Ga naar inhoud

LaJoie : 13 mei 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is Nathalie (33jr) en woon in Noord Holland, ik was al enige tijd aan het meelezen op dit forum.

Maar nu ik een afspraak heb gemaakt op 18 maart bij Dr Nio SLAZ voor een consult besloten maar vol op dit forum te gaan meedoen!!

Ik lees ontzettende goede verhalen over dr Nio en twijfel waar ik nog meerdere consults zal gaan aanvragen of dat ik dit wel nog zal gaan doen..Het liefst zou ik al in mei geholpen willen worden voor mijn BV en hoe meer ik ga consulten, des te langer het gaat duren.

Ja nu ik eigenlijk het consult heb staan, heb ik al een soort van besloten het te doen :)

Consults waar ik over twijfel, dr Plovier, dr Bruno demeyere, dr van Onselen en dr van Selms...

Maar misschien wacht ik mijn ervaring volgende maandag wel even af.

Waarom ik een BV wil, ik ben in het verleden heeeeel zwaar geweest en ben heel erg goed afgevallen naar een maatje 36.

Maar helaas zie je dat ook wel terug in mijn borsten, ze zijn slap, huid over en ben van een C/D naar een kleine B gegaan.

Ik ben al goed aan het lezen en ik denk dat ik het liefst ze boven de borstspier zou willen of dual plane, ik sport namelijk heel erg fanatiek en wil niet dat je iets ziet.

Ik wil ze ook graag heel erg natuurlijk, hoewel er natuurlijk dames zijn die het prachtig vinden, maar ik hou niet van te strak, te rond ( editie meloenen) of te hoog zittende borsten.

Dus ik ben erg benieuwd wat dr Nio mij zou adviseren ...spannend!!!!!!!!!!

Wie is er nog meer bij dr Nio geweest waarvan ik de foto'tjes mag zien?

Dank jullie wel!

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nathalie,

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen tot maatje 36. En inderdaad dat eist ook zijn tol. Helaas zijn dat vaak de borsten en met trainen word het er ook niet beter op. Ik weet er alles van.

Succes met je beslissing!

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je je prothesen voor de spier wilt hebben, dan zit je bij Nio volgens mij ook wel goed. Echter dan hoef je al niet op consult bij dr. van Selms, dr. van Onselen en bij dr. Plovier. Zij plaatsen over het algemeen dual plane of volledig achter de spier namelijk. Dus mocht je nog twijfelen na je consult bij Nio over het wel of niet, dan kun je nog op consult bij dr. Demeyere. Hij plaatst bijna altijd voor de spier namelijk. (ben zelf bij hem geweest, en ben zeer tevreden!)

Ik neem aan dat je de zoekbalk gevonden hebt, rechtsboven, waar je op pc of kliniek kunt zoeken? Let erop dat je het grijze vakje op forums hebt staan, voor je op de loep klikt ;)

Wil je iemands foto's zien, dan is het vaak handig om even een berichtje aan diegene te sturen. (een pb, rechtsboven op het envelopje klikken) Veel meiden hebben hun foto's prive staan en hebben graag een reden waarom je hun foto's wilt zien :)

Heel veel succes, en schrijf je vragen op voor je consult! Dan vergeet je niks ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja ik ben al aardig wat vragen aan het verzamelen en ook druk naar Boobs op internet aan het kijken, van wat ik mooi en niet mooi vind. Ik probeer zo goed mogelijk voorbereid te zijn, maar zal altijd wel iets vergeten!!

Het is niet dat ik perse alleen voor de borstklier wil, maar omdat ik sport dacht ik dat het prettigste is om dat te doen, maar ook Dual Plane is dan volgens mij mogelijk.. en daarvan zeggen ze beste van 2 werelden, maar uiteindelijk ga ik uit van de PC, het is zijn vak!

Maar het is zo lastig, welke maat etc...

Zie soms prachtige hele sexy dames en dan denk ik ja dat wil ik ook wel, maar ja het ziet er toch anders uit , want ik sta nou eenmaal niet in een blad ;)

Ik zal mijn bevindingen van aanstaande maandag vertellen, heb er heel veel zin in!!

Een kennis van mij is ook in Gent geweest en ze is erg tevreden....

Dus ik kijk wel hoe ik me voel na maandag of de klik er is!

Want lees heel veel goede dingen over Nio.. en het is lekker dichtbij voor mij!

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik op consult geweest bij Dr Nio in het SLAZ, wat een super vriendelijke man, goed gesprek gehad, al mijn vragen kunnen stellen en hij adviseert mij 325/350 CC op de borstspier. Ik heb nu een 80/85 A/B zit er tussenin... en zegt dat ik dan naar een volle C ga. Ik ben in het verleden afgevallen dus er kan aardig wat in..

Nu schrik ik ineens van de CC's na druk op de whatsapp te overleggen , ik heb meerdere vriendinnen met een borstvergroting en ze zitten allemaal tussen de 220 en 270... ( prachtige maatjes hebben ze) en 1 vriendin heeft 375cc maar die staat ook in de Playboy en dat wil ik dus absoluut niet ... Ze is prachtig maar is dan ook wel echt heeeeel erg sexy als ik het zo mag noemen..

En ik wil echt geen overdreven look.. lijkt me nu ineens veel te groot.

Ik heb een goed gevoel erbij, maar wil toch nog een keer overleggen over de maat..

Ik kan vrij snel terecht, in principe over paar weken al, maar denk dat ik het schuif naar over 2 maanden dan, nog even een paar kilo kwijt wil en dan een week ervoor de definitieve maat maar ga laten vaststellen..

Waar denken jullie dat ik op uit kom?

Is het niet te groot?

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nathalie,

Ik ben ook door dr. Nio geholpen en ben zeer tevreden over het resultaat. Zelf heb ik 500cc gekregen (ben wel lang) en het is echt heel mooi geworden. Welke implantaten zou je krijgen? Ik heb de niet volledig gevulde, de ronde die toch druppelvormig zijn. Als je wat wil weten mag je me altijd een pb sturen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sexymama,

Hij adviseert mij idd de niet volledig gevulde... ik ben zelf klein 1m61 en weeg rond de 60 kilo nu, ik wil voor de operatie op de 54 kilo zitten.... hij zegt ook eerst afvallen, maar daar zou ik dan nog 2 maanden voor hebben..dus dat lukt makkelijk!

Ik vind de maat vreselijk lastig, hij zegt is een gewone C, maar ik vind het nu toch wel erg groot ... als ik zo plaatjes op internet bekijk... Ik twijfelde daar wel al een beetje, maar Nio zei mooi en mijn beste vriend ook..

Maar nu ik van een vriendin de 375 zie,... denk ik oh dat past niet bij mij!

Welke maat heb jij en wat had je?

Maar wat een fijne man!!!!!

Ik denk dat ik gewoon nog een keer langs ga voor een consult, hoop dat hij dat niet vervelend vindt

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het zeker neit te groot wordt... Weet je toevallig of jouw vriendinnen ronde of anatomische prothesen hebben??? Anatomische prothesen hebben namelijk veel minder cc nodig om hetzelfde te bereiken!

EN Jij krijgt dus de high profile van eurosilicone.. Weet je welk profile je vriendinnen hebben? Dat zegt meer over de maat dan het aantal cc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat gelijk even vragen!! Dat had ik nu weer niet gevraagd..

Waarom kom ik nu op uit dan BB denk je? Met die high profile 85% filled...?

Ik blijk nu , ( zat in waas) ook 300 geprobeerd te hebben en dat vond ik al redelijk pittig in maat haha... ja nu die slappe dingetjes, lijkt alles huge :)

En hij zei aan de hand van foto's nog, dat 350 ook wel mooi zou staan..

De 400 vond ik echt veels te groot bij mij, ben maar een klein vrouwtje

Dus twijfel nu over die 350 of toch gewoon lekker voor 300 gaan... en bij een hele sexy look gewoon zwaar goede push up aan :) Heb ik het beste van 2 werelden haha

xxx en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4,7 4,4

Bedoel je dat je tussen een 80B en een 85A in zit?

Hm.. als je nog meer gaat afvallen, zul je eerder naar een 80B of zelfs A terug gaan?

Laat ik daar even van uit gaan dan...

Dan zou je met de 300 uitkomen op ongeveer 80D en met de 350 op een volle 80D (misschien een hele kleine E)

Echter, het gaat er niet uitzien als een E, dus schrik niet van de maat..

Heb je wel eens een 80D aan gehad, ik bedoel, een beha, met die maat? Vullen met sokken ;)

Als dat is wat je graag zou willen, dan denk ik dat je de 350 cc ook heel mooi gaat vinden.. maar hey, wie ben ik? Ik heb een 75F die op een volle D lijkt :) En ben er maar wat blij mee.

Ik vroeg voor een 75D/E en kreeg een F, wat een geluk! Als ik een D had gekregen, was ik nu ongelukkig geweest haha.. Maar goed, dat terzijde...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ok ik ga dus even naar de hunkemoller of zoiets en neem een zak vol sokken mee en ik ga het uitleggen, anders denken ze wat gaat zij noou weer doen :)

Hij zei dat ik nu tussen de 80 en 85 cm zit en een grote A kleine B heb nu... dus echt nietsssss Dr Nio geeft aan dat ik een brede borstkas heb, dus of ik veel ga afvallen rond om geen idee... hoop met 5 a 6 kilo toch wel wat rugvetjes ;)

En een klein E klinkt idd heeeeel heftig!!!! Vrijdag ben ik lekker vrij, dus na mijn fysio ga ik lekker met een zak vol sokken kijken :)

Maar wat voor bh moet ik dan passen met een 300 CC??

Lief dat je zoveel wilt uitleggen, ik vind het nogal wat allemaal...

En WOW een F!!! staan jouw foto's ergens? Ben nu wel benieuwd hoe dat eruit ziet :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lajoie,

ik kom zelf van een 85b en ben door het afvallen nu uitgekomen op een kleine 80b

mijn borstkas is ook breedt van zichzelf dus na het afvallen daar weinig cm kwijt geraakt.

ik krijg 8 april 425 cc en ga daarmee naar een mooie d/e, terwijl ik hier ong 3 maanden geleden op het forum kwamen met de gedachten aan een c cup(leek mij al groot)

ik heb ook verschillende maten bh's opgevuld en kwam er toen toch achter dat een grotere maat beter in verhouding was, zonder dat het nep lijkt.

voor mij is het nu natuurlijk ook nog even afwachten, maar ik heb wel vertrouwen in mijn pc dat het mooi wordt

(ik ga trouwens naar velthuis, en krijg anatomische protheses)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke bh je moet hebben?

Zo een voorgevormde, dus zo een hardere cup. Die kun je namelijk niet verder vullen dan tot ie vol is ;)

Ik heb je toegevoegd als vriendje. Ik heb wel een 75F, dus dat is vergelijkbaar met een 80E of een 85D

Je zou nu via mijn profiel in mijn galerij moeten kunnen kijken :)

ER staan verschillende albums, dus goed kijken welke volgorde :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cup C, dank je wel voor je reactie, ja het is erg lastig allemaal, maar jij bent er helemaal uit met je 425?

Wel lekker dat je de knoop hebt doorgehakt, maar hoe kan het dan dat ik met een 300CC ook op een D zal uitkomen?

Ik snap er echt niks meer van hahaha

Ik pak een 80D harde cup dus ( thnx BB) en ga het vullen met sokken....

Maar stel dat ik nou op een volle C wil uitkomen, wat zal ik dan voor CC erin moeten vragen?

Hij gaf namelijk aan met die 300 dat het C zou worden...

Ik heb het gevoel dat ik wil gaan voor een 75 D/ 80 C... want ik sport ook gewoon heel veel, ik werk bij een bank en heb al best wel een opvallend uiterlijk... tip hoeveel CC?

BB heb even je foto's bekeken, ze zijn echt prachtig! Heel mooi van vorm en idd lekker groot ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. Het ligt aan de vorm van de prothese (anatomisch of rond) en dan ook nog aan het profile. Alle verschillende vormen en profielen hebben een aparte breedte en projectie.. Dat is een kwestie van de tabellen nakijken ;)

Ik kan geen advies geven wat betreft aantal cc, omdat ik niet weet waarom een pc bij jou voor een bepaalde breedte van de prothese kiest. Is dit de maximale breedte? is dit het minimale dat je moet hebben?

Stel ik zeg dat je voor een ander profile moet gaan, dan kan het zijn dat de rekbaarheid van jouw huid anders is waardoor dat er weer niet uitziet.. Ik kan niet simpelweg zeggen, neem 50 cc minder, want misschien is die prothese te smal voor je...

Ik denk dat je het hierbij moet laten. Als Nio zegt dat het een C wordt, dan gaat het eruit zien als een C, ongeacht de bh maat. Een echte C is groter dan een prothese-C dus je hebt altijd wat meer in je cupmaat van de bh nodig, dan je voor ogen had....

Een 75D?? Hoe wil je dat bereiken? Dat kan toch niet, ook al zou je 10 kg afvallen... Of was dat de bedoeling?

De omtrek van je bh zal toch niet onder de 80 gaan komen?

Ik denk dat je niet voor kleiner moet gaan, de verhoudingen zijn dan weg... denk ik.

Anders plaats eens een foto, of stuur mij prive een foto van je borsten hoe het er nu uitziet. Misschien dat ik dan nog van mening verander.... Soms helpt het als ik zie hoe het eruit ziet. Maar als je dat niet wilt, is dat natuurlijk ook je goed recht!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijven dan de 85% filled .... alleen dan wellicht kleiner dan 300CC...

Van de vorm ben ik erg gecharmeerd, dus de souplesse...

Dus ik dacht bij minder CC, ga ik ipv naar een 80D naar een C en dat is dan een 75 D... :)

Maar mss denk ik nu vreselijk verkeerd! hihi

Ik wil je best een foto sturen hoor, kan ik je dat mailen evt?

xx

4,7 4,4

Bedoel je dat je tussen een 80B en een 85A in zit?

Hm.. als je nog meer gaat afvallen, zul je eerder naar een 80B of zelfs A terug gaan?

Laat ik daar even van uit gaan dan...

Dan zou je met de 300 uitkomen op ongeveer 80D en met de 350 op een volle 80D (misschien een hele kleine E)

Echter, het gaat er niet uitzien als een E, dus schrik niet van de maat..

Heb je wel eens een 80D aan gehad, ik bedoel, een beha, met die maat? Vullen met sokken ;)

Als dat is wat je graag zou willen, dan denk ik dat je de 350 cc ook heel mooi gaat vinden.. maar hey, wie ben ik? Ik heb een 75F die op een volle D lijkt :) En ben er maar wat blij mee.

Ik vroeg voor een 75D/E en kreeg een F, wat een geluk! Als ik een D had gekregen, was ik nu ongelukkig geweest haha.. Maar goed, dat terzijde...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, en gezien.

Zekerweten niet voor kleiner gaan! Zowel 300 als 350 wordt mooi!! Maar ga niet kleiner, want dan vul je het niet mooi op. De bovenpool moet ook wat vulling krijgen, vandaar genoeg projectie kiezen en de breedte is belangrijk voor de vulling aan de onderkant. Ik zou voor de 350 gaan! :) maar 300 kan ook.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is snel hahahaha

Denk je dat ik dan zoiets krijg als mijn laatste mailtje? Dat vind ik prachtige maatjes

Echt super lief van je! Ja het zijn nu thee zakjes... :S Maar over 2 maandjes niet meer joehoeeeeeee

Ps en dan val ik je niet meer lastig ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend lief van je!!! Ik ga nu lekker proberen te slapen, vannacht spookte er van alles door mijn hoofd, morgen ga ik in ieder geval de datum vast stellen!!! :)

Want door al die spanningen, voel ik me niet zo super lekker nu! Dus lekker slapen en morgen weer fris en fruitig naar me werk.

Slaap lekker kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.