Ga naar inhoud

Publiekelijk bezit?


Aanbevolen berichten

Heeey meiden,

Ik vroeg me af hoe jullie hier mee omgaan:

Sinds ik nieuwe boobies heb moet ik ze te pas en te onpas aan iedereen laten zien. Elke nieuwsgierige in mijn omgeving moet ze zien en soms zelfs aanraken. Als klapper op de vuurpijl moest ik zaterdagavond onder de vergrootglasogen van vier vriendinnen m'n kleren uittrekken. :D Ik doe er ook niet moeilijk over, want ik ben apentrots, maar bij wie houdt het op? Toen ik zwanger was zaten zelfs onbekenden (!!!) ongevraagd aan mijn buik, ben ik met plastic borsten ook weer publiekelijk bezit?

Ik grap steeds dat ik ook even in hun borsten wil knijpen, maar dat mag dan weer niet. :P

Hebben jullie geen mooie one-liner voor me die ze weerhoudt van hun aandrang?

Hihi,

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz.. dubbel is dat ja. In het begin wil je ze aan iedereen laten zien omdat je trots bent. Sommige zijn wat terughoudender en laten de zaak mooi op slot zitten ;)

Ik heb zelf in het begin ook aan de mensen die het wisten de boobies laten zien, maaaaaar het typische was dat níemand zelf durfde te vragen of ze mochten kijken :45:

Ik heb altijd zelf nog gezegd "wil je het zien?"

Maar nu ik al zoveel verder ben vraagt een enkeling nog naar de littekens, of dat die niet erg zichtbaar zijn van de borstlift. En nu antwoord ik enkel nog met "nee, die zijn eigenlijk weg" :P

Tja.. als ze zelf vragen of ze ze mogen zien kun je met een lach terug antwoorden "hoeveel geld heb je bij, dan zal ik erover nadenken" :45:

Enne over zwangerschap en babies >> Pffttt ook heel herkenbaar!

Vreemde mensen die aan de baby gaan zitten enz. Ikzelf had daar wel weer een hekel aan en zei steevast als die grote hand richting kinderwagen ging "nee nee, het is geen hondje" en dan liep ik snel door :44: Ik zeg dat ook tegen mijn kinderen als die een babietje zien, dan staan ze te glunderen en vragen ze me "mag ik hem aaien"

En dan voelllll ik gewoon die moeders in elkaar krimpen van "oooh neeeeeeeeeeeeee :17: " Dan ben ik ook heeeel snel met mijn antwoord NEE.. mag niet! Hondjes mag je aaien, naar baby's mag je kijken :P

Succes met de boobies :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft er nog niemand eigenlijk om gevraagd, wel hoe het gaat natuurlijk, maar om ze te zien.....

kvind da ook wat privé eigenlijk, Bij mij moetn ze ni vragn om ze te zien... Ik ben er natuurlijk trots op maar ik ben dan mss ook wat verlegen (Belg) In Nederland zijn ze vaak wat opener :P

en toen ik in verwachting was hadk ook liever niet dat mensen aan mijn buik kwamen, en toen men dochtertj eenmaal geboren was, wilde ik ook niet da ze constant die handjes vastnamen... :( een keer kwam ik in de winkel, waar iemand werkt die wij kennen, en die wreef zo hard in haar handje (was toen 2maand ofzo) tot ze wakker werd, en begon te wenen :( heel de winkel afgelopen en kreeg haar bijna niet stil!!

Mensen moeten overal afblijven!!! dat is privé!! :D

natuurlijk toon je wat je wil aan wie je wil, maar je moet er zelf over kunnen beslissen zonder dat mensen je dwingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zelf heb ik nog niet laten zien, maar wel de foto van 3dagen PO die hier ook staat aan sommige vriendinnen.

Ze hebben wel al mogen voelen (mannen en vrouwen) maar enkel zo helemaal vanboven, waar de spier nog hard is en met mijn blouse aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zien?"

Tja.. als ze zelf vragen of ze ze mogen zien kun je met een lach terug antwoorden "hoeveel geld heb je bij, dan zal ik erover nadenken" :45:

Hahaha, dat vind ik een leuke en ga ik er zeker een paar keer uitknallen. :P

Ennuh Piepke en Zeepbel, gadverdamme echt vreselijk vond ik dat! Helemaal met de hormonen die nog door mijn lijf gieren in de eerste maanden na de bevalling heb ik menig mens (voornamelijk ouderen) afgeblaft. Dat beschermende gevoel heb ik nog steeds voor mn dochter maar voor de jongste tweeling is het nog niet zo sterk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mond is je beste communicatiemiddel. als je niet voor de honderdste keer je truitje uit wil doen om ze terug te showen, zou ik dat gewoon zeggen. Je kan toch ook gewoon zo kijken, onder een tshirt of wat je ook aan hebt.

General rule, doe wat je comfy vindt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het zelf niet nodig om m'n shirt uit te trekken. Doe ik anders ook niet hahahaha...

Dat gefriemel in de kinderwagen en aan je buik herken ik wel... Zo irritant. Ik zei altijd gewoon dat ze niet aan de baby mochten zitten,vond ook zo asociaal. Zelf doe ik dat helemaal niet.

Door het werk wat ik doorzaten geregeld mensen aan me buik. Thja die oudjes...

Ik heb vooral dat mensen zo je aankijken. Heb altijd gevoel dat e denken zo jong en nu al kids.. E dan loop ik er straks met 3 hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vriendinnen mogen best ff voelen.

Maar de rest mag t op een foto zien. Ben echt niet preuts maar heb geen zin om constant mn boobs te showen.

Heb ook sommige die alleen foto met bh mogen zien. Het zijn nog altijd gewoon mijn borsten en ik bepaal wie ze mag zien of aan mag zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.