wel heel erg vervelend vinden. Ik denk dat het een beetje optimistisch is van mij om te denken dat ik na twee maanden al weer kan schieten. Mijn boog van 34 pond is namelijk aan de zware kant voor een vrouw heb ik me laten vertellen.

Ik ben wel best bang dat je die prothesen gaat "zien" als ik ze voor de spier laat zetten.. Maar oke, ik wacht wel even af wat de plastisch chirurg er over te zeggen heeft. Bedankt voor je advies in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Anne,

Ik word ook geopereerd door Frans Straten, op 23 april.

Heb eerst een consult gehad door Diana, daarna met de PC en die adviseerde precies het zelfde als dat Diana.

Ik krijg ze dual plane, plaatsing voor de borstspier krijg je sneller hangborsten van heb ik begrepen en aangezien ik al moeder ben zal dat bij mij nog sneller gaan. Achter de borst is onnatuurlijker in bewegen. Met dual plane heb je het natuurlijke effect en gaan ze niet snel hangen.

Heb je al een afspraak staan bij de PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dreamer81,

Ik ben niet bij Diana geweest maar had meteen een afspraak met de plastisch chirurg zelf. Alleen hij had toen nogal wat haast omdat alles ervoor nogal uitgelopen was. Dat was dus niet zo fijn voor mij. Ik overweeg om nog een tweede afspraak te maken om nog een keer te passen en eventueel nog wat dingen te bespreken. Het was mij namelijk niet duidelijk wat de bedoeling was de eerste keer en ik vind dat je zo iets niet te snel moet beslissen.

Voor de operatie zelf heb ik nog geen datum, maar ik wilde graag in de tweede week van augustus. Ik neem aan dat er dan nog wel plek is omdat het nog wel een tijdje weg is. Ik weet alleen niet zo goed hoe dat dan zit met de prijs, ik hoop niet dat ze die ineens weer omhoog gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze dual plane, plaatsing voor de borstspier krijg je sneller hangborsten van heb ik begrepen en aangezien ik al moeder ben zal dat bij mij nog sneller gaan. Achter de borst is onnatuurlijker in bewegen. Met dual plane heb je het natuurlijke effect en gaan ze niet snel hangen.

Hoi dreamer, ik weet niet hoe je aan die info komt, maar dat klopt niet helemaal. Voor de borstspier geeft juist een natuurlijker effect. Als je op je rug gaat liggen zullen deze borsten net als echte borsten mooi opzij vallen, omdat het wat flexibeler is. Alleen als je extreem veel afvalt kun je de bovenkant van je prothese gaan zien. Krijg je dual plane, dan 'kunnen' je borsten heel onnatuurlijk gaan bewegen zodra je je borstspieren aanspant, omdat de prothese gedeeltelijk achter de spier wordt geplaatst. En het herstel duurt veel langer en is veel pijnlijker.

Maar buiten dat is het altijd je eigen keuze en de voorkeur van de pc. Je moet doen waar je je het fijnste bij voelt. Helaas zijn er teveel mogelijkheden, zodat wij met z'n allen weer voor de keuze staan! En die keuze kan heel moeilijk zijn. Gelukkig is er een forum zoals dit waar we veel info kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Corine,

Ik bedoelde dat het volledig plaatsen achter de borstspier een onnatuurlijkere manier van bewegen heeft, daar heb je bij plaatsing voor de spier geen last van.

Dual plane zit alleen het bovenste randje tussen de borstspier en de rest valt dus zoals plaatsing voor de spier zou zijn alleen verminder je de kans op hangborsten.

Dit is wat de PC mij vertelde en wat ik ook begreep van het forum hier :-)

Maar correct me if I'm wrong :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane zit alleen het bovenste randje tussen de borstspier en de rest valt dus zoals plaatsing voor de spier zou zijn alleen verminder je de kans op hangborsten.

Klopt en je borsten bewegen ook mee als je ze dual plane hebt, alleen minder dan dat ze niet tegen gehouden worden door de spier. Verder vallen ze minder opzij als je op je rug ligt, dan bij plaatsing voor de spier. Ze zitten nou eenmaal vast achter een stuk spier (2/3 van de spier zit erop en 1//3 eronder :) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update, ik zou dus via Diana Gabriels naar Dr. F. Straten gaan, maar dit gaat denk ik niet door omdat ze me nogal onprofessioneel behandeld hebben naar mijn mening. Ik ben dus op zoek naar een andere plek om mijn borstvergroting te laten doen. Ik ben alleen wel een beetje gebonden aan mijn budget, meer dan 3000 euro kan ik echt niet uitgeven.

Ik zat er aan te denken om naar Dr. Plovier te gaan, weet iemand een beetje een up to date prijs van die kliniek?

Groetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Plovier is een goede chirurg die meestal dual plane opereerd, dat is gewoon zijn voorkeur. Hij staat er wel bekend om dat hij toch iets meer risico´s durf te nemen door meer te plaatsen dan andere pc´s. dus wil je wat meer, is hij zeker een goede optie. Kosten zijn rond de 2700 euro. Wil je iets meer natuurlijke borsten en meer zekerheid dan kun je misschien een consult plannen bij Dr. de Meyere. Hij opereerd ook liever voor de borstspier en plaats bijna altijd ronde prothese, mits je genoeg weefsel heb. Wat ik al eerder vertelde, voor de borstspier en rond geeft vaak toch een wat natuurlijker uiterlijk. Bij hem zijn de kosten 3000 euro all inclusief, dus ook de kliniek BH die je aan krijgt. Kijk maar eens op www.artemedis.com Hij maakt alleen maar mooie boobies!!

Succes met je keuze

Corine XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben Anne en ik ben 19 jaar. Ik dacht er al een hele tijd over na om een borstvergroting te nemen vanwege asymmetrie van mijn borsten. Ook heb ik twee ribben die afwijkend staan waardoor ze als het ware uitsteken net boven een van mijn borsten. Als deze borst iets groter zou zijn dan zouden die ribben niet meer opvallen. Nu ziet het er helaas nogal stom uit.

Ik ben nu nog bezig met mijn opleiding en heb niet belachelijk veel geld te besteden hierdoor. Vandaar dat het waarschijnlijk nog wel een paar maanden duurt voordat ik het geld bij elkaar gespaard heb. Die paar maanden wil ik graag gebruiken om een goede keuze te maken en me er een beetje op voor te bereiden.

De laatste tijd heb ik hier en op andere sites al het een en ander gelezen over borstvergrotingen maar ik blijf het moeilijk vinden om een keuze te maken. Ik weet bijvoorbeeld totaal niet of ik nou ronde of druppelvormige prothesen wil. Ik heb op het moment wel een voorkeur voor waar ik het wil laten doen. Ik wilde namelijk graag in Nijmegen bij Dr. F. Straten via Diana Gabriels. Ik heb begrepen dat de operatie dan plaatsvindt in het UMC Nijmegen? Graag zou ik weten of iemand hier ervaring mee heeft. Als iemand betere opties denkt te hebben voor mij hoor ik dat ook graag.

Oh, en nog even over het formaat; ik weet dus echt niet wat ik daar mee moet. Ik heb nu 75B en ik wil ze niet te groot hebben. Ik ben 1,67 en weeg ongeveer 57 kilo. Iemand suggesties?

Groetjes,

Anne

Hoi Anne,

Mijn eerste redenen voor een bv was assymetrie van mijn borsten (kan je zien in mijn galerij) dit is na mijn bv helaas niet verbeterd :( De chirurg wist me ook van op voorhand te vertellen dat ze daar geen groot verschil kunnen in maken. Mijn na fotos staan ook in mijn galerij maar het is nu 2 jaar dat ik mijn bv liet doen en het verschil is nagenoeg bijna hetzelfde als van ervoor.

Ik wens je veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Plovier is een goede chirurg die meestal dual plane opereerd, dat is gewoon zijn voorkeur. Hij staat er wel bekend om dat hij toch iets meer risico´s durf te nemen door meer te plaatsen dan andere pc´s. dus wil je wat meer, is hij zeker een goede optie. Kosten zijn rond de 2700 euro. Wil je iets meer natuurlijke borsten en meer zekerheid dan kun je misschien een consult plannen bij Dr. de Meyere. Hij opereerd ook liever voor de borstspier en plaats bijna altijd ronde prothese, mits je genoeg weefsel heb. Wat ik al eerder vertelde, voor de borstspier en rond geeft vaak toch een wat natuurlijker uiterlijk. Bij hem zijn de kosten 3000 euro all inclusief, dus ook de kliniek BH die je aan krijgt. Kijk maar eens op www.artemedis.com Hij maakt alleen maar mooie boobies!!

Succes met je keuze

Corine XXX

Ik zal er nog eens goed naar kijken. Ik had er inderdaad ook over nagedacht om naar Artemedis toe te gaan. Maar.. dat is dan ineens wel weer 300 euro meer. Maar oke, het is wel iets waar je lang aan vast zit, dus beter doe je het dan maar goed lijkt me. Het was namelijk wel mijn plan om zo natuurlijk mogelijke borsten te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik niet naar die 300 euro kijken. In Nederland ben je meestal al 1000 euro meer kwijt. Bij Plovier moet je wel zelf kliniek BH kopen volgens mij. Weet ik niet zeker. Maar goed, wat is 300 euro voor een natuurlijker uiterlijk en minder risico? Het is natuurlijk helemaal aan jou. Ik ben bij beide dokters geweest en heb geen moment getwijfeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Mijn eerste redenen voor een bv was assymetrie van mijn borsten (kan je zien in mijn galerij) dit is na mijn bv helaas niet verbeterd :( De chirurg wist me ook van op voorhand te vertellen dat ze daar geen groot verschil kunnen in maken. Mijn na fotos staan ook in mijn galerij maar het is nu 2 jaar dat ik mijn bv liet doen en het verschil is nagenoeg bijna hetzelfde als van ervoor.

Ik wens je veel succes!

En bij wie ben jij dan geopereerd titi? heeft niets met Plovier of met Demeyere te maken toch? Las net dat jij bij Vercoutere geweest was.

Niet dat dadelijk iemand denkt dat dit door Demeyere of Plovier komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben geopereerd door Vercoutere , ik wou geen verwarring veroorzaken mijn excuses

Ja, pas op hoor, geen negativiteit over onze Dr. de Meyere. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.