zoetje Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Hallo,ik ben nieuw op dit forum,en wil graag wat ervaringen met jullie delen! Overweeg weer een borstvergroting na 12jr dus zou graag willen weten of iemand daar ervaring mee heeft,en vooral waar heen te gaan voor het mooiste en veiligste resultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Hai,Zelf krijg ik een wissel na 13 jaar en laat dit doen bij Plovier in Belgie.Heb deze keuze gemaakt omdat ik de resultaten mooi vind en ook graag groot wil.Moet nog geduld hebben tot augustus maar de tijd gaat snel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Hoi zoetje Welkom op het forum!! Als je linksboven op; borstenforum klikt en dan naar beneden scrollt, kom je op een gegeven moment uit bij de operatieverslagen. Daar staat ook een kopje met operatieverslagen borstprothesewissel Dan kun je een heleboel ervaringsverhalen lezen! Als je evt al een arts op het oog hebt, dan kun je die zoeken via de zoekbalk, rechtsboven in het scherm. Zet dan wel het grijze vakje voor de loep op: forums, dan kom je de topics over die pc tegen Zo kun je dus een heleboel info vinden! Heel veel lees- en forumplezier!! En bij vragen: shoot! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoetje Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Operatiedatum staat vast!!! Vanmiddag gesprek gehad met f.straten en 22 april word ik geopereerd! Twijfel alleen nog erg over cc was zondag bij diana gabriels en die adviseerde 375cc en f.straten zei dat ik misschien ook wel 400cc zou kunnen hebben! Maar op war voor cup kom ik dan uit! Ik weet ook niet hoeveel dat nou scheelt. Tips zijn dus welkom!!! Groetjes zoetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Hoi zoetje Gefeliciteerd met je datum!! Zal meteen je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! Weet je toevallig welk merk prothese en welk profile hij wil gebruiken? Ook is het handig als je dan even je eigen bh-maat (dus de huidige) erbij vermeldt. Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken wat je projectie gaat worden xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoetje Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Prothese is mentor high profile rond! Mijn huidige opmaat is een kleine 75b,ben zelf1.64 en weeg 57 kilo,hoop dat je hier wat mee kan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 De 375 geeft 5,0 cm projectie en de 400 cc is 0,3 cm breder en geeft 5,1 cm projectie Ik geef geen garanties he, maar hiermee moet je toch echt wel uitkomen op een 75E. Gaat er dan optisch uitzien als een mooie D Weet niet of dat in de buurt zit van wat je zou willen? Het verschil tussen 375 en 400 is verwaarloosbaar Dus ik zou zeggen gewoon gaan voor de grootste xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoetje Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Kan iemand mij vertellen welke maat sportbh ik het beste kan kopen! Word 22 april geopereerd en heb nu een kleine 75 b er word 375cc of 400 geplaatst,dus mijn vraag is moet ik dan een sportbh 75c of 75d kopen, want ik weet natuurlijk niet op wat voor cupmaat ik precies ga uitkomen! Iemand tips? Groetjes zoetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Dat is een hele lastige vraag.. heb namelijk geen verstand van die rare maten in sportbh's.... Weet je pc het niet toevallig?? Anders twee maten kopen en vragen of je de niet goede maat terug kunt brengen na je bv xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
susan1993 Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 mail of bel even naar diana gabriels , heb ik ook gedaan en die weten wel op welke maat je ongeveer uit gaat komen ..xx susan Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoetje Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Spannend,nog 5nachtjes slapen en dan is de grote dag! Moet om 08.00 al in nijmegen zijn,dus zullen om 06.00 in de auto zitten!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisss83 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ik ben gesteren geopereerd ook in Nijmege. Ik heb 75 aa/a + 375 cc heb bh maat D ik denk je kan bijteer E neemen of D ook wat woord te klein terug bringen naar winkel. Veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello Titty! Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 hey meid,gefeliciteerd! als het goed is heb je nu je BOOBS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello Titty! Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 hey meid, gefeliciteerd! als het goed is heb je nu je BOOBS! was nog niet klaar maar drukte op verkeerde knop haha! ben erg benieuwd hoe het is gegaan en wat je hebt gekregen! en wat had je hiervoor?? succes met herstellen! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Jaaaa ik ben nieuwsgierig! Hopelijk is alles goed gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoetje Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Hallo allemaal,nou hier ben ik weer een dag na de operatie!! Was heel erg zenuwachtig voor de operatie maar ze waren allemaal zo lief in uccz dekkerswald! Om 10.30 werd ik opgehaald van mijn kamer,en werd infuus aangebracht en nog even met de anathasist gesproken en als laatste kwam frans straten alles aftekenen,en kon ik de operatiekamer in!! Moest even aan een mooie verre reis denken en weg was ik! Om 12.30 werd ik weer wakker,toen nog niet echt pijn maar wel heel koud,dus kreeg een verwarming,zo'n apparaat met een slang eraan en die blies lekker warme lucht dus was zo weer op temperatuur! Toen weer terug naar mijn kamer,voelde me helemaal niet lekker iedere keer misselijk overgeven en begon ook iedere keer helemaal te zweten en licht in mijn hoofd! Uiteindelijk toch een beschuitje gegeten en even geplast,en toen kwam frans nog even kijken en mocht ik naar huis! Ben heel blij dat ik voor de wissel ben gegaan,had 13 jr geleden een borstvergroting in spanje gehad,maar wist niet het merk implantaat en hoeveel cc! Uiteindelijk bleek er in de rechterprothese al een scheurtje te zitten waar al gel was uitgelopen!!! Frans straten heeft al het kapsel netjes verwijderd en mijn nieuwe geplaatst,linkerkant 425cc en rechterkant 450cc. Ben heel blij dat die oude eruit zijn want ik schrok wel!!!! Ik ga morgen even wat foto's erop zetten,want voel me nu nog erg klote heb ook de hele nacht niet geslapen,maar ben wel superblij met mijn nieuwe vriendinnetjes!!!! Liefs zoetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara20 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Yeahhh we hebben ze hihi! Voel je je nu wel goed? Goed herstel gewenst!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelly221 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Hey ! Een goed herstel zoetje! Ik was na jou aan de beurt en je lag denk ik de kamer naast mij hahaGroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Rust maar lekker uit dan Gelukkig maar dat je nu de wissel hebt gedaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Gefeliciteerd en een goed herstel gewenst!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.