Ga naar inhoud

privacy, taboe, schroom, opscheppen?


Aanbevolen berichten

Hey,

Nu mijn datum vast ligt praat ik nog meer over borstvergrotingen enzo.

Ik ben nu een beetje nerveus over hoe ze gaan voelen, zal mijn vriend het wel fijn vinden? In onze vriendenkring zit een man (Laat ons hem J noemen) die nogal los is in het liefdesleven. one night stands zijn hem zeker weten niet vreemd. Dus bedacht ik dat hij toch ooit al eens met iemand moet hebben gevreeën die ook implantaten had. Ik zij mijn vriend dus dat hij het eens aan J kon vragen. Vroeg mijn vriend meteen of J dat mocht weten van mijn operatie.

nog zo voorvallen waarin uiteindelijk mijn vriend vroeg: mag die persoon weten van je BV

Mijn antwoord is steevast hetzelfde: waarom niet? uiteindelijk zullen ze het toch zonder twijfel zien. Je kan het eventueel wegstoppen met een sportbh en losse kleding maar waarom betaal je dan zo veel geld?

ik doe het in de eerste plaats voor mezelf maar ook om eindelijk korsetten en mooi uitgesneden truitjes te kunnen dragen.

nog iets anders is dat ik er niets mee in zou zitten dat jullie mijn facebook zouden weten, of mijn echte naam of een foto van mijn gezicht... Ik heb geen concept van privacy, ik snap dat gewoon niet XD

Maar nu vind ik mezelf raar omdat ik er zo over denk omdat dit precies toch maar de minderheid is die er ook zo over denkt.

Wil ik dan opscheppen? Misschien ergens wel maar dat is toch niet mijn main doel.

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten en redeneringen. waarom vertel je het bepaalde mensen niet, waarom wens je anoniem te blijven op het forum,... Ik veroordeel niemand, ben gewoon benieuwd naar een andere insteek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag iedereen het weten, heb ook gewoon foto met mn gezicht op deze site staan.. na fotos nog niet met gezicht zie er nu niet zo geweldig uit hahaha.. en fb hou ik liever wel prive staat van alles over mn leven op wat niet heel internet hoeft te weten.. maar mn bv weet zowat iedereen, zoizo valt t ook wel op he ineens dikke bumpers te hebben hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

en kwa familie en vrienden, vriendinnen wisten allang dat ik t van plan was, willen t zelf ook wel allemaal.. een paar hebben t al gedaan.. en mn moeder en vader etc weten t ook, zeggen er niet zoveel over, mn vader zei dus nu heb je bloemkolen hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik denk zelf dat je gewoon moet doen waar jij je fijn bij voelt maar je mag niet vergeten dat er ook mensen meelezen op fora die niet altijd goede bedoelingen hebben, internet is een bizar iets eigenlijk. Niks is wat het lijkt..tenminste daar moet je van uitgaan ;)

Dus waar je ook rekening mee moet houden is dat als je iets op internet staat dat het daar voor altijd te vinden is, ongeacht of je dat nog wil of niet.

Nu maakt t je wellicht niks uit maar over X-aantal jaren en je hebt evt kids of een baan waar je niet van wil dat je collega's je kunnen zien in blote foto's?

En als t klikt met iemand van t forum dan kan je altijd nog je facebook wisselen en verder alles laten zien?

Allerbelangrijkste is dat jij je er goed bij voelt en wat anderen zeggen is geen reden om t anders te doen maar denk er goed over na...

En gefeliciteerd met je beslissing voor je boobs, succes!!

Groetjes, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe waar je je comfortabel bij voelt is misschien wel 1 van de beste raadgevingen tout court.

Ik ga ervan uit dat, alles wat je online zet, beschikbaar is voor iedereen. dat weet je al helemaal als je wat bezig bent met technologie. daarom dat ik bv geen naakte foto met gezicht zet. maar als je goed nadenkt doe je dit teniet als je dan een foto van je gezicht plaatst. copy paste is makkelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er in mijn omgeving geen geheim van gemaakt dat ik een bv zou laten doen. Maar ik ga hier niet met naam en al staan omdat ik hier ook regelmatig foto's van mijn borsten plaats en die dus niet op facebook plaats. Nee, op het strand lig ik ook niet topless en zal dat ook niet gaan doen.

Niet iedere kip hoeft zo makkelijk alles over mij te kunnen vinden op internet. Daarom heb ik mijn facebook profiel ook afgeschermd en verwijder ik hier regelmatig de foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij weten familie en een aantal goede vrienden het. Ik ben er helemaal niet beschaamd over maar ga het nu niet direct op facebook zetten!!!

Heb ook niet zo veel vertrouwen in het internet waardoor ik me hier niet bekent maak!!

Aangezien ik vroeger een aa had gaan er waarschijnlijk nog mensen de vraag aan mij stellen en heb nu wel geen zin om erover gaan te liegen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf liever wat anoniemer omdat ik geen zin heb, gevonden te worden door irritante mensen uit mijn verleden. Heb het over exen, roddelwijven enz. Heb niet voor niets sommige scheepjes achter me verbrand.

Verder weet iedereen in mijn dichtbije omgeving het omdat ik bang was dat ze het zouden zien.

Nu blijkt dat het eingelijk met kleren aan helemaal niet opvalt dat ik 70 F heb.

Ik heb spijt dat ik het sommige mensen vertelt heb want het valt totaal niet niet op.

Maar nu zullen ze altijd weten dat ik neppers heb.

Maar je kan er toch niets meer aan doen, het is ook niet zo heel erg.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet het bijv niet op Facebook en hier ook niet met gezicht naam en alles want alles is terug te vinden. Ga je solliciteren ergens en ze googlen je naam kunnen ze alles van je vinden. Dit heb ik meegemaakt bij vrienden met uitgaans foto's en reacties etc en ik kan je wel vertellen dat wil je niet dat je dat voorgeschoteld krijgt op een sollicitatie.

Ik houd er wel van om hier gewoon anoniem te zijn. En met degene waar je goed contact mee hebt kan je fb uitwisselen evt.

Mijn omgeving weet het niet omdat ik denk dat iedereen z'n mening erover heeft en negatief is.

De mensen die ik het heb vertelt zeggen alleen,echt? Je hebt al grote borsten toch? Ja met vulling ja hahahaha...

Ach ieder zijn eigen keus en je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik voel me goed erbij toch wat anoniem te blijven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op facebook heb ik het ook niet bekend gemaakt. Gewoon een aantal mesnen in mijn omgeving die het weten en op het werk, omdat ik erg lang mijn eigen werk iet kon/mocht doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik sluit me aan bij Rosanne! Bovendien werk ik met patiënten en let dan sowieso extra op: heb al vaak genoeg FB-verzoeken gehad van patiënten, waar ik echter een professionele afstand tov moet bewaren. Laat dan staan dat die mij hier even op het forum tegen komen...

Bij mij weten mijn ouders het wel (+ mijn vriend uiteraard ;) )+ enkele dichte vrienden. Zal er niet over liegen als andere vrienden het vlakaf zouden vragen, maar ik heb nu wat ik ervoor had met mijn maximizer-BH's, dus niemand ziet een verschil.

Bij collega's en kennissen zitten er veel die hier erg negatief tov zouden staan, en gezien die niet zo dicht bij me staan, zie ik er ook geen belang in om dit te vertellen en me te ergeren aan veel blikken en geroddel.

Maar idd.: soms zou je willen roepen "joehoe, ik heb boobs!" , maar dat doe ik dan tegen de kleine groep die het weet ;) Idd. gewoon doen waar JIJ je het beste bij voelt!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders, zus, beste vriendin en man weten van mijn plannen. (duh, natuurlijk weet mijn man het, zou anders nogal een verrassing worden :01: hahaha)

Ook mijn diensthoofd owv de te werken uren...verder niemand.

Volgens mij zal de meerderheid er trouwens niet veel van merken, want de maximizers zorgen op dit moment al voor een gevuld beeld. Enkel het ventje weet hoe het eruit ziet zonder bh. Tuurlijk, in bikini zal het verschil duidelijk zijn, maar die komt enkel de kast uit als we naar het buitenland gaan!

Ik heb geen probleem met mensen die er heel open over zijn, ik heb er zelfs respect voor.

Ik hou het liever voor mezelf. Diegenen die het merken mogen zich aan een eerlijk antwoord verwachten, de anderen mogen gewoon denken dat ze HELEMAAL echt zijn! :101:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe het in de eerste plaats voor mezelf maar ook om eindelijk korsetten en mooi uitgesneden truitjes te kunnen dragen.

Veel dames denken vantevoren ook zo : kan niet wachten tot ik ze kan showen :43:

Maar bedenk dat de praktijk ooit vies tegen kan vallen. Het is een hele andere vorm van 'aandacht of opvallen' dan dat je nu je hele leven hebt gedaan.

Mensen keken voorheen na bijv je aparte haarkleur, of je hippe schoenen (ik noem maar wat) of mensen keken zelfs helemaal niet.. je ging gewoon op in de menigte.

Met opvallende boobies, decolleté's, uitgesneden truitjes krijg je een aandacht, waarvan je kan gaan twijfelen "is het negatief dat ze kijken, veroordelen ze het, kletsen ze erover, wijzen ze me lachend na?" Of "kijken ze met bewondering, vinden ze het mooi?"

Vaak lees ik hier dat het juist voor ongemakkelijke situaties zorgt. Je verwacht vol zelfvertrouwen te zijn na de bv, en vaak levert het dan toch weer ongemakkelijke gevoelens op door de twijfels die je krijgt van de starende blikken.

Het wordt een andere manier van leven, bij de 1 wat meer of juist minder dan de ander. Ligt er maar net aan met welke cupmaat je bedeeld wordt ;)

nog iets anders is dat ik er niets mee in zou zitten dat jullie mijn facebook zouden weten, of mijn echte naam of een foto van mijn gezicht... Ik heb geen concept van privacy, ik snap dat gewoon niet XD

Ik heb er ook geen problemen mee om hier fotos van mijzelf herkenbaar te plaatsen, althans...

Niet voor de dames hier op het forum.

Echter zal de praktijk áltijd uitwijzen dat het niet handig is. Temeer omdat hier vanalles ronddwaalt en wij onmogelijk van iedereen de beweegredenen weten. Daarom zal ik hier nooit een complete gezichtsfoto of mijn facebook plaatsen.

Geef mij een foto, en ik krijg zo ongeveer je pincode nog wel uitgevogeld :45: Ik ben geen computernerd, maar een blonde silliconenboobie meid, en als mij het al lukt dan zijn er vast nog meer mensen die dit met 3 klikken ook lukt.

Om een voorbeeld te geven : er ging vandaag een foto Facebook over.. ging over een man die honden adopteerde, deze sexueel misbruikte en ze vervolgens naar de hondenhemel laat verdwijnen ( sorry, weet het niet subtieler uit te drukken)

Dat duurt een half uur, en ik weet zijn werkplek, zijn adres en mobiele nummer, evenals de samenstelling van zijn gezin en hoe zijn huis er van binnen uit ziet.

Kortom : linke soep voor iemand die er kwaad mee wil. Daarom geven wij als advies : Plaats hier nooit je naam, je facebook of herkenbare foto's.

Maar nu vind ik mezelf raar omdat ik er zo over denk omdat dit precies toch maar de minderheid is die er ook zo over denkt.

Wil ik dan opscheppen? Misschien ergens wel maar dat is toch niet mijn main doel.

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten en redeneringen. waarom vertel je het bepaalde mensen niet, waarom wens je anoniem te blijven op het forum,... Ik veroordeel niemand, ben gewoon benieuwd naar een andere insteek.

Vind je een beetje naïef daarin ( en dat is niet negatief bedoelt hoor!!!!) Dat is puur bedoelt op je vraag over het anoniem blijven op het forum.

Ik zie hier natuurlijk al ietsje langer dingen die er kunnen spelen. En neem maar gerust aan dat er echt dames gestalkt zijn, of dat er woorden onder elkaar vallen en dat dit dan lekker fijn over facebook uitgepraat wordt.

Als je hier je foto's wil plaatsen, of je facebook : be my guest.

Maar het is gewoon echt echt echt geen aanrader.

Laat ik de vraag omdraaien: Waarom zou je met je eigen naam en foto hier op het forum gaan schrijven?

In het begin schrijft iedereen hier heel afstandelijk : ik ben zoveel jaar oud en wil graag grotere of kleinere borsten PUNT.

Maar als je hier eenmaal langer schrijft, en je raakt echt betrokken bij het forum dan komen er zo nu en dan ook dingen aan de orde die je gaat schrijven die meer persoonlijk zijn.

Die je lekker kan schrijven omdat toch niemand weet wie je bent, en omdat niemand dat tégen je kan gebruiken.

De vreemdgaan verhalen, de vriend die geen sex wil, de man die teveel sex wil, lastige schoonmoeder die op de koffie komt, je vriendin die toch meer jaloers blijkt te zijn dan vooraf verwacht en die je hier even lekker uit wil kotsen, even lekker afgeven op je baas die idiote dingen van je verwacht als je 3 weken geleden geopereerd bent enz enz. Allemaal dingen die gevolgen kunnen hebben als je vriendin, buurman of buurvrouw of baas kunnen lezen als ze even je facebook of je naam op google gooien.

Daarom zeg ik : het heeft totaal geen voordelen om hier te bekend te schrijven, alleen maar nadelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot een uur geleden dacht ik dat mijn foto's hier prive waren.. dat was dus niet heb het gelijk aangepast..

Ik vertel het niet met zoveel woorden op fb maar gisteren avond poste ik een foto en dan komen er al opmerkingen terwijl het een normale aangeklede foto was.

Er zijn veel mensen die het weten omdat ik er altijd al heel open over was dat ik het graag wou en nu heb ik ze mogen ze dat ook wel weten.

Maar jantje van de slager gaat t dan weer niets aan natuurlijk..

Van de zomer liggen we weer met t hele dorp aan de lek en dan gaan ze het allemaal wel zien. Het verschil is namelijk reuze groot hahahaha!

Ik ga hier niet mijn fb zetten want die is voor vrienden en familie.

Maar heb wel nummer uitgewisseld met een meid van hier en super leuk contact nu.

Ieder zn ding en gewoon doen waar jij je goed bij voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens met Piepke. Had het niet beter kunnen verwoorden ;)

Ik vind het geen opscheppen, iedereen staat daar anders in toch? Maar ik denk dat je wel voorzichtig moet zijn met herkenbaarheid etc.

Stel je voor dat je werkgever op deze site belandt en jouw herkenbare foto's ziet.. lijkt me toch wat ongemakkelijk zeg maar. Persoonlijk snap ik ook niet waarom je het op Facebook zou zetten.

Ik ben hier nieuw (eerste bericht :106: ) maar kies ervoor om compleet anoniem te blijven. Het is toch een openbaar forum en je bent zo te herkennen door berichten, denk ik. Facebook heb ik niet dus dat scheelft haha. Eigenlijk wil ik dat niemand in mijn omgeving het weet, behalve wat familieleden en vriendinnen. In de zomer ga ik een BV doen maar ik weet gewoon zeker dat daar vanwege mijn leeftijd weinig begrip voor is (ben 18). Terwijl mensen mijn verhaal niet kennen, maarja mensen oordelen nu eenmaal gauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow jullie hebben echt een goede uitleg!

Ik hou van wat maran zegt, dat mensen mogen denken dat ze lekker echt zijn. Daar is zeker weten iets voor te zeggen en geeft iets meer trots denk. Want als iemand dan een positieve opmerking geeft zal je het minder snel afwimpelen als "het zijn toch maar neppers" (Ik ben, zoals zovelen, niet echt goed in complimenten aanvaarden)

Piepke haar/jouw comment krijgt zeker een 10 op 10!

Ik had compleet nog niet gedacht aan het andere soort aandacht... Om eerlijk te zijn wel ietwat beangstigend. :S Ik ga nu niet heel groot maar gewoon omdat het zo een verschil is zal het waarschijnlijk wel een beetje opvallen.

Ik ben een beetje met technologie bezig maar jouw skills heb ik toch niet. Maar je maakt zeker een punt want heb deze week nog gezien dat je een fake profiel hebt geband. dat was wel even raar. Ik heb mijn foto's nu openbaar staan. Ik kan niet echt de moeite opbrengen omdat ik geen fierheid heb over mijn lichaam. (zo moeilijk is het nu waarschijnlijk ook niet en je hebt een duidelijke manual staan)

Je hebt me tot gezond inzicht gebracht, als ik nu echt het goed moest vinden met iemand wissel ik misschien wel meer informatie uit maar ik ga het per regel ook anoniem houden. Zeker je punt dat je even lekker kan ventileren houdt kilo's steek.

Infinity, welkom op het forum! Je hebt gelijk. mensen zijn soms echt vreselijk en bevooroordeeld. Hier zijn we lekker veilig en oordeelt niemand.

Maar nu ik over privacy en anonimiteit aan het nadenken ben, ik geloof dat ik ooit eens heb gelezen dat je herkenbaar kan zijn op je manier van schrijven, je grammatica, je zinsbouw,... Ben absoluut niet zeker en weet ook niet meer waar. Privacy is maar een dun woord in deze eeuw imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt me tot gezond inzicht gebracht, als ik nu echt het goed moest vinden met iemand wissel ik misschien wel meer informatie uit maar ik ga het per regel ook anoniem houden. Zeker je punt dat je even lekker kan ventileren houdt kilo's steek.

Je kan gerust na een tijd iemand je facebook prive geven. Als diegene hier al een tijdje schrijft, en diegene heeft ook fotos van haar operatie staan en er is een klik.. tja, dan zou je kunnen overwegen om ook prive met elkaar te schrijven.

Ik heb hier 1 iemand van heel het forum op mijn facebook staan, en met 1ander iemand schrijf ik heel veel prive ( uiteraard na uitgebreide controle :45:;) ;) )

Maar nu ik over privacy en anonimiteit aan het nadenken ben, ik geloof dat ik ooit eens heb gelezen dat je herkenbaar kan zijn op je manier van schrijven, je grammatica, je zinsbouw,... Ben absoluut niet zeker en weet ook niet meer waar. Privacy is maar een dun woord in deze eeuw imho

Ik ben heeeel herkenbaar aan mijn schrijfwijze.

Ik schrijf vaak puntjes..... tussen de zinnen door ;)

Veel van "deze" gebruik ik ook :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag ook iedereen het weten.

Zoals je zei gaat iedereen het toch zien.

De meeste mensen weten al lang dat ik het wil doen. En die weten dan ook dat ik het vorige week gedaan heb :)

En de mensen dat het nog niet wisten, die zullen het wel zien. En als ze erachter vragen, zal ik ook eerlijk zeggen dat er een chirurg aan te pas gekomen is.

Uiteindelijk zijn er zoveel mensen die iets laten doen (neus, maagring, flaporen,...). Het is (volgens mij) niet echt iets waar je je nog moet over schamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis zeker niks om je over te schamen en in een ''normale'' situatie zou ik het ook wel zeggen tegen mijn naaste omgeving maar ik ga het gewoon geheim houden aangezien dat als mijn schoonmoeder het weet,ze het zelf gaan weten in Timboektoe :angry:

Zus en buurvrouw gaan de enige zijn die het weten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe het in de eerste plaats voor mezelf maar ook om eindelijk korsetten en mooi uitgesneden truitjes te kunnen dragen.

Yep dat begrijp ik volledig! Maar om eerlijk te zijn... Ik heb nog geen bv maar wil het wel zeker laten doen en ik heb me voorgenomen om er niet mee te gaan pronke. Niet omdat ik het niet wil maar ik dúrf het zelfs niet. Vandaag alleen al op weg naar mijn werk ben ik 2 keer lastig gevallen door mannen... En het is echt niet dat ik knap ben of sexy (dat gezegd ben ik ook niet een van de lelijkste maar gewoon een middelmaatje). Ik kom gewoon de raarste mannen tege. Mannen die fluisteren 'kwil je pakken' int voorbijgaan in het publiek, buschauffeurs die een ongeluk doen omdat ze achteruit keken naar men kont in plaats van de weg(echt gebeurd en men kont is egt ni zo wow), ... Kortom echt de grootste freaks trek ik aan. Dus ik ga men borste niet showe voor anderen, net zoals ik niet alleen in het donker rondloop etc etc.

Ik wil borsten zodat ik niet met tranen in men ogen voor men vriendje sta als de wonderbra af gaat en de boobies 'weg zakken'. Ben al mager genoeg en dan nog geen boobs hebbe maakt het allemaal zoveel opvallender dat ik geen vet heb aan mijn bovenlichaam (mijn vet verzamelt zich allemaal in mijn dijen). En ook zodat ik me niet minder moet voelen voor meisjes die ik zoveel knapper vond dan mij voor hun mooie vormen.

Ik wil dus mijn boobs voor mijn eigen geluk, want mijn vriendje vind het niet nodig zegt hij. Maar ik wil hem en alleen hem kunne verleide in die mooie korsette en laag uitgesneden shirts.

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten en redeneringen. waarom vertel je het bepaalde mensen niet, waarom wens je anoniem te blijven op het forum,... Ik veroordeel niemand, ben gewoon benieuwd naar een andere insteek.

Eerlijk gezegd ik heb de energie en de moed niet andere mensen erover te vertellen ik wil het zeker en vast geheim houden, enkel mijn vriend weet het en ergens in de toekomst zeg ik het waarschijnlijk een vriendin die zelf issues had met ongelijke borsten, gewoon om te helpen. Mijn lichaam moet geen onderwerp van interesse of roddel worden snap je ?

Ik hoop dat er misschien nog mensen zijn die zich hierin kunnen vinden maar tegelijkertijd ben ik ook een beetje jaloers op de meisjes hier die er géén probleem mee hebben dat anderen het weten... had ik jullie zelfverzekerdheid en lef maar!

Hopelijk heeft dit geholpen, groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.