Ga naar inhoud

Vanessa1983 : 29 april 2013 : Dr. Misotten : Heilig hart : Leuven


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

vandaag tweede controle gedaan ,

draadjes eruit , viel eigenlijk heel goed mee maar er zaten er wel veel in .

chirurg vertelde dat alles ok was en mooi eruit ziet .

wel moet ik nu een borstband dragen voor het indalen van de prothesen . man wat een ding is dat . pijn dat het doet echt een ongemak en moet er mee slapen.

ook redelijk veel pijn aan de verticale sneden , naar mijn gevoel toch op die plaats .

deze voormiddag vol enthousiasme een kleedje gaan kopen en echt wel mooi , en nu even al mijn moed weg .

dan zijn mijn beide kindjes nog eens ziek geworden , ja zoiets kan je niet plannen hé

hoe hoog moet die borstband zitten want hoop dat ik het op de juiste plaats draag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vanessa, ik zie dat je in heilig hart geweest bent, hoe verloopt het daar met betalingen en prijzen? Toevallig ook idee of hij monobloc hydrogel plaatst? Tevreden over hem?

hey ,

ben heel tevreden over hem . Ben naar verschillende consulten gegaan en bij hem voelde ik mij direct goed .

ik hem mentor high profile gekregen , maas mss kan hij die ook bestellen .

prijs is afgesproken met de chrirug naargelang de ingreep en dat er een overnachting bijkomt . van ziekenhuis krijg je een overschrijving van het voorschot ( is eigenlijk het hele bedrag - nazorg ) dat moet betaald zijn een week voor de ingreep plaatsvindt en de rest betaal je op de nazorg .

ik kan alleen missotten frans aanraden . is echt een man met ervaring .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hey ,

vandaag ben ik op controle geweest . alles was inorde en mijn zwelling is zo goed als helemaal weg aan mijn rechterborst . waar ik natuurlijk heel blij mee ben , want heb er echt om geweend .

mocht stillaan een gewone bh aan doen , maar hij raadde wel aan om zoveel mogelijk mijn hoge sportbh aan te doen en de martelband ook als ik thuis was of als het niet stoorde .

mijn vraag is hoe zijn jullie overgegaan naar een gewone beugelbh ? ben vandaag één gaan kopen een mooie kanten wel een gewone beugelbh , niet voorgevorm of zo , en heb nog nooit zo graag in de lingeriewinkel gestaan , alles was mooi aan en mijn maat is uiteindelijk 75 d geworden waar ik heel tevreden mee ben .

hopelijk weten jullie raad ?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vanessa,

Gefeliciteerd mef je 75D :)

Gelukkig is alles in orde!!

Ik heb vorige week 2 bh's nieuw gekocht. Beugelbh's voorgevormd 1 zwarte en 1 witte.

Ik wou wel graag een voorgevormde omdat ik sowieso het idee heb dat deze wat meer steun geven en omdat ik behoorlijk last heb van stijve tepels ( heel fijn) en die prikken overal doorheen op het moment..,

Nu draag ik eigenlijk nog steeds de kliniekbh. De nieuwe zijn voorlopig voor momenten dat ik bv een feestje heb of zo. Voor de rest houd ik het nog even bij het vertrouwde. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie ,

ja zo wou ik het ook doen . als ik ergens naartoe moet of als het niet onder mijn kleding kan dan draag ik een beugelbh .

ja die tepels hé , kan ik van meespreken . wordt er soms ambetant van. geeft soms wel een vervelend gevoel .

ga nog een week of twee wachten en dan mss een voorgevormde halen , eerst hier aanwennen , maar ben er wel trots op .

ga deze week nog eens een foto plaatsen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed na 6 weken overdag een beugel bh aan voor het mooi,maar echt lekker vond ik het niet zitten hoor,savonds ging hij direct uit en deed ik mijn vertrouwde sport bh weer aan .

Soms had ik die ook snachts aan ,gewoon omdat ik t zelf prettig vond zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook met 6 weken normale bh's overdag gaan dragen en met slapen de sport bh aan!

zelfs nu na 3,5 maand PO draag ik 9 van de 10 x nog mijn sport bh snachts... dat zit na mij idee steviger en zo kan ik beter op mijn zij en buik slapen wat ik heerlijk vind! (zonder sport bh voelt dit nog vreemd aan en net of ze uit elkaar gaan klappen)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.