Ga naar inhoud

Kelly221 : 22 april 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo,

Nu ben ik zelf meestal niet het type dat op een forum actief is, ik kwam hier langs toen ik druk op zoek was naar een Kliniek voor natuurlijk een BV en ik moet zeggen dat ik wel een beetje ben blijven steken, omdat alle verhalen e.d. erg boeiend zijn.

Nou mijn BV zal in april gaan plaatsvinden na heel lang tobben (zo'n 2 jaar)! Gelukkig hebben mijn ouders er nu ook mee ingestemd en zullen me financieel ook steunen!

Ik ga dus voor de next-day-surgery omdat heen en weer naar Belgie nou ook niet al te prettig is vanuit het Westen van Nederland! :) Nu wilde ik liever vandaag als morgen de operatie, maar nu de datum bekend is (16 april) ben ik toch wel erg zenuwachtig.....

Het word de Wellness Kliniek met als PC Dr. Damen

Hebben jullie nog tips of op/aanmerkingen? Dan hoor ik het graag!

Groetjes Kelly221

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Jawel met de next-day-surgery heb ik de 15e een intake en de 16e dan de operatie !

Ik heb al veel gelezen over deze kliniek en over deze PC zelf ook wel het 1 en ander, meer goed als slecht tot nu toe.

Als ik er de 15e geen goed gevoel bij heb, zal ik ook weer opnieuw gaan kijken naar een andere kliniek het is natuurlijk niet zomaar iets..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly 221,

Ik heb op 7/2 een bv laten doen door Damen maar dan in de hair en beauty clinic in Hasselt.

Over het algemeen ben ik tevreden over hem, vind het alleen een beetje jammer dat hij niet op voorhand gezegd heeft dat mijn borsten een beetje verschillend zijn (wat vele vrouwen hebben) maar door de bv is dit uitvergroot en valt dit dus meer op.

Daardoor heb ik besloten om 16/5 een lifting te laten doen door Damen.

Dus heb nog steeds vertrouwen in zijn "kunnen".

Veel succes met je bv.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj rsca

Bedankt voor je reactie en jij ook in mei dan maar weer veel succes!! Ik ben super benieuwd en het staat nu wel al vast maar als het consult me niet bevalt laat ik het alsnog niet doorgaan ook al verheug ik me natuurlijk enorm.

@newbie over het algemeen zijn ze in Belgie allemaal goedkoper als in NL waarom het zo veel verschilt durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Ik hoor wel eens iets over belasting, dan weer manier van narcose dan weer salarissen die anders zijn voor PC's in belgie. In april geldt dezelfde prijs, deze word al een aantal jaar gehanteerd volgens mij.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Welkom op het forum!!

Ik zal meteen je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook gewoon verder typen na je operatie!

'Newbie' heeft ook een naam ;) Ze heet zoetje ;)

Newbie staat bij elk profiel als ze geen donateur zijn of administrator. Erboven staat de naam van het lid. Niet om je op de vingers te tikken, maar dan weet je dat. Bij jouw eigen naam staat ook Newbie ;)

Heel veel plezier met aftellen! Spannend!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Hier even een update..

Eigenlijk zou 16 april de grote dag worden, maar nu werd van de week mijn schoolrooster bekend en die week stonden ineens 2 toetsen gepland!! 2 toetsen dacht ik? We hebben nooit toetsen pas aan het eind van het schooljaar.... Dit gaf mij een slecht voor gevoel en had toen het idee van zal ik het cancellen? Dit heb ik inderdaad gedaan, omdat ik meestal wel het idee heb dat mijn voor gevoel wel klopt haha..

Dit heeft niks met de kliniek te maken, maar meer met de PC, je leest zoveel goeds over dr. Visser en dr. Verdonck, maar over Dr damen is zo weinig info en weinig operatieverslagen...En dan ineens die geplande toetsen..... Het zat me gewoon niet lekker, helaas!!

Aankomende vrijdag heb ik een gesprek met dr. F Straten als dit me goed bevalt zal ik rond de 21e (april) alsnog onder het mes gaan! :D

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Change of plans!

Goed van jou, kelly. Volg je gevoel, anders loop je je heel de tijd zorgen te maken.

Veel succes op je consult.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Gister op consult geweest bij Diana Gabriels.... Erg goed bevallen, recht voor haar raap daar houd ik wel van, ookal was ik de meeste vragen gister vergeten door de spanningen haha.

Haar advies was 350cc dualplane rond high profile van mentor, had de BH met kipfiletjes aangedaan deze waren 300cc en naar dit keek ik ook al van, wooooow (Niks gewend!! haha). Volgens Diana zou 350cc echt het maximale zijn. Aankomende woensdag een gesprek met dr Straten zelf om zijn mening en adviezen te horen en zelf mijn vergeten vraagjes te stellen! 22 April ben ik dan al aan de beurt in Nijmegen :D

Iemand enig idee op wat voor maat ik uit zou komen (ongeveer natuurlijk) ? Ik heb nu een 75 AA en zelfs dit lijkt soms wat te groot haha

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Verooo,

De dag zelf ging super goed, ik dacht als dit het is... Maar toen ik 's avonds naar bed ging en na twee uurtjes wakker werd leek ik overreden! Tweede dag was dus geen pretje maar nu op de derde dag voel ik me al weer stukke beter! Vanmiddag alweer wat gaan wandelen ben alleen nu wel weer eventjes gaan liggen, want voelde dat me lichaam weer even wat rust nodig had!

Ik ben nu al super tevreden met het resultaat en over de PC ook alleen maar goede dingen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.