Ga naar inhoud

EllaBella : 25 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Hopelijk gaat de pijn snel over. Het is vooral de eerste week dat je het meeste last hebt. Daarna gaat het steeds een klein beetje beter, elke dag.

Wel goed je pijnstillers nemen he! Zonder die kon ik de dag zeker niet door :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke wat leuk!

Ja het valt zeker zwaar.. Ik zit op de bank films te kijken.

Wil ontzettend graag mezelf douchen, kan wel maar ik wil ook m'n haar kammen

en wassen. Heb alleen ontzettend lang haar.

Dus dat gaat niet. Verder probeer ik alles als een robot te doen, krijg wel hulp maar ben

verder alleen. En ben bang dat ik al teveel doe als ik alleen naar de wc ga.

En jij dan?

Ik hoop dat het goed gaat :) en dat ik vannacht wat langer mag slapen

Ik neem s'ochtends m'n Celebrex en om de 4 uur paracetamol.

Hoelang is dat jullie geadviseerd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet direct gevaarlijk, mits het niet te lang duurt... De maximale dosering paracetamol per 24 uur, is 4000mg....

Waarschijnlijk hoef jij je wekker niet te zetten van hun? Alleen maar overdag en de laatste voor je naar bed gaat en dan de eerste 's ochtends als je opstaat??

Beter is om elke 6 uur te nemen en dan een keer je wekker te zetten in de nacht :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik leef ook als een robot. Gister zijn mijn kids van 0 en 3 thuisgekomen. Jeetje wat voel ik me een slechte moeder zeg! Ik kan niks!!

Over de pijnstilling: ik heb gister besloten te stoppen met celebrex. Ik heb het idee dat ik me er nog naarder door voel. Sloom, stoned, grieperig. Ik ga het nu alleen op paracetemol doen, al heb ik het wel geweten vannacht. Pfff, het was weer een hel!

Hoe laat ben jij geopereerd? Misschien lagen we wel bij elkaar op de kamer;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik moest om 14:00 aanwezig zijn en was om half 3 aan de beurt ongeveer

Denk ik ;) na die " pijnstiller " was ik een beetje stoned had ik het idee.

Was jullie auto stuk? Want dan lag je bij mij op de kamer inderdaad haha :)

Ja slapen is hel! Ik merk vandaag wel dat de pijn wat minder wordt, neem

nu alleen s'ochtends en s'avonds Celebrex en tussendoor 1x 2 paracetamol 500mg.

En daar heb ik het vandaag mee gered.

Zou zo blij zijn als ik zelf kan douchen!

Ben steeds te bang dat ik teveel doe, hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, dat was ik niet. Jij hebt vast wel de vader met de 3 kinderen gezien die hingen daar de halve dag rond.

Ik was gestopt met pijnstilling, maar gister volgens mij iets teveel gedaan. De ene borst heb ik helemaal geen last van, maar bij andere doet het pijnnn! Het trekt van de voorkant via mijn oksel naar mijn rug. Kent iemand dit?

Ik weet niet of je de bandjes losser mag doen. Bij mij sneden ze ook aan een kant, heb hem toen gewoon naar onder getrokken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Ik moest om 14:00 aanwezig zijn en was om half 3 aan de beurt ongeveer Denk ik ;) na die " pijnstiller " was ik een beetje stoned had ik het idee. Was jullie auto stuk? Want dan lag je bij mij op de kamer inderdaad haha :) Ja slapen is hel! Ik merk vandaag wel dat de pijn wat minder wordt, neem nu alleen s'ochtends en s'avonds Celebrex en tussendoor 1x 2 paracetamol 500mg. En daar heb ik het vandaag mee gered. Zou zo blij zijn als ik zelf kan douchen! Ben steeds te bang dat ik teveel doe, hebben jullie dat ook?

Daar heb ik ook vaak last van. Als je bijna geen pijn meer hebt dan ben je geneigd snel veel te doen. Ik probeer er veel op te letten, helaas werkt het niet altijd :P

Wat doe je dan allemaal al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat te denken, met koninginnedag ben ik 5 weken & 1 dag po.

Zou het erg kwaad kunnen om dan 1 dagje zonder sportbh en martelband te lopen?

Omdat er die dag wel meer meiden in hetzelfde schuitje zitten ben ik benieuwd wat jullie zouden

doen! Of is dat nog te ver van je bed show? :)

En met veel dingen doen bedoel ik, mezelf wassen / douchen & haren wassen & kammen.

Ben in m'n upje dus kan niet anders..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken po en ik doe al heel veel zelf hoor. Ik douch allang alleen en ik was mijn haren ook,... Ik doe dat dan wel met mijn hoofd ver voorover gebogen zodat mijn armen niet te veel omhoog komen. Daarnaast maak ik gewoon mijn huis schoon en ik doe de was. Alleen hou ik rekening met wat ik met mijn armen doe. Het huishouden gaat daarom ook niet zo snel :P

Maar over 1 dagje de bh en band niet om weet ik niet. Ik zou het zelf niet durven denk ik. Vind de band wel een veilig gevoel geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat het kan hoor, dan ben je al 5 weken PO.

ik heb het ook gedaan, na 5 weken ging ik weer werken en vanaf toen heb ik mijzelf genezen verklaard, en gewone BH's aangetrokken.

Alleen nog wel in de nacht de sport BH aan gedaan, gewoon omdat het ik lekker vond zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.