Ga naar inhoud

Vanessa1983 : 29 april 2013 : Dr. Misotten : Heilig hart : Leuven


Aanbevolen berichten

hallo ,

ik ben Vanessa , bijna 30 . 2kindjes .

vorige week naar hair and beaury geweest in hasselt . dacht dat een bv een oplossing zou geven voor mijn twee lege zakjes na vermageren en borstvoeding . maar het bleek dat ik een borstlift nodig heb . wat toch even slikken was ...

Heeft iemand ervaring met deze ingreep en deze kliniek of een andere chrirug ?

Raad is van harte welkom .

Zou de ingreep zeker willen laten doorgaan volgende maand zodat ik in juli zonder borst-probleem op vakantie kan .

is er iemand die zijn ervaring wil delen ?

Ook de maat is een probleem en moeilijk om te bepalen zo ?

Heb zoveel vragen eigenlijk ?

groetjes

vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb op 7/2 een bv gehad in de hair en beauty clinic door dokter Damen.

Ik ging eigenlijk in eerste instantie voor een lift maar de pc raadde het mij af.

Waar ik nu spijt van heb en op 16 mei laat ik dan toch een lifting bij Damen doen.

Ik mag niet eerder omdat er 3 maanden tussen de bv en de lifting moet zijn en ik vertrek eind juni op vakantie.

Over de kliniek ben ik zeer tevreden, allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dokter Damen zelf vind ik een aangename, rustige man.

Heb je al een afspraak gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

ja zelfde dokter . was wat teleurgesteld omdat er een lifting boven op kwam .

nu een week verder , moet het doorgaan . Want stoor me er al een paar jaar over .

moest terug contact opnemen en als er niemand niet meer toegezegd had zou de operatie doorgaan om 28 maart .

heb nu ook al wat gehoord van dokter missotten van heilig hart leuven en de de martelaere win in aarschot .

ga daar nog eens langs voor een mening en dan moet ik de knoop doorhakken .

Hey,

Ik heb op 7/2 een bv gehad in de hair en beauty clinic door dokter Damen.

Ik ging eigenlijk in eerste instantie voor een lift maar de pc raadde het mij af.

Waar ik nu spijt van heb en op 16 mei laat ik dan toch een lifting bij Damen doen.

Ik mag niet eerder omdat er 3 maanden tussen de bv en de lifting moet zijn en ik vertrek eind juni op vakantie.

Over de kliniek ben ik zeer tevreden, allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dokter Damen zelf vind ik een aangename, rustige man.

Heb je al een afspraak gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianna ,

ken het , idem bij mij maar heb een 75b .

dan hadden ze bij me ook voorgesteld en had dan een prothese van 240 - 300 cc gekozen . Het belangrijkste voor me is dat terug stevig is en wil ook niet te groot is .

Wist ik niet dat ze het daar ook deden . Maakt het van prijs een verschil uit dat je het in een ziekenhuis laat doen of in een prive kliniek .

groetjes

vanessa

Hoi Vanessa Ik ben 25 j ben van Hasselt . 27 maart krijg ik borstlift met prothesen 200cc. Ik heb 80c mijn borsten hangen 5cm. Ik wou niet groter hebben dan en D cup. Ik word door Guelinckx geholpen (Jessa Ziekenhuis) Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vanessa, Heel goed van je dat je nog eens ergens anders op consult gaat om hun mening aan te horen :35:

Als deze chirurgen nu ook zeggen dat je niet onder een lift uitkomt, dan zul je er helaas toch aan moeten geloven :(

Ikzelf ging ook met de verwachting om ze alleen op te laten vullen na zwangerschappen en vermageren, maar ik had ook een lift nodig.

De chirurg had me uitgelegd waarom, en ik was al vrij snel overtuigd dat ik er maar mee moest leven dat een lift echt noodzakelijk was.

Het is me meegevallen hoor, en nu achteraf gezien is het het beste geweest wat ik kon doen! Echt hartstikke mooi geworden en zou nooooit meer terug willen naar hangers ;)

Succes met je keuze en je consulten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eerst bij Damen in de Wellnesskliniek geweest met het gedacht van enkel een bv nodig te hebben, en zonder lift wou hij het niet doen.

Dan ben ik naar de Global Care Clinic in Zolder geweest en hij heeft nu 440cc gestoken met een tepellift.

Als je mij toevoegd als vriend, kan je mijn foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

bedankt .

het is zo moeilijk om een beslissing te nemen .

hoeveel , wat als het niet goed is .

Ik ben eerst bij Damen in de Wellnesskliniek geweest met het gedacht van enkel een bv nodig te hebben, en zonder lift wou hij het niet doen.

Dan ben ik naar de Global Care Clinic in Zolder geweest en hij heeft nu 440cc gestoken met een tepellift.

Als je mij toevoegd als vriend, kan je mijn foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey daar,

Ik heb ook een lift gehad, en nooit geen seconde spijt gehad, het is nu inmiddels al de 3e zomer met mn nieuwe boobies. Je ziet de littekens nauwelijks, ik durf ook gewoon topless op t strand, geen mens die mn littekens is opgevallen! Nu is het natuurlijk ook maar net hoe je zelf geneest. Heb je elders littekens op je lichaam, en hoe zijn die genezen? En krijg je een lollylitteken of een anker? Ik heb een lolly gehad, je kunt mijn borsten gewoon bekijken in de galerij. Ik zal er eens een keer nieuwe toevoegen van hoe het er nu uitziet na 2 en half jaar.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

bedankt voor je reactie . Echt heel goed gedaan .

mijn twijfels zijn weg . Dinsdag nog een afspraak met dr missotten en dan moet ik de knoop doorhakken . hij of dr Damen .

*** Hey daar,

Ik heb ook een lift gehad, en nooit geen seconde spijt gehad, het is nu inmiddels al de 3e zomer met mn nieuwe boobies. Je ziet de littekens nauwelijks, ik durf ook gewoon topless op t strand, geen mens die mn littekens is opgevallen! Nu is het natuurlijk ook maar net hoe je zelf geneest. Heb je elders littekens op je lichaam, en hoe zijn die genezen? En krijg je een lollylitteken of een anker? Ik heb een lolly gehad, je kunt mijn borsten gewoon bekijken in de galerij. Ik zal er eens een keer nieuwe toevoegen van hoe het er nu uitziet na 2 en half jaar.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag de beslissing genomen ...

Borstlift met prothese ( rond 275 cc ) gaat door maandag 29 april in heilig hart te leuven en ingreep wordt gedaan door dr missotten frans .

Kan eindelijk gaan aftellen en kijk er enorm naar uit .

Het enige waar ik nu nog over twijfel is de maat ? zou het groot genoeg zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring mee ?

Wat mag ik niet doen na de operatie ? Daarstraks allemaal niet aangedacht , terwijl ik verplicht één week moest nadenken dat ik de ingreep liet doen ja of nee van de chirurg .

Moet wel een nachtje blijven in het ziekenhuis .

De zomer mag gaan komen , eerst nog wel wat winkelen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

even een vraagje ?

twijfel enorm aan de maat ?

wil dat het natuurlijk blijft , heb nu een 75 b . Chirurg opteerde voor 250 recht en links 275 .

na wat denken ben ik bang dat het te klein is of anders gaat zijn dan de pasmodellen .

iemand raad mee want zou ik zo snel mogelijk moeten veranderen of ervaring ?

hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een borstlift vind ik het altijd moeilijk te zeggen wat voor maat je gaat krijgen, daar waag ik me niet aan... Echter, of het natuurlijk uit gaat zien, is vooral afhankelijk van hoe je eigen borst eruit ziet. Heb je genoeg eigen weefsel, of wordt het onder de spier geplaatst, dan is er weinig kans op een echt nep-effect..

En het profile van je prothese bepaalt mede hoe hoog de bolling van je borst wordt... Dus zo is dat moeilijk te zeggen.
Als je echter ook aan je pc aangegeven hebt dat je het natuurlijk wilt, dan denk ik dat de pc op basis daarvan voor deze prothesen gekozen heeft.

Echter, als je groter wilt, dan zou ik gewoon nog eens gaan passen.. Al blijft het altijd lastig..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

nog 12 dagen en heb mijn nieuwe boobs .

kijk er zo naar uit en hoop dat ik mijn zelfvertrouwen terugkrijg want nu zijn het hangende zakjes .

laat de zomer maar komen !!!!

Ja spannend he, ik ben ook aan het aftellen!

Voel me net een kind dat niet kan wachten tot sinterklaas komt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.