Ga naar inhoud

rsca : 16 mei 2013: Dokter Damen hair en beauty clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op 7/2/2013 een bv laten doen, 240cc voor de spier.

De pc vond het niet nodig om een lift te doen, hij vond mij nog te jong (32) en vond dat mijn borsten niet genoeg hingen en een vergroting zou een liftend effect hebben.

Nu ben ik iets meer dan een maand po en ik vind dat mijn borsten nog wel teveel hangen en ook te verschillend zijn.

Ben dus op nacontrole geweest en heb dat met de pc besproken en hij raadt het mij nog steeds niet aan om een lifting te laten doen.

Maar toch ga ik ervoor want ik wil NU mooie borsten niet binnen 10 jaar pas als ze helemaal gaan hangen zijn.

De pc gaat mijn prothese hergebruiken maar gaat ze dan wel achter ipv voor de spier plaatsen.

Graag wilde ik weten of jullie veel pijn gehad hebben, hoe het met jullie littekens gesteld is,...

6 weken na mijn lifting vertrek ik op vakantie naar Turkije, ik hoop dat dit niet al teveel problemen gaat geven.

Waren jullie na 6 weken goed hersteld?

Xxx

RSCA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Goed dat je er toch echt voor gaat!!

Ik zal een link naar je andere topic toevoegen, zodat iedereen kan lezen hoe je eerste 'helft' gegaan is. Denk dat dat handiger is dan dat de topics samengevoegd worden :)

Heel veel succes weer met aftellen! En hoop dat je hier nog wat reacties krijgt van ervaringsdeskundigen, maar ik denk dat Piepke binnen de kortste keren wel je topic binnen zal wandelen ;)

xxx BB

Link naar andere topic van rsca:

1. http://www.borstenforum.com/topic/6888-rsca-7-februari-2013-dr-damen-hair-beauty-clinic-hasselt/

2. http://www.borstenforum.com/topic/7093-lifting-of-niet/

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken lijkt mij vrij vroeg. Op zich is mijn BL goed gegaan, maar het is toch wel iets heftiger dan een BV. Ook het feit dat de protheses achter de spier geplaatst worden is natuurlijk iets heftiger dan ervoor. Ik ben nu 4 weken PO. Heb nog steeds behoorlijke zwelling, 2 plekjes zijn niet dicht (kruispunt tepel - litteken naar beneden) en ben nog erg moe (en ben een fanatiek sporter, dus kan niet aan conditie liggen). Succes met je voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vonne,

bedankt voor je reactie, de consulente zei dat ik 3 weken ziekteverlof krijg dus ik hoop dat dat voldoende zal zijn.

En op vakantie moet ik niet echt veel doen he buiten genieten en rusten dus ik hoop dat alles goed verloopt :)

Heb je veel pijn gehad?

En wat met de plekjes die niet dicht zijn?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

jeetje jouw verhaal maakt mij wel een beetje angstig hahah, ik zit op randje van wel of geen borstlift, nu hadden we besloten omdat ik nog jong ben (30) om maar eerst een vergroting te doen en dan eventueel bij een wissel of wellicht eerder een lift te doen. maar als ik jouw verhaal zo lees ga ik wel weer twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik het opnieuw doen, ik zou direct voor de lifting gaan!

Ik denk wel moest ik voor meer cc gegaan zijn, dat er mss geen lift nodig was, maar ik wilde geen te grote borsten.

Vind ze goed zo :) en ben blij dat ik toch voor de lift gegaan ben. (terwijl de pc er eigenlijk ni echt achter stond)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.